اپل اپلیکیشن‌های اپل‌واچ که به طور مستقل از آیفون کار نکنند را نخواهد پذیرفت

اپل به توسعه‎دهندگان اعلام کرده است که قصد پذیرش اپلیکیشن‎های اپل‎واچ که بدون برقراری ارتباط این ساعت با آیفون قادر به کار نباشند را ندارد. چنین گفته‎ای به توسعه‎دهندگان این‌گونه امر می‎کند که بایستی اپلیکیشن‎هایی بسازند که در عوض تکیه داشتن به اتصال اینترنتی که توسط آیفون به اشتراک گذاشته شده است، قادر به دسترسی به […]

اپل به توسعه‎دهندگان اعلام کرده است که قصد پذیرش اپلیکیشن‎های اپل‎واچ که بدون برقراری ارتباط این ساعت با آیفون قادر به کار نباشند را ندارد. چنین گفته‎ای به توسعه‎دهندگان این‌گونه امر می‎کند که بایستی اپلیکیشن‎هایی بسازند که در عوض تکیه داشتن به اتصال اینترنتی که توسط آیفون به اشتراک گذاشته شده است، قادر به دسترسی به اینترنت از طریق شبکه‎ی وای‎فای باشند.

این تغییر نباید فوری اعمال شود. شروع آن از تاریخ 1 ژوئن (14 تیر) سال 2016 خواهد بود که تمامی اپلیکیشن‎های جدید سیستم‎عامل watchOS که در اپ‎استور ثبت می‎شوند باید اپلیکیشن‎های بومی ساخته شده با بسته توسعه‎ی نرم‎افزاری watchOS 2 یا بالاتر باشد. اگر اپلیکیشن‎های ثبت شده با این پیش‎نیاز‎ها همخوانی نداشته باشند، اپل آن‎ها را تأیید نخواهد کرد و کاربران نیز به آن‎ها دسترسی نخواهند داشت.

بسیاری از مالکین اپل‎واچ ممکن است قدردان قانون جدیدی باشند که اپل برای توسعه‎دهندگان اپلیکیشن گذاشته است؛ یعنی آن‎ها اگر تنها کاری که می‎خواهند بکنند استفاده از یک اپلیکیشن‎ بر روی این ساعت هوشمند است، دیگر نیاز به برقراری ارتباط بین آیفون خود و اپل‎واچ ندارند.

وجود اپلیکیشن‎های بومی برای اپل‎واچ این اطمینان را به کاربران می‎دهد که بر روی این اپلیکیشن‎ها به داده‎ها، حتی زمانی که ارتباطی با یک آیفون ندارند، دسترسی داشته باشند. چنین چیزی باعث ساده‎تر شدن اوضاع برای کاربران می‎شود.

اپل احتمالاً در کنفرانس جهانی توسعه‎دهندگان 2016 که تیرماه برگزار می‎شود، در مورد watchOS صحبت خواهد کرد، سیستم‎‎عاملی که نیرودهنده‎ی اپل‎واچ است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال