هشتم ژوئن، زمان رسمی برگزاری مراسم WWDC 2015 شرکت اپل

روز گذشته شرکت اپل به صورت رسمی اعلام کرد که بیست و ششمین کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان (WWDC 2015) در تاریخ هشتم ژوئن و در شهر سان‌فرانسیسکو برگزار می‌شود. این مراسم از تاریخ هشتم ژوئن در Moscone West آغاز و تا دوازدهم ژوئن ادامه خواهد داشت و از همین حالا بلیط‌های شرکت در این کنفرانس برای فروش گذاشته شده […]

روز گذشته شرکت اپل به صورت رسمی اعلام کرد که بیست و ششمین کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان (WWDC 2015) در تاریخ هشتم ژوئن و در شهر سان‌فرانسیسکو برگزار می‌شود. این مراسم از تاریخ هشتم ژوئن در Moscone West آغاز و تا دوازدهم ژوئن ادامه خواهد داشت و از همین حالا بلیط‌های شرکت در این کنفرانس برای فروش گذاشته شده است.

مدیر ارشد بخش بازاریابی شرکت اپل، آقای Philip Schiller در این رابطه اعلام کرده که فروشگاه‌ آنلاین App Store، این روزها به قدری بزرگ شده که زندگی هر فردی را تحت تاثیر قرار داده و میلیون شغل را نیز به وجود آورده است. حالا ما به تکنولوژی شگفت‌انگیز و جدیدی برای iOS و OS X دست پیدا کرده‌ایم که قصد داریم آنها را با توسعه‌دهندگان، در کنفرانس WWDC 2015 به اشتراک بگذاریم و بیش از این، نمی‌توانیم برای نسل جدید اپلیکیشن‌های طراحی شده به وسیله‌ی این تکنولوژی‌های پیشرفته، صبر کنیم!

مراسم WWDC شرکت اپل همواره محبوب بوده و فروش این بلیط‌ها که به تازگی آغاز شده است، در اختیار تمامی افرادی که در وب‌سایت این شرکت ثبت‌نام کرده باشند و به صورت کاملا تصادفی قرار خواهد گرفت. همچین زمان ثبت‌نام تا 17 آوریل ادامه دارد.

ما نیز همچون شما امیدواریم تا با تکنولوژی‌های جدیدی از اپل روبه‌رو شویم و احتمالا در WWDC 2015، سرویس‌هایی همچون Apple TV و سرویس پخش آنلاین اپل، توسط این شرکت بزرگ معرفی شود. همچنین، انتظار می‌رود که شرکت اپل تمرکز ویژه‌ای بر روی ساعت هوشمند Apple Watch داشته باشد.

به هر طریق، به محض اینکه اطلاعات بیشتری در مورد برنامه‌های اپل در اختیارمان قرار گرفت، شما را مطلع خواهیم ساخت.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال