نسل سوم اپل‎واچ در نهایت می‎تواند از شبکه‎ تلفن‎همراه پشتیبانی کند

در حال حاضر اپل‎واچ تا حد زیادی برای استفاده از قابلیت‎های خود به ارتباط با آیفون تکیه دارد. به نظر ما دلیل این وابستگی خوب است چون کاربران تشویق می‎شوند محصولات بیشتری از اپل را خریداری کنند ولی در همین حین بد نیز است چون از نظر قابلیت آن “راحتی” که همه دوست دارند را […]

در حال حاضر اپل‎واچ تا حد زیادی برای استفاده از قابلیت‎های خود به ارتباط با آیفون تکیه دارد. به نظر ما دلیل این وابستگی خوب است چون کاربران تشویق می‎شوند محصولات بیشتری از اپل را خریداری کنند ولی در همین حین بد نیز است چون از نظر قابلیت آن “راحتی” که همه دوست دارند را در خود ندارد.

در نسل سوم اپل‎واچ ممکن است این قضیه تغییر پیدا کند، یا حداقل تحلیل‎گر گروه Susquehanna Financial Group یعنی آقای کریستوفر رونالد اعتقاد دارد که سری 3 اپل‎واچ در نهایت می‎تواند شاهد پشتیبانی از شبکه‎ی تلفن‎همراه باشد. این قابلیت به صورت درگاهی برای سیم‎کارت خواهد بود.

براساس ادعای رولاند “به نظر ما مدل بعدی اپل‎واچ دارای درگاه سیم‎کارت است و بنابراین از شبکه‎ی LTE احتمالا پشتیبانی می‎کند. ما از باقی‎ماندن بعضی از مشکلات آگاه هستیم، از جمله عمر باتری و اندازه‎ی این محصول، ولی پیشرفت بارزی تا به‎حال در این خصوص صورت گرفته است. اپل ممکن است از فناوری VOIP و داده‎ها در ارتباط CAT-M1 برای عمر باتری بی‎نظیر استفاده کند.”

او هم‎چنین ادعا می‎کند که این پشتیبانی به این معنا است که اپل سعی خواهد داشت اپل‎واچ را به همراه ایرپادها برای دریافت و برقراری تماس‎های تلفنی تبلیغ کند. ما قبلا شاهد حضور ساعت‎های هوشمند با پشتیبانی از شبکه‎ی LTE بوده‎ایم و بنابراین به سختی اقدام اپل را می‎توان یک شگفتی دانست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال