خلاصه‌ای از بهترین گان‌های پابجی موبایل: چه زمانی باید از آن‌ها استفاده کرد؟

انتخاب بهترین گان های پابجی موبایل یکی از مهم‌ترین عواملی است که می‌تواند پیروزی شما در مسابقه را تضمین کند. تعداد زیاد اسلحه‌های پابجی موبایل و پوسته‌های متنوع آن‌ها ممکن است شما را برای انتخاب بهترین گزینه با سردرگمی مواجه کند. اگر تمایل دارید تا با بهترین گان های پابجی موبایل و بهترین زمان استفاده […]

انتخاب بهترین گان های پابجی موبایل یکی از مهم‌ترین عواملی است که می‌تواند پیروزی شما در مسابقه را تضمین کند. تعداد زیاد اسلحه‌های پابجی موبایل و پوسته‌های متنوع آن‌ها ممکن است شما را برای انتخاب بهترین گزینه با سردرگمی مواجه کند.

اگر تمایل دارید تا با بهترین گان های پابجی موبایل و بهترین زمان استفاده از هریک از این سلاح‌ها آشنا شوید، در این مقاله با معرفی و بررسی کاربردی‌ترین تفنگ‌های UC Satın Al همراه ما باشید.

M416

M416 یکی از بهترین گان‌های موجود در بازی پابجی موبایل به حساب می‌آید. M416 یک سلاح خوش‌دست است که ظرافت آن امکان کنترل اسلحه را برای شما تسهیل می‌کند. می‌توان این سلاح را به‌عنوان سلاح موردعلاقه افراد حرفه‌ای معرفی کرد.

سازگاری با اتصالات کاربردی متعدد در مقایسه با سایر اسلحه‌ها و سرعت بالای گلوله شلیک‌شده از تفنگ از عمده دلایلی‌اند که باعث می‌شوند M416 برای استفاده در انواع درگیری‌ها مناسب تلقی شود. برخورداری این گان پابجی از اسکوپ 6x امکان هدف قرار دادن دشمنان از فاصله دور را نیز برای شما فراهم ساخته است.

AWM

بدون شک AWM بهترین گان پابجی موبایل برای زمان‌هایی است که به یک اسلحه تک‌تیر حرفه‌ای نیاز دارید. با هدف‌گیری دقیق سر و شلیک موفق توسط این اسلحه کشته شدن دشمنان خود را تضمین خواهید کرد.

ویژگی‌هایی مانند دقت بالا، قدرت بالا و سرعت بالا این Orelon را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای جنگ‌های دوربرد تبدیل کرده‌اند.

می‌توان تنها نقطه ضعف AWM را صدای بلند ناشی از شلیک گلوله دانست. صدای بسیار زیاد این اسلحه باعث می‌شود تا سایر دشمنان از محل اختفا و استتار شما آگاه شوند.

DP-28

درصورت استفاده اصولی از مسلسل DP28 می‌توانید آسیب ناشی از اصابت گلوله آن را کاملا کشنده تلقی کنید. بهره گرفتن از این اسلحه برای نبردهای دوربرد، نبردهایی در فاصله متوسط و نبردهای تن‌به‌تن مناسب است. با وجود مزایای فراوان استفاده از این سلاح معایبی همچون عدم برخورداری از لوازم جانبی و سرعت بارگذاری و شارژ مجدد بسیار پایین را نیز به همراه دارد. این معایب باعث شده است که برخی از گیمرها مزیت‌های DP 28 را به‌طور کلی نادیده بگیرند.

AKM

AKM یکی از قدرتمندترین و بهترین گان های پابجی موبایل محسوب می‌شود. برخورداری از اتصالات و لوازم جانبی محدود باعث شده است که بهره گرفتن از تمام قابلیت‌های این تفنگ حتی در اوایل بازی نیز کار دشواری نباشد.

امکان بارگذاری مجدد تنها در ۲.۹ ثانیه مهم‌ترین مزیت استفاده از این سلاح تهاجمی به شمار می‌رود. استفاده از AKM در نبردهای نزدیک می‌تواند به پیروزی شما و شکست دشمن منجر شود.

میزان پس زدن یا لگد زن این تفنگ پس از شلیک در مقایسه با تفنگ‌های مشابه بسیار زیاد است؛ بنابراین درصورتی‌که از تسلط کافی برای کنترل AKM برخوردار نیستید، پیشنهاد می‌کنیم که استفاده از این اسلحه را در اولویت قرار ندهید.

Kar98K

گان Kar98K یک جایگزین مناسب برای AKM و یک انتخاب مناسب برای افرادی است که از پس کنترل کردن AKM برنمی‌آیند. اصابت یک تیر از این اسنایپ ۷.۶۲ میلی‌متری به سر دشمن می‌تواند بازیکنانی با کلاه‌های زرهی درجه ۲ را از پای درآورد.

علیرغم قدرت بالا سرعت گلوله شلیک‌شده توسط این تفنگ بسیار پایین است. به همین دلیل گان Kar98K به‌عنوان سلاحی مفید برای نبردهای نزدیک تا فاصله حداکثری ۱۰۰ متر شناخته می‌شود. آسیب واردشده به دشمن به‌نسبت فاصله هدف کاهش می‌یابد.

اشاره به این نکته نیز ضروری است که زمان بارگذاری مجدد و عوض کردن خشاب Kar98K زمانی نسبتا طولانی است. این موضوع می‌تواند درصورت خطا رفتن تیر شلیک‌شده شما را در معرض خطر قرار دهد.

UZI

بسیاری از بازیکنان پابجی موبایل که تمایلی به استفاده از انواع مسلسل‌ها ندارند، سلاح UZI را جزو استثنائات قرار داده و از آن به عنوان یکی از بهترین گان های پابجی موبایل یاد می‌کنند. سرعت بالای شلیک گلوله این مسلسل قدرتمند را به سلاحی مخرب و مناسب برای نبردهای نزدیک و میان‌برد تبدیل کرده است.

استفاده از UZI به شما امکان می‌دهد تا در عرض یک ثانیه ۲۴ گلوله را به سمت دشمن شلیک کنید. دقت بالای اسلحه و کنترل‌پذیری راحت آن از دیگر دلایلی است که استفاده از این تفنگ را برای بازیکنان حرفه‌ای و بازیکنان آماتور به کلیدی برای پیروزی تبدیل می‌کند.

S12K

گان S12K یک سلاح ساچمه‌ای است و طبیعی است که بازیکنان معدودی استفاده از این سلاح را جزو اولیت‌های خود طبقه‌بندی کنند. با استفاده از این شاتگان قدرتمند نیمه‌اتوماتیک می‌توانید در نبردهای نزدیک حریف را مغلوب خود سازید. از دیگر ویژگی‌های مفید این اسلحه باید از مواردی مانند سرعت بالای شلیک گلوله، قدرت نفوذ گلوله و سرعت شلیک نام برد.

باید توجه داشته باشید که علیرغم تمام مزیت‌های ذکرشده تفنگ S12K همچنان یک تفنگ ساچمه‌ای است و در نبردهای مهم به کارتان نخواهد آمد.

P18C

اگر جزو بازیکنان حرفه‌ای پابجی موبایل محسوب می‌شوید، ممکن است بارها وسوسه شده باشید که استفاده از انواع کلت‌های کمری را کنار بگذارید، اما P18C ارزش نگهداری دارد. اگر دلیل اثبات این ادعا را بخواهید، می‌توانیم به برخی از نقاط قوت P18C همچون ظرفیت بالای خشاب و سرعت بالای شلیک اشاره کنیم.

درست است که تپانچه P18C قدرت زیادی ندارد، ولی بی‌شک یکی از بهترین گان های پابجی موبایل است که می‌توانید به‌وسیله آن بازیکنان مخفی شده در پناهگاه‌ها را غافلگیر کرده یا کار حریفان نیمه‌جان را تمام کنید. بدیهی است که استفاده از این کلت کمری تنها برای هدف قرار دادن دشمنان در فاصله‌های نزدیک و فضاهای بسته توصیه می‌شود.

UMP45

مهم‌ترین مزیت گان UMP45 امکان سفارشی‌سازی آن منطبق با نیاز هر بازیکن است. حرفه‌ای یا آماتور بودن شما در استفاده بهینه از این سلاح هیچ تاثیر نخواهد گذاشت؛ تنها کافی است تا طبق نیازهای خود لوازم جانبی اسلحه را فراهم و جای‌گذاری کنید.

برخورداری از بدنه‌ای ظریف و خوش‌دست و سادگی استفاده از UMP45 این اسلحه را به یکی از کاربردی‌ترین گزینه‌ها برای نبردهای تن‌به‌تن تبدیل کرده است.

نتیجه‌گیری

شناخت ویژگی‌ها و کاربردهای بهترین گان های پابجی موبایل به شما امکان می‌دهد تا علاوه بر چشیدن لذت پیروزی نهایی از لحظه به لحظه این بازی لذت ببرید.

ما در این مقاله برخی از بهترین سلاح‌ها را به شما معرفی کردیم و ویژگی‌های هریک از این سلاح‌ها را مورد بررسی قرار دادیم. با توجه به این ویژگی‌ها، انتخاب مناسب‌ترین اسلحه و البته تمرین و کسب تجربه قادر خواهید بود تا به یکی از برترین بازیکنان پابجی موبایل تبدیل شوید.