بهترین اسپیکر بلوتوثی قابل حمل 2023 چیست؟ (3 اسپیکر فوق العاده خانگی و قابل حمل)

آیا میخواهید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بخرید؟ به دنبال بهترین اسپیکر بلوتوثی 2023 در بازار هستید؟ بازار اسپیکرهای بلوتوث بیسیم امروزی پر از گزینه های متنوع است که ممکن است شما را گیج کند. از جمله مدل های رایج می توان به اسپیکرهای میکرو جیبی و بلندگوهای قابل حمل با صدای قدرتمند اشاره کرد. در […]

آیا میخواهید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بخرید؟ به دنبال بهترین اسپیکر بلوتوثی 2023 در بازار هستید؟ بازار اسپیکرهای بلوتوث بیسیم امروزی پر از گزینه های متنوع است که ممکن است شما را گیج کند.

از جمله مدل های رایج می توان به اسپیکرهای میکرو جیبی و بلندگوهای قابل حمل با صدای قدرتمند اشاره کرد. در چنین شرایطی انتخاب بهترین بلندگوهای بیسیم بسیار دشوار است. از این رو تصمیم گرفتیم تا برترین بلندگوهای بلوتوث قابل حمل را به شما معرفی کنیم.

ما تمامی معیارهای یک اسپیکر قابل حمل مانند عمر باتری، کیفیت صدا، اتصال به تلفن یا رایانه شخصی و موارد دیگر را در نظر گرفتیم. اگر به دنبال دستگاهی با صدای عالی هستید، قطعا باید نگاهی به رتبه بندی ما از بهترین بلندگوهای بلوتوثی بیندازید. برخی نیز هوشمند بوده و دارای سیستم دستور صوتی هستند. در ادامه با اسدی استور همراه باشید تا به معرفی بهترین اسپیکرهای بلوتوثی 2023 بپردازیم.

ویژگی بهترین اسپیکرهای بلوتوثی خانگی و قابل حمل

کدام بلندگوی بی سیم را باید انتخاب کنید؟ در زیر به نکات اصلی و ویژگی هایی اشاره می کنیم که در انتخاب بهترین اسپیکر بلوتوث باید به آن ها توجه کنید.

سبک و جمع و جور:

بسیاری از شرکت ها بلندگوهای بی سیم فوق سبک و جمع و جوری ساخته اند که حتی در جیب شما جای می گیرند. اگر به دنبال یک اسپیکر بلوتوث قابل حمل هستید که بتوانید آن را در هر مکانی با خود ببرید، به اندازه آن دقت کنید. اندازه بهترین اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل باید از 15 تا 20 سانتی متر بیشتر نباشد.

کیفیت صدا:

بدون شک این یکی از مهم ترین پارامترها است. دلیل انتخاب بلندگوهای بلوتوث بیسیم این است که می خواهیم موسیقی با کیفیت تری نسبت به گوشی های هوشمند معمولی گوش دهیم. حال این سوال مطرح می شود که چگونه بلندگوهای قابل حمل با صدای عالی را انتخاب کنیم؟ در پاسخ، باید تنها به 4 پارامتر اصلی توجه کنید که عبارتند از: توان خروجی، محدوده فرکانس، سیستم صوتی و میزان بیس.

عمر باتری:

برخی از مدل ها به باتری هایی مجهز هستند که به بلندگوهای بی سیم اجازه می دهد تا 10 ساعت بدون شارژ مجدد کار کنند. البته بیشتر اوقات زمان کارکرد یک بلندگوی بی سیم حدود 6 ساعت است. یکی دیگر از پارامترهایی که در انتخاب بهترین اسپیکرهای بلوتوثی خانگی و قابل حمل به اندازه عمر باتری اهمیت دارد، زمان شارژ می باشد.

اتصال:

مطمئناً همه اسپیکرهای قابل حمل دارای اتصال بلوتوث هستند. اما آیا نام NFC را شنیده اید؟ این ویژگی، جفت کردن دستگاه شما را آسان تر می کند. فقط باید دستگاه ها را به مدت 2-1 ثانیه به یکدیگر نزدیک کنید تا آنها به طور خودکار به یکدیگر متصل شوند. البته لازم است که هم روی گوشی یا تبلت و هم روی اسپیکر بی سیم این قابلیت وجود داشته باشد. برای اتصال به بلندگوهای قدیمی که بلوتوث ندارند، از کابل NFC 3.5 میلی متری استفاده کنید.

سازگاری:

بهترین اسپیکر قابل حمل بلوتوثی باید به آخرین نسخه بلوتوث یعنی 5.0 مجهز باشد. اگر گوشی هوشمند شما دارای نسخه قدیمی تری است، با مشکل جفت شدن مواجه خواهید شد. مطمئن شوید که بلندگوی قابل حمل شما با نسخه های پایین تر بلوتوث سازگار باشد.

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی خانگی و قابل حمل

میکروفون:

وجود اسپیکر داخلی به شما امکان پاسخ به تماس، به راحتی و بدون نیاز به تلفن همراه را می دهد.

اتصال چندین دستگاه:

این قابلیت در دستگاه های بسیار کمی وجود دارد.

طراحی:

هدف اصلی اسپیکر قابل حمل، گوش کردن به موسیقی در هر کجا با کیفیت بالا است. با این حال نمی توان از ظاهر آن چشم پوشی کرد. اسپیکرها بسته به موقعیت دارای طراحی های ظاهری متفاوتی هستند. بهترین اسپیکر برای مهمانی، اسپیکری با طرح های رنگی و دارای LED مناسب می باشند. برای ورزش، به دنبال نسخه های کوچک با طراحی اسپرت و دارای بند حمل بگردید. برای پیدا کردن بهترین اسپیکر قابل حمل ارزان، به دنبال طراحی های ساده باشید.

کنترل ساده:

هرچه مدیریت بلندگوی بیسیم راحت تر باشد، بهتر است. بدین ترتیب لازم نیست که تمام روز را صرف خواندن دستورالعمل ها و یاد گرفتن تنظیمات کنید. شما فقط به چند دکمه روی بلندگو نیاز دارید که در انجام عملکردها و دستورها به شما کمک کنند. به طور کلی، دکمه های ضروری برای یک اسپیکر قابل حمل عبارتند از: دکمه روشن و خاموش، دکمه پخش و مکث، کنترل صدا، پاسخ به تماس تلفنی.

هدف و نیاز:

باید در نظر داشته باشید که برای چه هدفی یک اسپیکر قابل حمل خریداری می کنید. اگر اسپیکرها را برای کاربری ثابت و میز کار می خواهید، به توان خروجی و کیفیت صدا توجه ویژه داشته باشید. همچنین به نسبت محیط، برای استخر و ورزش، به میزان مقاومت اسپیکر در برابر رطوبت دقت کنید.

خرید بهترین اسپیکر قابل حمل بلوتوثی

بهترین مدل های اسپیکرهای بلوتوثی در سال 2023 که باید بشناسید

بهترین اسپیکر قابل حمل جهان کدام است؟ حال که نحوه انتخاب بهترین اسپیکر قابل حمل را یاد گرفتید، بد نیست بهترین مدل های موجود در بازار را نیز بشناسید.

اینی مقاله از دست ندهید: معرفی ۵ اسپیکر ارزان تا ۲ میلیون

اسپیکر انکر soundcore select

اسپیکر بلوتوثی SoundCore Select A3106 از برند مشهور Anker، یک کالای باکیفیت و خوش ساخت با قیمتی مقرون به صرفه است. حمل و نقل این اسپیکر بلوتوثی به دلیل حجم و وزن کم بسیار ساده می باشد. این اسپیکر دو درایور پخش صدا 6 واتی در داخل خود دارد. آن را می توان بهترین اسپیکر قابل حمل آنکر دانست.

این اسپیکر دارای گواهی مقاومت در برابر آب IPX5 و بدنه ای از جنس پلاستیک TPU می باشد. از این رو حمل آن در فضای باز، ساحل و استخر، بدون خطر آسیب ناشی از گرد و غبار یا آب، ممکن است. پیشتر در مقاله ای به بررسی اسپیکر آنکر مدل soundcore select پرداختیم.

