فروش آیفون اپل به افت خود ادامه می‎دهد

نتایج مالی شرکت اپل برای سه‎ماهه‎ی اول سال میلادی منتشر شده است و اندکی افت در فروش آیفون را در مقایسه با سال قبل نشان می‎دهد. ارقام فروش به دست آمده برای مک و خدمات این شرکت بالا بوده است تا میزان درآمد کل این شرکت را به 52.9 میلیارد دلار برساند. تعداد آیفون‎های فروخته […]

نتایج مالی شرکت اپل برای سه‎ماهه‎ی اول سال میلادی منتشر شده است و اندکی افت در فروش آیفون را در مقایسه با سال قبل نشان می‎دهد. ارقام فروش به دست آمده برای مک و خدمات این شرکت بالا بوده است تا میزان درآمد کل این شرکت را به 52.9 میلیارد دلار برساند.

تعداد آیفون‎های فروخته شده در طول سه ماه گذشته 50.8 میلیون دستگاه بوده است که در مقابل آمار 51.2 میلیون دستگاه فروخته شده در همین بازه‎ی زمانی در سال قبل قرار می‎گیرد. قسمتی از این علت ممکن است به این دلیل باشد که طرفداران این برند آمریکایی منتظر مدل دهمین سالگرد آیفون هستند که در طول چند ماه آینده معرفی خواهد شد.

بخش دیگری از محصولات اپل که با کاهش فروش روبرو شده است آی‎پد است. 8.9 میلیون دستگاه تبلت اپل در بین ماه‎های ژانویه و مارس فروخته شده که به نسبت همین بازه‎ی زمانی در سال 2016 یعنی 10.25 میلیون دستگاه، 9 درصد کمتر است.

فروش محصولات مک این شرکت اما اخبار خوشی با خود به همراه دارند. این شرکت با کسب آمار فروش 5.2 میلیون دستگاه موفق به افزایش آمار فروش خود به مقدار 4 درصد شده است. سایر بخش‎های کسب و کار اپل (از جمله اپل‎واچ و تلویزیون اپل) با یک آمار دو رقمی 31 درصد افزایش فروش روبرو شده‎اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال