تبلیغات

استراتژی های مهم در جذب لایک اینستاگرام

جذب لایک اینستاگرام چگونه اتفاق می­افتد؟ این سوال ­می­تواند سوال بسیاری از شما باشد، اینطور نیست؟ با یک ساعت گشتن در اینستاگرام خواهید فهمید که یکی از دلایل اصلی موفقیت اینفلوئنسرها، جذب لایک زیاد در ایستاگرام می­باشد. در واقع مسئله تنها به دست آوردن لایک نیست. دریافت لایک، بازدید از پیج را افزایش می­دهد و […]

جذب لایک اینستاگرام چگونه اتفاق می­افتد؟ این سوال ­می­تواند سوال بسیاری از شما باشد، اینطور نیست؟ با یک ساعت گشتن در اینستاگرام خواهید فهمید که یکی از دلایل اصلی موفقیت اینفلوئنسرها، جذب لایک زیاد در ایستاگرام می­باشد. در واقع مسئله تنها به دست آوردن لایک نیست. دریافت لایک، بازدید از پیج را افزایش می­دهد و در نتیجه افراد بیشتری با برند شما درگیر می­شوند. شما را دنبال می­کنند و روی محصولات و خدماتی که ارائه می­دهید، سرمایه گذاری می­کنند.

استراتژی های مهم در جذب لایک اینستاگرام

جذب لایک اینستاگرام یکی از عوامل مهمی است که اینفلوئنسرهای اینستاگرام را به موفقیت و کسب درآمد زیاد رسانده است. ما دو نوع قلب داریم. یکی قلبی که در بدنمان می­تپد و دیگری قلب کوچکی که در اینستاگرام وجود دارد. همان قدر که تپیدن قلب، ما را زنده نگه می­دارد، قرمز شدن قلب های کوچک اینستاگرام نیز باعث زنده نگه داشتن پیج اینستاگرامی شما می­شوند.

اگر تا بحال برای جذب لایک تلاش کرده باشید، حتما تا الان به این موضوع پی برده­اید که گرفتن لایک بیشتر از مخاطبان، آن طور که به نظر می­رسد آسان نیست. اما نگران نباشید هر کاری راه و چاره­ای دارد. در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

ترفندهای جذب لایک اینستاگرام

اینستاگرام را نمی­توانید تنها در ارسال تصویر یا کپشن خلاصه کنید. لایک ها و کامنت ها تاثیر فوق العاده­ای روی میزان شهرت و یا فروش محصولات و موفقیت کسب و کارتان می­گذارند. برای اینکه بتوانید در جذب لایک برای پست های خود موفق شوید، باید حساب شده و با برنامه عمل کنید. اگر به دنبال نکاتی برای جذب لایک اینستاگرام هستید، باید بگوییم که این مقاله برای شما بسیار مفید است!

آیا میدانستید خرید لایک اینستاگرام ارزان یکی از ترفند ها و استراتژی های بسیار مناسب برای جذب لایک اینستاگرام است؟

خرید لایک اینستاگرام

جذب لایک با عکس های عالی و باکیفیت

روزانه تقریبا 95 میلیون محتوا در اینستاگرام پست می­شود. محتوایی که شما پست می­کنید نیز در کنار پست های سایر اینفلوئنسرها، برندها و یا دوستان و خانواده قرار می­گیرد. اگر خود را جای دیگر مخاطبان قرار دهید، جذب کدام نوع محتوا می­شوید. به نظر شما کدام یک از پست ها می­توانند شما را به خود علاقمند کنند؟

جذب لایک اینستاگرام با تصاویر باکیفیت یک اصل اساسی محسوب می­شود. چرا؟ به این دلیل که در اینستاگرام محتوای بصری حرف اول را می­زند. اگر می­خواهید مخاطبان را به سمت خود جذب کنید و از آنها لایک بیشتری بگیرید، عکس های عالی و فوق العاده در پیج خود قرار دهید. اگر نمی­دانید که عکس باکیفیت را باید از کجا پیدا کنید، به ابزارهای ویرایش عکس مانند Snapseed، MOLDIV، Perfect365 و BeFunky یک سری بزنید.

افزایش لایک با ارسال پست در زمان مناسب

انجام هر کاری زمان خاص خود را دارد. ارسال کردن پست در اینستاگرام نیز از آن دسته اقداماتی است که باید در زمان مناسب انجام گیرد. شما باید زمانی پست های خود را منتشر کنید که مخاطبان در اینستاگرام بیشترین فعالیت را دارند.

اگر محتوای خود را در به موقع ارسال کنید، در اصل قدم مهمی برای جذب لایک اینستاگرام برداشته­ اید. در یک کلام، اگر می­خواهید جلوی چشم کاربران باشید، ضروری است تا محتوای خود را در زمان مناسب پست کنید. در این مورد پیشنهادهایی برای شما داریم:

  • جذب لایک با ارسال مداوم پست، امکان پذیر می­شود. اما به خاطر داشته باشید که در پست گذاری زیاده روی نکنید. شما قرار است با ارسال به موقع و مداوم پست در اینستاگرام خود را برای مخاطبان یادآوری کنید. نه اینکه آنها را از خود دلزده و خسته کنید. به طور متوسط ارسال 3 الی 4 پست در هفته می­تواند کافی باشد.
  • به موقع ارسال کردن تصاویر و محتواها را در زمان مشخص، تمرین کنید. طبق آمار به دست آمده بیشترین فعالیت کاربران اینستاگرامی عصرها بین ساعات 18 تا 22 می­باشد.
  • برای جذب لایک اینستاگرام بیشتر، سعی کنید بعد از ارسال محتوا، فعال باقی بمانید و به نظرات و کامنت های مخاطبان پاسخ دهید.

جذب لایک و فالوور با هشتگ ها #

بسیاری از پیج ها با خرید فالوور فیک به جذب مخاطبین زیادی پرداخته اند اما نمیتوانند آمار لایک مناسبی برای پست های خود دریافت کنند؛ چرا که نکاتی است که با عدم رعایت آن نمیتوان انتظار رشد آمار واقعی لایک ها را هم داشت. هشتگ ها یکی از جذابترین ترفند ها برای رشد فالوور ها و لایک پست های شما هستند. جذب لایک در اینستاگرام و هشتگ ها رابطه پیچیده ای با یکدیگر دارند. تاثیری که هشتگ ها بر روی جذب لایک اینستاگرام می­گذارند با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست. اگر به دنبال یک راه عالی برای برقراری ارتباط با فالوورها و مشتریان بالقوه هستید، استفاده از هشتگ های مناسب بهترین راه است.

یک نکته بسیار مهم، اگر از هشتگ هایی که متناسب با موضوع محتوای شما نیستند استفاده کنید، شاید بتوانید تعداد بازدیدهای خود را افزایش دهید ولی به این معنی نیست که آنها مخاطبان اصلی و مورد هدف شما هستند. همانطور که می­دانید بیوگرافی های اینستاگرام قابل ردیابی کردن نیست. به همین دلیل با استفاده از هشتگ می­توانید اطلاعاتی از خود و اینکه چه کاری انجام می­دهید، در اختیار کاربران قرار دهید.

جذب لایک و فالوور با هشتگ ها

افزایش لایک و استوری های اینستاگرام

یکی از تکنیک هایی که می­توانید با استفاده از آن به بازاریابی و جذب لایک اینستاگرام بپردازید، گذاشتن استوری می­باشد. این تکنیک روز به روز در میان مخاطبان محبوب­تر می­شود. پلتفرم اینستاگرام به تازگی امکانات بیشتری برای استوری گذاشتن فراهم کرده است.

 برای مثال، شما می­توانید یک استوری را طولانی­تر از دوره همیشگی (24 ساعت) در دسترس قرار دهید. استوری ها این امکان را برای برندها و اینفلوئنسرها به وجود می­آورند تا خود را صریح­تر و معتبرتر به نمایش بگذارند.

جذب لایک اینستاگرام ایرانی با کپشن های جذاب

بگذارید به شما بگوییم که خرید فالوور ایرانی تنها راه افزایش لایک های ایرانی شما نیست! بلکه راه های دیگری نیز برای افزایش لایک های ایرانی پست شما وجود دارد و آن نوشتن یک کپشن فارسی جذاب است! جذب لایک به وسیله کپشن ها یا زیرنویس های جذاب و خواندنی با یکدیگر رابطه ای مستقیم دارند. به عبارتی هرچه کپشن های شما جذاب­تر باشند، لایک های زیادی را می­توانید جذب نمایید. کپشن ها به نوعی صدای محتواهای بصری شما محسوب می­شوند. آنها به شما کمک می­کنند تا محتواهای بصری و عکس های خود را تفسیر کنید، شخصیت و هویت خود را بیان کرده و فالوورهای خود را نیز راهنمایی کنید. اگر نمی­دانید برای نوشتن کپشن عالی و جذب لایک اینستاگرام باید چه کاری انجام دهید، به نکات زیر توجه کنید:

  • به لحن توجه کنید. اینستاگرام یک پلتفرم برای سرگرمی و لذت بخش بودن است، پس مطمئن باشید با استفاده از یک لحن خشک و رسمی در کپشن های خود نه تنها کاربران را به خود جذب نمی­کنید، بلکه آنها را از پیج خود فراری می­دهید.
  • مهم­ترین جزئیات یا همان اصل مطلب را در ابتدا بیان کنید. هشتگ های مهم و مناسب را در پایان کپشن قرار دهید.
  • از ایموجی ها استفاده کنید و متن خود را از حالت خشکی خارج کنید. شما حتی می­توانید ایموجی های مناسب را انتخاب کرده و آنها را جایگزین متن کنید.

افزایش لایک با محتوای ویدئویی بیشتر

جذب لایک اینستاگرام با استفاده از محتواهای ویدئویی را حتما امتحان کنید. ویدئوها نسبت به عکس های ثابت در فیلدهای اینستاگرام، جذابیت بیشتری دارند. شاید عجیب به نظر برسد ولی ما به شما پیشنهاد می­کنیم که برای پیج خود ویدئوهایی بدون صدا تولید کنید و بگذارید کلمات در زیرنویس ها و کپشن ها همه چیز را بیان کنند.

جذب لایک با طراحی فراخوان و مسابقه

اگر می­خواهید مخاطبان خود را همیشه درگیر و فعال نگه دارید، فراخوان هایی برای اقدام در نظر بگیرید. باور کنید یا نه این روش برای جذب لایک اینستاگرام جواب می­دهد. از کاربران بخواهید شما را دنبال کنند و حتی با تگ کردن دوستان و آشنایان خود با شما همکاری و مشارکت کنند. اگر مسابقه و پرسش و پاسخی ترتیب می­دهید، حتما توجه داشته باشید که هدایایی که در نظر می­گیرید با اهداف برند یا پیجتان متناسب باشند.

جذب لایک با کمک گیری از خدمات مختلف اینستاگرام

خدمات اینستاگرام به شما این امکان را میدهد که با صرف کمترین هزینه بتوانید آمار پیج خود را افزایش دهید و مخاطبین بیشتری را به سمت خود جذب کنید. برخی از این سرویس ها شامل خدمات افزایش لایک میشود که با کمک آن میتوانید آمار لایک های خود را طی مدت زمان کوتاهی افزایش دهید. استفاده از خدمات مختلف اینستاگرام نه تنها برای جذب لایک بلکه برای رشد تمام آمار پیج موثر بوده و مسیر رشد شما را هموار تر میسازد.

کلام آخر

لایک ها در اینستاگرام نشان­دهنده علاقه مردم نسبت به پست های شما هستند. به عبارتی، جذب لایک اینستاگرام مشخص می­کند که پست های شما تا چه حد خوب بوده و چرا مورد استقبال مردم قرار گرفته­ اند. از تمام تکنیک هایی که در این مقاله بررسی کردیم، استفاده کنید و لایک های زیادی را از مخاطبان دریافت نمایید. اهمیت لایک در اینستاگرام به حدی زیاد است که گاهی اوقات خرید لایک به امری ضروری برای شما تبدیل می­شود. تمام روش های ذکر شده رایگان هستند و شما می­توانید آنها را یکی یکی امتحان کرده و بهترین راه را برای جذب لایک بیشتر در اینستاگرام انتخاب کنید.

salb-techna