  • مدل: SoundCore Select A3106
  • نوع اسپیکر: قابل حمل
  • نوع اتصال: بی سیم (بلوتوثی) و با سیم
  • نسخه بلوتوث: 4.2
  • جنس بدنه: پلاستیک TPU
  • نوع درگاه: جک 3.5 میلی متری (AUX)
  • نوع باتری: لیتیوم یونی
  • ظرفیت باتری: 4400 میلی آمپرساعت (mAh)
  • مدت زمان پخش : 24 ساعت
  • سازگار با تمام دستگاه های دارای بلوتوث 2.1 به بالا
  • اقلام همراه: کابل Micro USB، دفترچه راهنما
  • وزن: 460 g
  • ابعاد: 16.5 × 4.5 × 5.4 cm

برای خرید اسپیکر آنکر مدل soundcore select با تخفیف شگفت انگیز و پایین ترین قیمت، فروشگاه اسدی استور پیشنهاد ما برای شماست. (کافیه قیمت هارو مقایسه کنی!!!)

بهترین اسپیکر قابل حمل آنکر

اسپیکر بلوتوثی تسکو TS 2317

TS 2317 برای سفر و طبیعت گردی یا گردش آخر هفته گزینه ای بسیار مناسب است. این اسپیکر دارای رابط های بلوتوث، جک 3.5 میلی متری، USB و TF CARD می باشد. اسپیکر تسکو به منبع پخش متصل شده و به شما در گوش کردن به موسیقی با کیفیت بالا کمک می کند. مدل: TS 2317

  • نوع اتصال: بی سیم (بلوتوثی) و با سیم
  • نسخه بلوتوث: 4.2
  • درگاه کارت حافظه: دارد (MicroSD)
  • وزن: 0.3 g

اسپیکر تسکو، یکی از بهترین اسپیکرهای قابل حمل بازار

اسپیکر بلوتوثی T&G مدل TG112

T&G را می توان در شمار بهترین مارک اسپیکر حرفه ای قابل حمل دانست. اسپیکر بلوتوث قابل حمل T&G مدل tg112 با پشتیبانی از بلوتوث، فلش و حافظه یکی دیگر از محصولات برند T&G است. این اسپیکر که می تواند نیاز مشتریان را برآورده کند. این روزها برای پخش موسیقی در مجالس و مهمانی ها با وجود اسپیکرهای قابل حمل، بسیار آسان شده است.

کلیدهای اسپیکر TG112 در کنار آن قرار دارند. به علاوه دارای یک بند پلاستیکی و فوق العاده محکم در بالای آن برای حمل آسان اسپیکر می باشد. این محصول، وزن بسیار پایین خود را مدیون پلاستیک به کار رفته در بدنه است. برای قیمت و خرید، تنها کافیه تو گوگل اسدی استور رو سرچ کنی.

  • مدل: TG112
  • نوع اتصال: بی سیم (بلوتوثی) و با سیم
  • نوع باتری: لیتیومی
  • ظرفیت باتری: 1200mAh
  • نسخه بلوتوث: 4.2
  • انواع درگاه: AUX 3.5mm
  • کارت حافظه: USB
  • وزن: 580 گرم
  • سایر ویژگی ها: مجهز به رادیو FM

T&G، بهترین مارک اسپیکر حرفه ای قابل حمل

اسپیکر قابل حمل Sonos Roam

از بهترین اسپیکرهای قابل حمل بازار می توان به Sonos Roam اشاره کرد. اسپیکر sonos roam از جمله بهترین اسپیکر های قابل حمل به شمار می رود. از قابلیت های این اسپیکر می توان به قابلیت اتصال به دیگر دستگاه ها، صدایی قدرتمند و طراحی ساده ای اشاره کرد. اسپیکر Sonos Roam باس سنگینی داشته که آن را برای استفاده در بیرون از منزل کامل ایده آل کرده است.

اسپیکر sonos roam دارای سوچینگ در داخل خود بوده که امکان استفاده از آن در داخل منزل را آسان می کند. این اسپیکر با چندین کاربری مختلف، توجه های بسیاری را به خود جلب کرده است. به علاوه امکان اتصال به دستیار صوتی هایی چون الکسا را نیز دارد. می توان به جرات آن را بهترین اسپیکر قدرتمند بازار دانست.

Sonons، بهترین اسپیکر قابل حمل ارزان

تا به اینجا به بررسی برخی مدل های بهترین اسپیکر قابل حمل 2023 پرداختیم. همچنین با ویژگی های ذکر شده می توانید به راحتی مدل های مناسب را در بازار تشخیص دهید. اگر قصد خرید اسپیکر بلوتوثی را دارید، با مراجعه به سایت اسدی استور بهترین مدل های اسپیکر قابل حمل ارزان را می توانید مشاهده کنید.