تحصیل در کانادا، بهترین گزینه برای دانشجویان

با خودتان می‌پرسید چرا باید برای تحصیل در کانادا اقدام کنیم؟ ما از شما می‌پرسیم چرا که نه؟ این کشور از لحاظ رفاهی، آموزشی، حقوقی، امنیت، نژادی و … بهترین شرایط را فراهم کرده و به طور کلی، کشوری مهاجرنشین است. پس قطعا مهاجرت تحصیلی به این کشور، از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. می‌پرسید مزایای […]

با خودتان می‌پرسید چرا باید برای تحصیل در کانادا اقدام کنیم؟ ما از شما می‌پرسیم چرا که نه؟ این کشور از لحاظ رفاهی، آموزشی، حقوقی، امنیت، نژادی و … بهترین شرایط را فراهم کرده و به طور کلی، کشوری مهاجرنشین است. پس قطعا مهاجرت تحصیلی به این کشور، از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود.

تحصیل در کانادامی‌پرسید مزایای دانشجویان بین‌المللی در کانادا چیست؟ زیاد! فرقی هم نمی‌کند که کدام شهر را انتخاب کنید، فقط تجارب متفاوت و در نهایت، زندگی فوق‌العاده‌ای خواهید داشت. تحصیل در کانادا ممکن است به یک حرفه و آینده‌ی درخشان در کانادا منجر شود یا آینده‌ی شغلی بهتری در کشور خودتان به همراه داشته باشد. حداقل، به شما این امکان را می‌دهد که به چهار فصل زیبا، فضاهای باز، حیات‌وحش فراوان، تنوع چند فرهنگی، محیط تمیز و کیفیت زندگی باورنکردنی دسترسی داشته باشید. در ادامه، چند نمونه از فواید جذاب تحصیل در این کشور را مطرح می‌کنیم تا به شما در تصمیم‌گیری، کمک کرده باشیم.

با بهترین و درخشان‌ترین‌ها تحصیل خواهید کرد

کانادا به دلیل کیفیت تحصیلی برجسته از دوره ابتدایی تا تحصیلات متوسطه در سراسر جهان شناخته شده است. مربیان و اساتید کانادایی در بهترین شرایط آموزش دیده‌اند و دیدگاه‌های متنوعی را به کلاس ارائه می‌دهند.

با آغوش باز از شما استقبال می‌شود

ممکن است راجع به نژادپرستی‌های وحشتناک در نقاط مختلف دنیا چیزهای زیادی شنیده باشید که نظرتان در مهاجرت را به طور کلی منفی کرده باشد. اما در حقیقت، کلیشه‌ی رفتار «گرم و صمیمانه» در مورد کانادایی‌ها درست است. وقتی به کانادا می‌آیید، یک کشور مهمان‌نواز و خوش‌آمدگو را می‌بینید که دارای فرهنگ منحصر به فرد کانادایی است و تنوع را در بر می‌گیرد. از مراکز شهری گرفته تا شهرهای کوچک، کانادا یکی از امن‌ترین کشورهای جهان برای دانشجویان بین‌المللی محسوب می‌شود.

علاوه‌براین باید در نظر داشته باشید که کانادا کشوری مولتی‌کالچرال یا به عبارتی، چند فرهنگی است. کشوری که ساکنین آن را اکثرا و غالبا مهاجران تشکیل داده‌اند و شما با رفتارهای نژادپرستانه روبه‌رو نخواهید شد. پس می‌توانید با خیال راحت به عنوان یک آسیایی، به زندگی در این کشور فکر کنید.

تحصیل در کاناداآینده‌ای درخشان منتظر شما خواهد بود

دانشجویان کالج و دانشگاه‌های کانادا با پتانسیل درآمد بالا فارغ‌التحصیل می‌شوند. این به این دلیل است که آن‌ها (و شما) را برای آینده‌ای موفق و مشاغل ارزنده آماده می‌کنند. تنها در دهه‌ی گذشته، کانادا 1.6 میلیون شغل جدید برای فارغ التحصیلان ایجاد کرد. پس به طور کلی، این کشور برای اکثر رشته‌های تحصیلی بازارکار بسیار خوبی دارد و در شرایط معمولی هم زندگی راحتی خواهید داشت. در واقع شما پس از فارغ‌التحصیلی می‌توانید به طور قانونی با مدرک خود دنبال کار بگردید. در صورتی که کار پیدا کنید، ویزای تحصیلی شما به ویزای کاری تبدیل می‌شود و پس از مدتی می‌توانید جهت اخذ اقامت شهروندی اقدام نمایید.

هزینه تحصیل و زندگی در کانادا مقرون به صرفه است

بین کشورهای مطرح دنیا که به سیستم آموزشی فوق‌العاده‌ای دسترسی دارند، کانادا جزو مقرون به صرفه‌ترین کشورها محسوب می‌شود. میزان شهریه‌ای که برای تحصیل در دانشگاه‌های کانادایی باید بدهید، به طور قابل توجهی از کشورهایی چون ایالات متحده‌ی آمریکا، انگلستان، استرالیا و … کمتر است. حتی هزینه‌های زندگی نیز در این کشور نسبت به سایر کشورهای مطرح دنیا، کمتر و مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

کانادا از شما یک ایندیانا جونز حرفه‌ای می‌سازد

در کانادا امکان ماجراجویی مهیا است! یکی از بزرگ‌ترین فواید جانبی در مورد تحصیل در کانادا، فرصتی برای تجربه‌ی آب و هوای مناسب، فرهنگ و شیوه‌ی زندگی است که با سایر کشورها قابل مقایسه نیست. از دیدن رنگ‌های پر جنب و جوش برگ‌های پاییزی گرفته تا صدای ملایم بارش برف در جنگل، هر فصل و مکان چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

چگونه به کانادا مهاجرت کنیم؟

روش‌های زیادی برای این کار وجود دارد. مهاجرت تحصیلی ساده‌ترین و ممکن‌ترین راه برای دانشجویان ایرانی است. پس طبیعتا، باید تمایل زیادی به درس خواندن داشته باشید و بعد جهت مهاجرت تحصیلی اقدام کنید. در صورتی که بتوانید اخذ پذیرش گرفته و ویزای تحصیلی کانادا خود را نیز فراهم کنید، می‌توانید زندگی جدیدی را در این کشور آغاز نمایید.

البته مهاجرت تحصیلی به کانادا، گرچه ساده‌ترین راه در میان سایر روش‌ها است، اما اگر در این زمینه تجربه‌ی خاصی ندارید و اطلاعات شما محدود است، توصیه می‌شود که از یک وکیل مهاجرتی یا موسسه‌ی مهاجرتی مناسبی کمک بگیرید.

موسسه مهاجرتی مهرآیین مخبری (mmconsultingfirm.com)، یکی از بهترین گزینه‌ها جهت کمک به شما در تحصیل در آمریکا و کانادا است. این موسسه، توسط مهرآیین مخبری تاسیس شد، کسی که هم‌اکنون در بخش پذیرش یکی از دانشگاه‌های آمریکایی فعالیت دارد و خودش در مقطع دکترا، از دانشگاهی آمریکایی پذیرش گرفته است.

این موسسه به شما در زمینه‌ی شناخت مهارت‌ها، انتخاب رشته، جمع‌آوری مدارک، اخذ پذیرش، اخذ ویزای تحصیلی، سکونت، شروع به کار و اخذ اقامت کمک خواهد کرد و در تمام مراحل، همراه دانشجو می‌ماند و پوشش و حمایتی همه‌جانبه را فراهم خواهد کرد. پس در صورتی که قصد دارید با یک موسسه‌ی مهاجرتی مناسب، جهت اخذ پذیرش تحصیلی اقدام کنید، با این موسسه تماس بگیرید.