اپل آموزش هدست ویژن پرو برای فروشندگان را از دی ماه آغاز می کند

اپل همزمان با عرضه هدست واقعیت مجازی خود قصد دارد آموزش فروشندگان این کالا را نیز آغاز کند.‌ طبق گزارش بلومبرگ برنامه ریزی ها برای آموزش کارکنان خرده فروشی انجام شده و از هر فروشگاه یک نفر برای آموزش به کالیفرنیا خواهد رفت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مارک گرمن در گزارش […]

اپل همزمان با عرضه هدست واقعیت مجازی خود قصد دارد آموزش فروشندگان این کالا را نیز آغاز کند.‌ طبق گزارش بلومبرگ برنامه ریزی ها برای آموزش کارکنان خرده فروشی انجام شده و از هر فروشگاه یک نفر برای آموزش به کالیفرنیا خواهد رفت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مارک گرمن در گزارش اخیر خود در بلومبرگ در مورد برنامه ریزی های اپل برای آموزش کارکنان خرده فروشی گزارشی را منتشر کرد. طبق این گزارش آموزش های اپل از اواسط ژانویه آغاز خواهد شد. بدین ترتیب همزمان با زمان عرضه این محصول، کارکنان فروشگاه های اپل آمادگی های لازم برای ارائه خدمات در مورد این هدست را نیز خواهند داشت. در حال حاضر برنامه ریزی های لازم برای این آموزش توسط اپل انجام شده و این شرکت کارکنان خود را برای افزایش آمادگی در زمان عرضه ویژن پرو در خرده فروشی ها آماده می کند. این آموزش ها در دور برنامه ریز شده و طبق گزارش بلومبرگ از هر خرده فروشی یک یا دو نفر برای آموزش به کالیفرنیا خواهد رفت. این افراد پس از آموزش به فروشگاه بازگشته و به دیگر کارکنان آموزش خواهند داد.

برنامه این آموزش برای دو روز خواهد بود و اپل از این طریق قصد دارد عرضه ویژن پرو را با دقت زیاد و برنامه ریزی های دقیق انجام دهد. با توجه به اینکه این هدست ها قابلیت سفارشی سازی برای کاربران را خواهند داشت، بنابراین فروشندگان باید اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشند. در غیر اینصورت تجربه کاربری برای آنان با مشکلاتی همراه خواهد بود. در این زمان نحوه کار با هدست و حتی قراردادن آن روی سر مشتری نیز بسیار حائز اهمیت است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال