درز تصاویر منتسب به اپل آیپد مینی 4

همین دیروز بود که خبرها حاکی از آن بودند، شرکت اپل، آیپد مینی خود را از فروشگاه آنلاین برداشته و فروش آن را متوقف کرده است. این امر طبیعی بوده چرا که از عمر آیپد مینی، زمان نسبتا طولانی می‌گذرد. Onleaks امروز با انتشار توئیتی در توئیتر، تصاویر مربوط به محافظ و بامپر نسل جدید […]

همین دیروز بود که خبرها حاکی از آن بودند، شرکت اپل، آیپد مینی خود را از فروشگاه آنلاین برداشته و فروش آن را متوقف کرده است. این امر طبیعی بوده چرا که از عمر آیپد مینی، زمان نسبتا طولانی می‌گذرد.

Onleaks امروز با انتشار توئیتی در توئیتر، تصاویر مربوط به محافظ و بامپر نسل جدید آیپد مینی یعنی آیپد مینی 4 را لو داد. این مسئله طبیعی است که تمامی تولیدکنندگان قبل از تولید و عرضه محصول خود برای اینکه یک گام جلوتر باشند، طرح اولیه دستگاه را در اختیار تولیدکنندگان لوازم جانبی قرار داده تا آن‌ها اقدام به آماده‌سازی وسایل جانبی آن کنند.

هرچند که از این تصاویر در مورد خود آپید مینی 4، چیز خاصی دستگیرمان نمی‌شود اما به نظر می‌رسد این نسل از آیپد مینی مانند دستگاه‌های پیشین تغییر خاصی در اندازه و ابعاد نکرده است.

پایان عمر هر محصولی خبر از تولید محصول جایگزین آن می‌دهد و به هرحال این تصاویر هم خبر از آمدن آپید مینی 4 می‌دهند. طبق رسم هرساله اپل، انتظار می‌رود که این تبلت جدید در مراسم فصل پاییز این شرکت رونمایی شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال