مهاجرت به کانادا آینده نگری برای فرزندانتان

بسیاری از افرادی که مهاجرت می کنند، شاید بیش از فکر کردن به خود، به فکر آینده بچه هایشان هستند. آنها فکر می کنند فرزندانشان در جایی به جز ایران، فرصت های رشد، موفقیت، یادگیری، پیشرفت و سرمایه گذاری بیشتر خواهند داشت. البته که اگر مهاجرت به کشورهای دیگر به درستی، اصولی و با برنامه […]

مهاجرت به کانادا آینده نگری برای فرزندانتان | تکنابسیاری از افرادی که مهاجرت می کنند، شاید بیش از فکر کردن به خود، به فکر آینده بچه هایشان هستند. آنها فکر می کنند فرزندانشان در جایی به جز ایران، فرصت های رشد، موفقیت، یادگیری، پیشرفت و سرمایه گذاری بیشتر خواهند داشت. البته که اگر مهاجرت به کشورهای دیگر به درستی، اصولی و با برنامه از پیش تعیین شده باشد، نقش مهمی در موفقیت و پیشرفت های آینده بچه ها خواهد داشت. اما انتخاب مقصد مهاجرت هم بسیار مهم است.

کشورهای زیادی برای مهاجرت وجود دارند. اما به راستی کدام یک از همه مناسب تر است؟

کشور کانادا یکی از بهترین مقاصد برای مهاجرت و تامین آینده فرزندانمان است. کشوری پیشرفته، زیبا، تکنولوژیک، همراه با آزادی های فراوان. در این مقاله، 5 دلیل عمده که مهاجرت به کانادا آینده نگری برای فرزندانتان محسوب می شود را برایتان شرح داده ایم.

دلیل اول | نظام آموزشی کارا، رایگان و پیشرفته!

احتمالا بعد از خواندن این مطلب، شما هم ترغیب خواهید شد که برای فرزندانتان هم که شده، به این کشور مهاجرت کنید…! مهاجرت به کانادا در سال 2021 می تواند یکی از بهترین تصمیم های کل زندگی تان برای آینده فرزندانتان باشد…!

کانادا یکی از پیشرفته ترین نظام های آموزشی را در دنیا دارد. سیستم آموزشی کارآمد و کارای این کشور یک فرصت عالی برای فرزندان شماست تا هرآنچه برای یک زندگی رضایت بخش و موفق نیاز دارند را به دست آورند. اگر نگران تحصیل و آموزش بچه هایتان هستید، کانادا مقصد خوبی است.

خوشبختانه کشور کانادا در مقایسه با سایر کشورهای توسعه یافته دنیا، بودجه بیشتری برای آموزش و پرورش و آموزش عالی در نظر می گیرد. از لحاظ وجود مراکز تحصیلی معتبر هم کانادا در وضعیت خوبی است. دانشگاه های معتبری مثل دانشگاه تورنتو، مک‌گیل و بریتیش‌کلمبیا (که در لیست ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان قرار دارند) در این کشور مستقر هستند.

جالب است بدانید بیش از ۵۴ درصد از شهروندان 25 تا 64 ساله کانادایی، مدرک دانشگاهی دارند و بیش از 10 درصد از شهروندان، در دوره های فنی و حرفه‌ای و کارآموزی شرکت کرده اند. راستی هزینه های تحصیل در کانادا بسیار پایین و در اغلب موارد صفر است، چون یکی از اهداف دولت این کشور، ایجاد بستر تحصیلات رایگان و کاربردی است.

دلیل دوم | نظام سلامت و بهداشت رایگان

در اغلب کشورهای توسعه یافته، آموزش و درمان، رایگان شده است. اصولا رایگان بودن نظام درمان و نظام آموزش، یکی از نشانه های توسعه یافتگی است که هنوز در کشور ما این امر تا حد زیادی محقق نشده است. اما کانادا، نظام بهداشتی و درمانی پیشرفته و صد در صد رایگانی دارد.

دلیل سوم | تامین شغل و امنیت شغلی بالا

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که با آن نگرانی در مورد آینده بچه هایمان را اندازه گیری می کنیم، تامین شغل و کار و امنیت شغلی آنهاست. خوشبختانه کشور کانادا نه تنها از لحاظ امنیت و تامین شغلی وضعیت بسیار خوبی دارد، بلکه اصولا یکی از دلایل اینکه این همه نیروی مهاجر می پذیرد، کمبود نیروی کار است. در واقع می توان گفت شغل بچه های شما در کانادا، تضمین شده است. البته اگر شرایط لازم را برای او فراهم کنید. مثلا تحصیلات خوب داشته باشد و یا در یک مهارت، تخصص پیدا کند. این مهارت می تواند شامل مهارت های کامپیوتری، مهارت های فنی، انواع هنر یا هرچیز دیگری باشد که جامعه کانادا به آن نیازمند است.

موسسه مهاجرتی پارسی کانادا از لحظه تصمیم گیری برای مهاجرت تا اخذ اقامت دائم و حتی پیدا کردن شغل موردنظرتان در کشور زیبا و پیشرفته کانادا، در کنار شماست.

دلیل چهارم | نرخ پایین جرم و جنایت و امنیت بالا

از مهم ترین دلایلی که کانادا به عنوان یک کشور ایده آل برای مهاجرت شناخته شده است، امنیت، بی حاشیه و نرخ بسیار پایین جرم و جنایت در این کشور است. البته در شهرهای بزرگ، به هرحال نمی توان گفت جرم و جنایتی اتفاق نمی افتد. اما در مقایسه با کشورهای دیگر، نرخ این جرایم بسیار پایین است. همین امر می تواند فاکتور مهمی برای شما باشد تا بتوانید با خانواده خود و بچه هایتان در این کشور زندگی کنید. به هرحال هرپدر و مادری، نگران آینده بچه ها و امنیت آنهاست.

توجه:

بیشتر جرایم انجام شده در کانادا در قسمت غربی و در نزدیکی مرز آمریکا گزارش می شود و تنها شهر ساحلی شرقی که در میان ده رتبه اول جرم کاناداست، نُوا اسکوشیا است. اغلب مناطق کانادا از امنیت خوبی بر خوردارند.

دلیل پنجم | رشد اقتصادی و امید به آینده ای بهتر

کانادا کشوری توسعه یافته است. با این وجود، برنامه های بلندپروازانه و بسیار جامعی برای رشد اقتصادی بیشتر طراحی کرده است. همین حالا هم اقتصاد کانادا، جز ده اقتصاد قدرتمند و بزرگ جهان است. با این حال، این برنامه ها، نشان می دهد که اوضاع در کانادا خوب است و تازه قرار است بهتر هم بشود. این موارد باعث بهبود امید به زندگی در این کشور شده و شما می توانید به اینکه فرزندتان در کشوری پیشرفته و پرامید رشد می کند، خوشحال باشید. ضمن اینکه هزینه مهاجرت به کانادا در مقایسه با خیلی از کشورهای دیگر هم پایین تر است و روش های متنوعی هم دارد…

 و سخن پایانی…

علاوه بر مزایای بالا، می توانید دلایل بیشتری هم پیدا کنید که چرا باید فرزندانتان را برای زندگی، آموزش و کار به کانادا ببرید. اینکه کانادا کشوری زیباست با طبیعتی منحصر به فرد و امکان رشد و پیشرفت و موفقیت در کشور قانون مدار است. البته که شما باید شرایط مهاجرت به کانادا را برای خودتان و فرزندانتان بررسی کنید و متناسب با آن تصمیم بگیرید که چه مقصدی را برای مهاجرت انتخاب کنید.

به خصوص در حال حاضر که زمینه و روش برای ورود به کانادا بسیار متنوع و زیادتر شده است… ممکن است حتی کشورهای دیگر، برای شما بهتر باشد. اما به کانادا هم فکر کنید. رویای زندگی و کار در کانادا، آنقدرها هم که به نظر می رسد، دور از دسترس نیست.