اپل نسخه بتا 3 از iOS 9 را برای توسعه دهندگان عرضه می‌کند

شرکت بزرگ اپل که عهده‌دار سیستم‌عامل محبوب iOS است، قصد دارد نسخه سوم بتا از iOS 9 را برای توسعه‌دهندگان ثبت‌شده و معتبر در لیست این شرکت، عرضه کند. این نسخه که با شماره ساخت 13A4293g شناخته می‌شود، برای آیفون‌، آیپد و آیپاد تاچ در دسترس قرار گرفته و از طریق پرتال توسعه‌دهندگان این شرکت […]

شرکت بزرگ اپل که عهده‌دار سیستم‌عامل محبوب iOS است، قصد دارد نسخه سوم بتا از iOS 9 را برای توسعه‌دهندگان ثبت‌شده و معتبر در لیست این شرکت، عرضه کند. این نسخه که با شماره ساخت 13A4293g شناخته می‌شود، برای آیفون‌، آیپد و آیپاد تاچ در دسترس قرار گرفته و از طریق پرتال توسعه‌دهندگان این شرکت و یا روش OTA قابل دریافت خواهد بود.

این نسخه آزمایشی جدید از iOS 9 تغییرات و بهبودهایی جدیدی نظیر قابلیت جستجوی سریع و بلادرنگ، اضافه شدن مسیرهای حمل نقل ترانزیت به نقشه‌خوان اپل، اضافه شدن اپل موزیک، اضافه شدن اپلیکیشن جدید Notes اپل و همچنین فعال شدن اپل نیوز (اخبار) را به همراه داشته است.

یکی از تغییرات قابل توجهی که در این نسخه لحاظ شده است، جدا شدن پوشه‌های تصاویر، عکس‌های سلفی و اسکرین‌شات‌ها از یکدیگر بوده است. همچنین آیکون اپلیکیشن تقویم هم تغییر کرده است و پوشه‌های 4×4 هم در آیپد لحاظ شده است. اپل همچنین در دستیار شخصی خود، سیری، صدای امضای صوتی این اپلیکیشن را در هنگام فعال شدن، حذف کرده است.

شرکت اپل قصد دارد تا iOS 9 را در سپتامبر سال جاری میلادی برای تمام کاربران عرضه کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال