سرانجام اپل ایرپادهای خود را به بازار عرضه کرد

اپل در جدیدترین نسل از آیفون‌های خود، درگاه 3.55 میلی‌متری صدا را در اقدامی بسیار عجیب و برای عرضه‌ی هدفون مخصوص خود حذف کرد. در نهایت مشخص شد که اپل قصد دارد ایرپادهای جدیدی را روانه بازار کند و احتمالا هدف ساکنان کوپرتینو از حذف درگاه صدای آیفون 7 نیز همین مسئله بوده است. درهرحال، […]

اپل در جدیدترین نسل از آیفون‌های خود، درگاه 3.55 میلی‌متری صدا را در اقدامی بسیار عجیب و برای عرضه‌ی هدفون مخصوص خود حذف کرد. در نهایت مشخص شد که اپل قصد دارد ایرپادهای جدیدی را روانه بازار کند و احتمالا هدف ساکنان کوپرتینو از حذف درگاه صدای آیفون 7 نیز همین مسئله بوده است. درهرحال، اپل ایرپادهای جدید خود را نهایتا با قیمت‌ 159 دلار برای خرید قرار داده است.

اپل در حالی ایرپادهای جدید خود را روانه بازار می‌کند که بیش از سه ماه از معرفی رسمی آن‌ها گذشته است. اپل بیان کرده که با خرید ایرپادها توسط کاربران در وب‌سایت اینترنتی رسمی این شرکت، تحویل این محصول بین 1 تا 4 هفته زمان خواهد برد. به نظر می‌رسد اپل برای تولید ایرپادهای گران‌قیمت خود با مشکلات زیادی مواجه بوده است؛ در ابتدا قرار بود ایرپادهای این شرکت در مهر ماه، زمانی که آیفون‌ 7 وارد بازار شد به صورت رسمی عرضه شوند اما به علت مشکلاتی که در روند تولید این محصول به وجود آمد اپل آن را تا اواخر سال میلادی به تعویق انداخت.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال