شایعه: آیفون 8 در ابتدا بصورت محدود عرضه خواهد شد

همیشه اخبار مربوط به آیفون‎های اپل با هیاهوی فراوانی همراه بوده‎اند، این هیاهو در رابطه با آیفون امسال این شرکت به اوج خود رسیده است چون این گوشی در سطح کاملا متفاوتی با نسل‎های قبلی خود قرار دارد، شاید به علت تمامی قابلیت‎های جدید و تغییرات جدید آن باشد و شاید به دلیل این واقعیت […]

همیشه اخبار مربوط به آیفون‎های اپل با هیاهوی فراوانی همراه بوده‎اند، این هیاهو در رابطه با آیفون امسال این شرکت به اوج خود رسیده است چون این گوشی در سطح کاملا متفاوتی با نسل‎های قبلی خود قرار دارد، شاید به علت تمامی قابلیت‎های جدید و تغییرات جدید آن باشد و شاید به دلیل این واقعیت که اپل سه نسل متوالی است که آیفون‎های خود را با طراحی مشابهی وارد بازار می‎کند.

با این وجود اگر امیدوار به خرید آیفون 8 در زمان عرضه‎ی آن هستید، بایستی بسیار سریع عمل کنید. چون تحلیل‎گرانی به اسامی Blayne Curtis, Christopher Hemmelgarn, Thomas O’Malley و Jerry Zhang طی یادداشت تحقیقاتی که به دست وب‎سایت MacRumors رسیده است، اعلام داشته‎اند که اکثریت موجودی آیفون 8 تا سه ماهه‎ی چهارم سال 2017 وارد بازار نخواهد شد.

این تحلیل‎گران پیش‎بینی کرده‎اند که اپل طی چند ماه آینده آیفون 8 را عرضه می‎کند و فروش آن همانند با همیشه شروع خواهد شد، ولی تولید اولیه‎ی این گوشی در مقادیر بسیار محدودی خواهد بود، یعنی اگر علاقه‎مندان به این گوشی سریع عمل نکنند احتمالا قادر به خریداری آن نخواهند بود. چنین موقعیتی را برای مدل مشکی براق آیفون 7 پلاس شاهد بودیم که پیدا کردن آن در عرضه‎ی اولیه تقریبا غیرممکن بود.

ما مطمئن نیستیم که چرا اپل بایستی این گوشی را ابتدا با مقادیر محدود عرضه کند، ولی حدس می‎زنیم دلیل آن تولید ناکافی پنل‎های اولد و یا شاید تولید سخت‎تر این گوشی به نسبت آیفون‎های قبلی باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال