معرفی ۵ اسپیکر ارزان تا ۲ میلیون (1402)

اسپیکرها ازجمله وسایل پرکاربرد برای پخش موسیقی و صدا به شمار می روند. در سال های اخیر، استفاده از اسپیکرهای بلوتوثی بسیار رواج یافته است چراکه به شما امکان گوش دادن به موسیقی با صدای بلند را می دهند. از سوی دیگر، اسپیکرهای بلوتوثی به گونه طراحی می شوند که به راحتی قابل حمل باشند. […]

اسپیکرها ازجمله وسایل پرکاربرد برای پخش موسیقی و صدا به شمار می روند. در سال های اخیر، استفاده از اسپیکرهای بلوتوثی بسیار رواج یافته است چراکه به شما امکان گوش دادن به موسیقی با صدای بلند را می دهند. از سوی دیگر، اسپیکرهای بلوتوثی به گونه طراحی می شوند که به راحتی قابل حمل باشند. برندهای بسیار زیادی در سراسر جهان در زمینه تولید اسپیکرهای بلوتوثی فعالیت می کنند. برای آشنایی با 5 اسپیکر ارزان تا 2 میلیون (1402)، با ما همراه باشید.

معرفی 5 اسپیکر ارزان تا 2 میلیون (1402)

اگر به دنبال خرید بهترین اسپیکر زیر 2 میلیون تومان هستید، گزینه های متعددی در اختیارتان وجود دارد. برندهای متفاوتی در زمینه تولید اسپیکرهای باکیفیت و مقرون به صرفه فعالیت دارند. هر یک از آن ها دارای ویژگی های متفاوتی هستند. در ادامه، ویژگی های مختلف این 5 اسپیکر را ارائه می دهیم.

بهترین اسپیکر تا 2 میلیون

1. اسپیکر بلوتوثی Comiso X16

اسپیکر بلوتوثی Comiso X16 یکی دیگر از 5 اسپیکر ارزان تا 2 میلیون (1402) به شمار می رود. کامیسو یکی از برندهای مطرح کشور چین در زمینه تولید اسپیکرهای بی سیم محسوب می شود. اسپیکر بلوتوثی Comiso X16 برای اولین بار در سال 2021 با گواهی IPX7 به بازار عرضه شد. این محصول به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و قیمت مناسب، طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد.

اسپیکر بلوتوثی Comiso X16 با وزن 500 گرم و ابعاد 72/22×59/33×91/41 سانتی متر از اسپیکرهای قابل حمل سنگین به حساب می آید. این محصول از باتری 7/3 ولتی یا ظرفیت 2200 میلی آمپر ساعت استفاده می کند. Comiso X16 به عنوان یکی از 5 اسپیکر ارزان تا 2 میلیون (1402) با ویژگی ضد آب است. این اسپیکر را می توان به مدت 30 دقیقه در عمق 1 متری آب استفاده کرد.

عمر باتری این نوع اسپیکرها حدود 20 ساعت در نظر گرفته می شود. به عبارت دیگر، می توان به مدت 20 ساعت با این اسپیکر به موسیقی گوش داد. اسپیکرهای بلوتوثی Comiso X16 در چند رنگ تولید می شوند. با این وجود، رنگ های آبی و مشکی آن از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این اسپیکر می توان به سازگاری با دستگاه های مختلف اشاره کرد.

برای خرید اسپیکر بلوتوثی Comiso X16 با قیمت فوق العاده 650 هزار تومان کافیه تو گوگل اسدی استور رو سرچ کنید.

اسپیکر بلوتوثی Comiso X16

2. اسپیکر بلوتوثی آنکر مدل  SoundCore Select A3106

از دیگر اسپیکرهای موجود در فهرست 5 اسپیکر ارزان تا 2 میلیون (1402) می توان به SoundCore Select A3106 اشاره کرد. آنکر یکی از معروف ترین برندهای تولیدکننده اسپیکر در جهان محسوب می شود. این برند به دلیل کیفیت بالا، قیمت مناسب و طراحی زیبا مورد علاقه بسیاری از مردم سراسر دنیا قرار دارد. اسپیکر بلوتوثی آنکر مدل SoundCore Select A3106 با ورن 460 گرم یکی از بهترین گزینه ها برای خرید اسپیکر تا 2 میلیون تومان به شمار می رود.

نقد و بررسی اسپیکر آنکر مدل SoundCore Select در تکنا نیوز موجود است. برای مشاهده بررسی کامل و نقد نقاط قوت و ضعف این اسپیکر روی لینک بالا کلیک کنید.

اسپیکر مدل SoundCore Select A3106 با ابعاد 5/16×5/4×4/5 سانتی متر ساخته می شود. این محصول را می توان با تمام دستگاه های دارای بلوتوث 1/2 به بالا استفاده کرد. باتری مورد استفاده در این اسپیکرها از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 4400 میلی آمپر ساعت است. با این اسپیکر می توان به مدت 24 ساعت به موسیقی گوش داد. به همین دلیل، SoundCore Select A3106 یکی از بهترین اسپیکر بلوتوثی ارزان قیمت ۱۴۰۲ به شمار می رود.

یکی از دلایلی که SoundCore Select A3106 در فهرست 5 اسپیکر ارزان تا 2 میلیون (1402) قرار می گیرد، قابلیت پاسخگویی به تماس های دریافتی گوشی موبایل است. در ساخت این محصول از یک میکروفون درونی استفاده می شود تا بتوان پاسخ تماس های دریافتی را داد. از دیگر ویژگی های اسپیکر بلوتوثی مدل SoundCore Select A3106 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت کم و زیاد کردن صدا
  • پخش یا توقف موسیقی
  • دکمه روشن و خاموش
  • نسخه بلوتوث 2/4
  • درگاه جک 5/3 میلی متری (AUX) به منظور اتصال با سیم
  • اتصال NFC
  • بدنه پلاستیکی از جنس TPU

این محصول به دلیل داشتن گواهی IPX5، در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و همین ویژگی باعث شده تا افراد زیادی برای خرید این اسپیکر در «تخفیف شگفت انگیز» به سایت اسدی استور مراجعه کنند.

این مقاله را از دست ندهید: بهترین اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل 2023

خرید اسپیکر آنکر مدل SoundCore Select A3106

3. اسپیکر بلوتوثی T&G مدل TG112 

چهارمین مورد از فهرست 5 اسپیکر ارزان تا 2 میلیون (1402)، اسپیکر بلوتوثی T&G مدل  TG112 به شمار می رود. این اسپیکر محصول برند انرجایز (Energizer) است. اسپیکر بلوتوثی بلوتوثی T&G مدل  TG112را می توان هم به صورت بی سیم و هم با سیم بکار برد. در این اسپیکر از نسخه بلوتوث 2/4 استفاده می شود. اگر به دنبال خرید بهترین اسپیکر زیر 2 میلیون تومان هستید، T&G مدل  TG112می تواند گزینه مناسبی باشد.

اسپیکر بلوتوثی T&G مدل  TG112با وزن 580 گرم و ابعاد 165×88×88 (ارتفاع×عرض×طول) میلی متر ساخته می شود. وزن این اسپیکر در مقایسه با سایر اسپیکرها کمی زیاد است. در نتیجه، گزینه مناسبی برای حمل به شمار نمی رود. در اسپیکر بلوتوثی T&G مدل  TG112از باتری لیتیومی با ظرفیت 1200 میلی آمپر ساعت استفاده می شود.

از دیگر ویژگی های اسپیکر بلوتوثی T&G مدل  TG112در فهرست 5 اسپیکر ارزان تا 2 میلیون (1402) می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • توان خروجی کلی: 10 وات
  • فرکانس پاسخگویی: 50 هرتز تا 20 کیلوهرتز
  • نسبت سیگنال به نویز: 95 دسی بل
  • وجود درگاه USB، کارت حافظه و AUX

از ویژگی هایی که این اسپیکر را به گزینه مناسب در فهرست بهترین اسپیکر زیر 2 میلیون تبدیل می کند، حداکثر برد 10 متر است. به کمک اسپیکر بلوتوثی T&G مدل TG112 می توان به رادیو FM نیز گوش داد.

اسپیکر بلوتوثی T&G مدل  TG112

4. اسپیکر بلوتوثی بیسوس مدل  Encok E09

آخرین مورد در فهرست 5 اسپیکر ارزان تا 2 میلیون (1402)، اسپیکر بلوتوثی بیسوس مدل  Encok E09به شمار می رود. این مدل از اسپیکرهای برند مطرح بیسوس از جنس سیلیکون و ABS ساخته می شود. وزن اسپیکر بیسوس مدل Encok E09، 315 گرم است. از ویژگی های منحصر به فرد این اسپیکر می توان به قابلیت استفاده به عنوان ساعت رومیزی اشاره کرد. علاوه بر این، میکروفون تعبیه شده در آن امکان داشتن مکالمه بدون نویز را فراهم می کند.

عمر باتری اسپیکر بلوتوثی بیسوس مدل Encok E09، 6 ساعت در حالت پخش موسیقی و 9 ساعت در حالت مکالمه است. علاوه بر این، اسپیکر در مدت زمان 4 ساعت به طور کامل شارژ می شود. از دیگر ویژگی های اسپیکر بیسوس مدل  Encok E09در فهرست 5 اسپیکر ارزان تا 2 میلیون (1402) می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نسخه بلوتوث 2/4
  • چراغ LED
  • پشتیبانی از صدای HiFi
  • برد بلوتوث 10 متری
  • جک 5/3 میلی متری
  • گیرنده رادیو FM

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بیسوس مدل  Encok E09با کابل شارژ، کابل صدا و دفترچه راهنما به فروش می رسد.

اسپیکر بیسوس مدل  Encok E09 

5. اسپیکر بلوتوثی TablePro مدل MG2

یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین مورد از 5 اسپیکر ارزان تا 2 میلیون (1402)، اسپیکر بلوتوثی TablePro مدل MG2 نام دارد. این اسپیکر یکی از بهترین محصولات برند TablePro به شمار می رود که با طول 118، عرض 38 و ارتفاع 78 میلی متر ساخته می شود. اسپیکر مدل MG2 برند شناخته شده TablePro با وزن 180 گرم یکی از سبک ترین و بهترین اسپیکر تا 2 میلیون موجود در بازار به شمار می رود.

اسپیکر بلوتوثی مدل MG2 برند TablePro هم به صورت بی سیم (بلوتوثی) و هم با سیم کار می کند. این اسپیکر که یکی از 5 اسپیکر ارزان تا 2 میلیون (1402) به شمار می رود، سه درگاه مختلف دارد: شیار کارت حافظه، درگاه USB و میکرو USB. در نتیجه، امکان پخش موسیقی از طریق فلش USB و میکرو SD نیز وجود دارد.

اسپیکر MG2 از باتری لیتیوم یونی استفاده می کند که ظرفیت 400 میلی آمپر ساعت دارد. از دیگر ویژگی های برجسته این مدل از اسپیکرهای بلوتوثی TablePro، شارژ سریع و تخلیه شارژ آهسته است. به عبارت دیگر، از اسپیکر MG2 می توان به مدت 5 ساعت بدون نیاز به شارژ استفاده کرد. پس از تخلیه نیز اسپیکر در مدت زمان یک ساعت به طور کامل شارژ می شود.

برخی از مهم ترین ویژگی های اسپیکر بلوتوثی مدل MG2 به عنوان یکی از 5 اسپیکر ارزان تا 2 میلیون (1402) به شرح زیر هستند:

  • قابلیت کنترل موسیقی
  • امکان کم و زیاد کردن صدا
  • برد 10 متری بلوتوث
  • طراحی زیبا و مناسب برای حمل

از دیگر ویژگی های این اسپیکرها می توان به داشتن گیرنده FM اشاره کرد. در نتیجه، از این محصول برای گوش دادن به رادیو نیز استفاده می شود. اگر به دنبال یک اسپیکر ارزان و با کیفیت هستی قطعا MG2 بهترین انتخاب برای شماست برای خرید اسپیکر بلوتوثی برند TablePro «فقط با قیمت 100 هزار تومان» به سایت اسدی مراجعه کنید.

اسپیکر بلوتوثی مدل MG2 برند TablePro

اگر می خواهید تجربه رضایت بخشی از گوش دادن به موسیقی داشته باشید، اسپیکر بهترین گزینه خواهد بود. اسپیکرها در طرح ها و کیفیت های مختلفی ساخته می شوند. به همین دلیل، قیمت اسپیکرها با توجه به امکاناتی که دارند، متفاوت خواهد بود. همیشه لازم نیست برای خرید اسپیکر هزینه زیادی صرف کنید. با انتخاب از میان این 5 اسپیکر ارزان تا 2 میلیون (1402) می توانید خریدی مطمئن داشته باشید.

برای خرید هر کدوم از این اسپیکرها با پایین ترین قیمت، فروشگاه موبایل و لوازم جانبی اسدی را فراموش نکنید.