محتوای تبلیغاتی

لوازم جانبی تلویزیون را بشناسید

با گسترش روز افزون علم، تغییرات زیادی در تلویزیون ها هم پدیدار شد و این وسیله به مرور زمان پیچیده تر شد. تا جایی که تهیه تلویزیون دیگر مانند قبل به تهیه صرف این محصول منتهی نمی گردد و علاوه بر خود تلویزیون، لوازم جانبی آن نیز مورد نیاز است. البته نیازمندی برخی از این […]

با گسترش روز افزون علم، تغییرات زیادی در تلویزیون ها هم پدیدار شد و این وسیله به مرور زمان پیچیده تر شد. تا جایی که تهیه تلویزیون دیگر مانند قبل به تهیه صرف این محصول منتهی نمی گردد و علاوه بر خود تلویزیون، لوازم جانبی آن نیز مورد نیاز است. البته نیازمندی برخی از این لوازم با توجه به کاربر آن تعیین می گردد و برخی هم در زندگی امروز برای هر تلویزیونی مورد نیاز است. در ادامه به این لوازم و کاربرد هر یک پرداخته شده است.

براکت دیواری

کابل اچ دی ام آیخرید پایه دیواری تلویزیون یکی از گزینه های برتر برای ادارجات و خانه هایی با فضای کوچک است. چرا که با اشغال کمترین فضا، بهتری زاویه دید مناسب را ارائه می دهد. همچنین برای خانواده هایی که فرزند کوچک دارند، براکت تلویزیون را از دسترس آنان خارج می کند و در نتیجه سلامت آن تضمین می شود.

عینک سه بعدی

در تلویزیون هایی که قابلیت پخش سه بعدی ویدیو را دارند، یکی از اکسسوری های جذاب برای افراد هیجان دوست، عینک سه بعدی می باشد. استفاده از این عینک در هنگام تماشای ویدیو، گویی فرد در همان محل حضور دارد و تمام اتفاقات فیلم را از نزدی تجربه می کند. برای هر تلویزیون باید به تعداد افرادی که میخواهند با هم به تماشای فیلم سه بعدی بنشینند، عینک تهیه شود.

محافظ تلویزیون

خرید محافظ صفحه تلویزیون از دیگر لوازمیست که با توجه به قیمت روز افزون تلویزیون به افراد توصیه می گردد. آسیب به صفحه نمایش تلویزیون برابر با آسیب کلی به تلویزیون است. از آنجایی که محافظ صفحه نمایش مانع از آسیب به تلویزیون می گردد، قیمت آن بسیار منطقی و معقول در برابر هزینه خرید مجدد یا تعمیر صفحه نمایش است.

کابل  HDMI

این کابل رابطی برای انتقال هم زمان تصاویر و صوت است. در اکثر تلویزیون های امروزی این پورت وجود دارد و به کمک آن می توان دیتای سایر وسایل الکترونیکی را از طریق تلویزیون مشاهده کرد. با توجه به اینکه اطلاعات و ویدیو و عکس های مختلفی در لب تاپ موجود است و معمولا افراد خواستار تماشای آن ها در صفحه نمایش بزرگتر هستند، این کابل مورد نیاز هر خانه ای می باشد.

براکت تلویزیون

گیرنده دیجیتال

با توجه به میل تنوع طلبی در انسان وجود کانال های محدود پاسخگوی این نیاز نیست اما با کمک گیرنده های دیجیتال این مورد نیز حل شده است. گیرنده ها کانالهای متنوع و بسیاری را در اختیار افراد قرار می دهند.

آداپتر وای- فای

به کمک این وسیله می توان به کانال های مختلفی همچون نتفلیکس،  اسکایپ، پیکاسا، یاهو و یوتیوب متصل شد. حتی می توان گیم های مختلفی را نصب و اجرا کرد. این آداپتور با انواع تلویزیون اچ دی از سال 2010 قابلیت اتصال دارد.

در این مقاله انواع لوازم جانبی برای تلویزون توضیح داده شد که شما را در انتخاب اکسسوری ها با توجه به علاقه و نیازتان انتخاب کنید. یکی از نکات قابل توجه در خرید لوازم جانبی تلویزیون انتخاب محصولات با کیفیت است. پیکاوکالا یکی از مجموعه های با سابقه درخشان در این حوزه است که محصولات مختلفی همچون کنترل تلویزیون، کنترل گیرنده دیجیتال، براکت و محافظ صفحه نمایش را ارائه می دهد.

 

سلب مسئولیت : این مطلب یک مقاله رپورتاژ آگهی تبلیغاتی میباشد که توسط تبلیغ کننده نگارش شده است و آژانس خبری تکنا صرفا نمایش دهنده آن است. انتشار این مطلب لزوما بمعنای تایید صحت و سقم محتوای آن نیست لذا مسئولیت و عواقب حقوقی استفاده از محتوای این مطلب بعهده کاربر میباشد.