عرضه آیفون 8 ممکن است تا آبان‌ماه به تعویق افتد

اگر جزو افرادی هستید که تصور می‎کنید شهریورماه می‎توانید آیفون 8 را تهیه کنید، بایستی گفت گزارش جدید سوی وب‎سایت DigiTimes شما را ناامید خواهد کرد چون این وب‎سایت با نقل‎قول گزارشی از سوی نشریه‎ی Economic Daily News ادعا می‎کند که اپل عرضه‎ی آیفون 8 را ممکن است از شهریور به مهر یا حتی آبان‎ماه […]

اگر جزو افرادی هستید که تصور می‎کنید شهریورماه می‎توانید آیفون 8 را تهیه کنید، بایستی گفت گزارش جدید سوی وب‎سایت DigiTimes شما را ناامید خواهد کرد چون این وب‎سایت با نقل‎قول گزارشی از سوی نشریه‎ی Economic Daily News ادعا می‎کند که اپل عرضه‎ی آیفون 8 را ممکن است از شهریور به مهر یا حتی آبان‎ماه به تعویق بیاندازد.

علت این تاخیر به مشکلات تولید نسبت داده شده است. در بخشی از این گزارش مطرح شده است که “مشکلات فنی مرتبط با فرآیند لایه‎لایه سازی پنل‎های خمیده‎ی اولد و پذیرش یک سیستم حسگر سه‎بعدی ممکن است دلیل تاخیر دستگاه‎های آیفون جدید باشد.”

برای تایید یا رد این گزارش بایستی صبر کنیم، اما این اولین مرتبه‎ای نیست که خبری در رابطه با چالش همکاران تجاری اپل در رابطه با اجرایی کردن طراحی جدید و معرفی قابلیت‎های جدید می‎شنویم. هم‎چنین مطمئن نیستیم که این گزارش مخصوصا به آیفون 8 اشاره دارد یا این‎که این قضیه در رابطه با سایر مدل‎های بعدی آیفون نیز صدق پیدا خواهد کرد، ولی با توجه به این‎که به پنل‎های اولد اشاره شده است، نمایشگرهایی که منحصرا برای آیفون 8 خواهند بود، شاید گوشی‎های آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس طبق جدول‎زمانی همیشگی اپل معرفی شوند.

در هر صورت بایستی نسبت به آن با دیده‎ی شک نگریست، اما ما شنیده‎ایم که موجودی آیفون 8 ممکن است به هنگام عرضه اندک باشد، بنابراین اگر تهیه‎ی آن در هنگام عرضه‎ی اولیه سخت‎ بود، حال حتی ممکن است سخت‎تر نیز شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال