آگهی کسب و کارها

راهنمای خرید شارژر آیفون 14 پرومکس

گوشی آیفون 14 پرومکس تا این لحظه بهترین گوشی سری آیفون 14 شرکت اپل است چرا که در حال حاضر کامل‌ترین گوشی اپل محسوب می‌شود. در جعبه این گوشی نیز همانند سایر مدل‌های آیفون خبری از شارژر گوشی نیست؛ بنابراین کاربران شرکت اپل باید برای خرید شارژر آیفون 14 پرومکس به صورت جداگانه اقدام کنند. […]

گوشی آیفون 14 پرومکس تا این لحظه بهترین گوشی سری آیفون 14 شرکت اپل است چرا که در حال حاضر کامل‌ترین گوشی اپل محسوب می‌شود. در جعبه این گوشی نیز همانند سایر مدل‌های آیفون خبری از شارژر گوشی نیست؛ بنابراین کاربران شرکت اپل باید برای خرید شارژر آیفون 14 پرومکس به صورت جداگانه اقدام کنند. در این مقاله قصد داریم تا در مورد شارژر ایفون ۱۴ صحبت کنیم و راه‌هایی را برای شناسایی شارژر اصلی آیفون به شما معرفی نماییم. نکات گفته شده در این مقاله برای تمامی گوشی های سری 14 اپل مناسب می باشد. با ما همراه باشید.

شارژر مناسب ایفون 14 پرو مکس

بررسی باتری گوشی آیفون 14 پرومکس

گوشی آیفون 14 پرومکس دارای باتری mAh 4323 از نوع لیتیوم-یون (Lithium-ion) است. این گوشی نسبت به آیفون 14 پرو با ظرفیت 3200 mAh ، نسبتا باتری مناسب‌تری در اختیار دارد.

اکنون این سوال پیش می آید که چه شارژی برای شارژ کردن این باتری های حجیم مناسب است؟ این شارژر چه توانی باید داشته باشد؟ برای شارژ باتری ایفون 14 پرو مکس با این ظرفیت شارژر 20 واتی بهتر است یا 30 واتی؟

شارژر آیفون ۱۴ پرو مکس چند وات است؟

برای شارژ آیفون 14 پرومکس می‌توانید از شارژر سیمی 20 واتی استفاده کنید که در نیم ساعت شارژ گوشی شما را از صفر به 50 درصد می‌رساند.

در صورتی که بخواهید از شارژرهای وایرلس استفاده کنید، می‌توانید از شارژر وایرلس MagSafe 15w یا شارژر وایرلس 7.5w Qi استفاده نمایید.

شارژر آیفون 14 پرو مکس چند وات است؟

این شارژر رسمی معرفی شده از طرف اپل است. اما متاسفانه یکی از مشکلات اساسی کاربران اپل در ایران یافتن محصولات اصلی اپل در ایران است.
چون اگر این گوشی های سری 14 را با شارژر های تقلبی شارژ کنیم، علاوه بر آسیب به سلامت باتری، گوشی نیز داغ می کند و ممکن است به سایر قسمت های گوشی آسیب بزند.

در ادامه برای شما همراهان چند مورد اساسی برای تشخیص شارژر و کابل شارژ اصلی اپل را مطرح کردیم.

تشخیص شارژر اصلی آیفون 14 پرومکس از فیک

به دلیل قیمت بالای آداپتور شارژر آیفون 14 پرو مکس، شرکت‌های زیادی هستند که اقدام به طراحی و فروش این نوع از شارژرها به صورت تقلبی و بدون رعایت حداقل استانداردها می‌کنند.

برای شناسایی این شارژرها باید به نکات زیادی توجه کنید که قصد داریم در ادامه به چند مورد از این نکات اشاره کنیم.

گواهی نامه CE  یا UL

آداپتورهای اصلی آیفون دارای گواهینامه CE یا UL بر روی بدنه خود هستند. گواهی نامه CE نشان‌دهنده مهر تایید کشور تولید کننده شارژر است،گواهی نامه UI نیز نشان‌دهنده انطباق آداپتور مورد نظر با استانداردهای ایمنی شرکت اپل برای آداپتورهای خود است.

در صورتی که شارژر خریداری شده شما از استانداردهای فوق بی بهره است، بی هیچ عنوان از آن برای شارژ گوشی خود استفاده نکنید.

کیفیت آداپتورهای شارژر آیفون 14

کیفیت ساخت آداپتور شارژر آیفون 14 نکته مهمی است که از طریق آن می‌توان به اصالت شارژرها پی برد.

اولین ویژگی که باید به آن توجه کنید، گواهی MFI است که باید روی آداپتور شارژر درج شده باشد، این گواهی نشان‌‌دهنده تایید این شارژر توسط شرکت اپل است.

تشخیص شارژر اصلی آیفون 14 پرومکس از فیک

عملکرد این آداپتور با طراحی و نوع ساخت با کیفیت خود به گونه‌ای است که شدت جریان و ولتاژ استاندارد را به باتری گوشی شما ارسال می‌کند که این مسئله حفاظت تلفن شما در برابر حرارت‌های ناشی از نوسانات برق را بالاتر می‌برد.

دمای بالای آداپتور در زمان شارژ گوشی

یکی از مواردی که نشان‌دهنده آداپتور فیک یا نامناسب بودن شارژر برای گوشی شماست، داغ شدن این شارژر در هنگام شارژ گوشی است. این مسئله زمانی اتفاق می‌افتد که شارژر دارای قطعات داخلی بی‌کیفیت است یا گوشی شما نیاز به شارژر با توان بالاتر دارد.

نوشته های مشخصات روی آداپتور

شرکت‌های سازنده آیفون‌های فیک معمولا فاقد تجهیزات قوی هستند و سعی می‌کنند با کمترین هزینه اقدام به ساخت شارژر نمایند. به همین دلیل روی جزئیات محصول دقت کافی ندارند. این کم دقتی باعث می‌شود تا در زمان درج مشخصات دچار مشکلات مختلفی مانند خوانا نبودن مشخصات، وجود غلط املایی، پخش شدگی جوهر، تار شدن نوشته‌ها و … شوند.

در صورتی که در هنگام خرید شارژر به این مشکلات روی آداپتور برخوردید، از خرید آن خودداری کنید.

تشخیص کابل شارژ اصلی آیفون 14 پرومکس از فیک

کابل شارژر یکی از اجزای مهم لوازم جانبی موبایل است که اگر شما از آداپتور شارژر اصلی آیفون نیز استفاده کنید اما کابل شارژر آیفون اصلی تهیه نکنید، ممکن است بازدهی شارژ گوشی شما کاهش یابد و یا گوشی شما با مشکل روبرو شود. در این بخش از مقاله قصد داریم به راه‌هایی برای شناسایی کابل شارژر آیفون اصلی بپردازیم.

تشخیص کابل شارژ اصلی آیفون 14 پرومکس از فیک

رنگ سری کابل شارژ بر روی بسته بندی

روی بسته‌بندی کابل شارژ، عکس یک کابل با یک سری USB و سری دیگر Lightning (لایتنینگ) قرار دارد که در بسته‌بندی اصلی شرکت اپل سری کابل شارژ لایتنینگ به رنگ سیاه سفید است اما در شارژر فیک این بخش به رنگ طلایی و نقره‌ای است.

کابل شارژ اصلی ایفون

اندازه سری کابل شارژ لایتنینگ (Lightning)

شارژرهای آیفون دارای اندازه ثابتی هستند و این اندازه شامل سایز سری‌های شارژر نیز می‌شود. بخش لایتنینگ سری شارژرهای آیفون نیز دارای طول 12mm و عرض 7.7mm است که اگر در هنگام خرید با سایزی متفاوت از این سایز برخورد کردید، در خرید آن تردید کنید.

درج اطلاعات سازنده کابل روی کابل

در کابل شارژ اصلی آیفون در حدود 17.78‬ سانتی متری سر شارژر، عبارت “Designed by Apple in California” و در کنار آن یکی از عبارت‌های ” Indústria Brasileira” یا ” Assembled in China” یا “Assembled in Vietnam” درج شده است و در ادامه یک شماره سریال 12 رقمی نوشته شده است که نبود این عبارت روی سیم شارژر می‌تواند حاکی از فیک بودن شارژر باشد.

خرید شارژر آیفون ۱۴ پرو مکس از فروشگاه آلمانی استور

در این مقاله سعی کردیم به مشخصات شارژر آیفون ۱۴ پرو مکس بپردازیم و اطلاعاتی برای شناسایی شارژر اصلی آیفون از فیک در اختیار شما قرار دهیم.

حال شما می‌توانید شارژر مناسبی را برای آیفون 14 پرومکس خود خریداری نمایید، اما ممکن است با تمام مواردی که بالاتر گفتیم، باز هم نتوانید بین شارژر اصلی و فیک تمایز قائل شوید.

توصیه ما به شما این است که برای خرید لوازم جانبی اصلی آیفون به فروشگاه‌های معتبر مراجعه نمایید یا اگر قصد خرید اینترنتی این محصولات را دارید به وب سایت های معتبر مانند فروشگاه لوازم جانبی آلمانی استور مراجعه کنید.

شارژر 20 واتی اپل در آلمانی استور با 6 ماه گارانتی بی قید و شرط و تضمین اصالت کالا به فروش می رسد. در این صورت شما با پرداخت هزینه‌ای معقول و بدون هیچ نگرانی محصولی با کیفیت و با اصالت را دریافت خواهید کرد.

salb-techna