تهران جانبی بهترین مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل

بازار لوازم جانبی موبایل این روز ها بسیار داغ است. هر روز شاهد اخباری از دنیای تکنولوژی و تولید لوازم جانبی های عجیب و غریب هستیم. از همین جهت فروشندگان لوازم جانبی موبایل باید از جدیدترین لوازم جانبی تولید شده در سطح جهان زود تر از سایر افراد مطلع شوند. شاید بپرسید چرا باید زودتر […]

بازار لوازم جانبی موبایل این روز ها بسیار داغ است. هر روز شاهد اخباری از دنیای تکنولوژی و تولید لوازم جانبی های عجیب و غریب هستیم. از همین جهت فروشندگان لوازم جانبی موبایل باید از جدیدترین لوازم جانبی تولید شده در سطح جهان زود تر از سایر افراد مطلع شوند. شاید بپرسید چرا باید زودتر از بقیه مطلع شوند؟

بهترین مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایلدر جواب باید گفت که می توانند سریع در فروشگاه خود موجود کنند و سود خوبی را از فروش محصولات جدید به جیب بزنند. در این مقاله قصد داریم یکی از به روز ترین سایت های عمده فروش لوازم جانبی موبایل را خدمتتان معرفی کنیم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بهترین سایت عمده فروش لوازم جانبی موبایل

سایتی که بتواند در اسرع وقت به روز ترین و جدید ترین مدل های لوازم جانبی موبایل از جمله قاب گوشی، گلس گوشی، پاوربانک، هدفون و هندزفری و… را در سایت خود موجود کند کم پیدا می شود. اما سایت تهران جانبی یکی از بهترین سایت های پخش لوازم جانبی موبایل عمده است. کافیست در گوگل سرچ کنید تهران جانبی تا سایت معروف فروش عمده لوازم جانبی موبایل را پیدا کنید. در این سایت ثبت نام کنید و بعد از تایید حساب کاربری خود می توانید خرید خود را به صورت جور انجام دهید.

قیمت مناسب، تخفیف بر اساس تعداد خرید و کیفیت بالای اجناس در این سایت باعث شده است که روزانه سفارشات بالایی را از سراسر ایران دریافت کند.  همه مشتریان این سایت فروشندگان موبایل و لوازم جانبی موبایل در شهر ها و شهرستان های سراسر ایران هستند. دیگر نیازی نیست کیلومتر ها راه را برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل به تهران سفر کنید. فقط با انتخاب و سفارش محصولات مورد نیاز خود در سایت تهران جانبی به راحتی می توانید بدون دغدغه هر میزان از سفارش را ثبت کنید. سفارش شما نهایت ۲ یا ۳ روزه به دستتان میرسد.

چرا باید از سایت خرید عمده انجام دهیم؟

این سوال برای کسانی که هنوز تجربه ی خرید عمده از وبسایت ها را نداشته بسیار به جا و منطقی است. در این زیر برخی از مهم دلایل و مزیت های خرید عمده لوازم جانبی از سایت را خدمتتان توضیح دادیم:

  • قیمت مناسب تر و ارزان تر از خرید در مراکز پخش عمده
  • امکان مقایسه قیمت محصولات
  • کم هزینه تر (دیگر نیازی نیست برای خرید عمده به شهر دیگری سفر کنید)
  • ارسال سریع بار و موجود کردن اجناس به روز در کمترین زمان
  • کسب اطلاعات بیشتر از محصولات خریداری شده

خرید لوازم جانبی موبایل عمده

بهترین پاساژها برای خرید حضوری لوازم جانبی موبایل در تهران

تهران پرجمعیت ترین شهر و پایتخت ایران است. وجود پاساژ هایی مخصوص لوازم جانبی موبایل واقعا واجب است. البته باید بگویم که هستند همچین پاساژ هایی که فقط برای مغازه های لوازم جانبی موبایل ساخته شدند. در این زیر ۳ تا از بهترین پاساژ های معروف تهران که دنیای لوازم جانبی و موبایل هستند را معرفی میکنیم:

پاساژ علاء الدین: یک مجتمع تجاری خرید و فروش موبایل و لوازم دیجیتال در تهران واقع در تقاطع خیابان‌های جمهوری اسلامی و حافظ است که توسط رضا علاءالدین تأسیس شده‌است. این پاساژ دارای ۱۱۰۰ فروشگاه است.

پاساژ چارسو: چارسو بهترین جا برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل و خرید تکی بوده و عده‌ای آن را رقیب اصلی علاالدین می‌دانند. این مجتمع به دلیل مدرن بودن، طراحی زیبایی و مغازه‌های شیکی که در 7 طبقه قرار گرفته‌اند طرفداران بسیاری دارد.

پاساژ پایتخت: در سال 89 بود که آوازه ساخت یک پاساژ بزرگ برای فروش موبایل و لوازم جانبی آن به گوش رسید. در این مجموعه که در منطقه 3 واقع شده می‌توانید خرید لوازم جانبی موبایل به صورت عمده و تکی را که با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب در اختیار شما قرار داده شده است را انجام دهید. پایتخت، یکی از معروفترین مراکز خرید تهران به حساب می‌آید.

خرید حضوری لوازم جانبی عمده چه معایبی دارد؟

اگر قصد خرید حضوری لوازم جانبی موبایل از تهران را دارید باید به این شهر پر جمعیت سفر کنید. ترافیک اصلی ترین مشکل این شهر بزرگ است. اگر به تهران سفر کرده باشید متوجه حرف من هستید. اما همه چیز فقط ترافیک این شهر نیست. وقتی برای خرید حضوری به تهران می آیید با مشکل وقت روبرو هستید و نمی توانید چند روز مغازه خود را تعطیل کنید و برای خرید در تهران بمانید باید سریع تر به شهر خود برگردید. علاوه بر این دیگر نمیتوانید محصولات را از نظر قیمت و جنس با یکدیگر به راحتی مقایسه کنید. اما این امکان برای شما در خرید اینترنتی وجود دارد.

خرید حضوری لوازم جانبی

کدام شهر ها برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل مناسب هستند؟

شهر های مرزی مانند گناوه، بانه و تهران به عنوان پایتخت ایران سه شهر عالی برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل هستند. اما چرا باید فقط تهران را برای خرید عمده انتخاب کنید؟ تهران اولا که پایتخت هست و محصولات اورجینال به تهران میرسد. دوما تاجران و عمده فروشان اصلی که مستقیم محصولات را از چین و دوبی وارد کشور می کنند در تهران ساکن هستند. از همین جهت توصیه میکنیم خرید عمده خود را فقط از تهران انجام دهید.

سایت تهران جانبی به عنوان بهترین مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل شناخته می شود. سایتی که تمام محصولات خود را مستقیما از چین و دوبی با بالاترین کیفیت وارد کشود می کند و در سایت خود به فروش میرساند. tehranjanebi.com آدرس این سایت است. کافیست روی لینک کلیک کنید تا وارد این سایت شوید و خرید عمده خود را به راحتی انجام دهید.

سخن پایانی

در این مقاله به صورت کامل در مورد خرید عمده لوازم جانبی موبایل صحبت کردیم و از جهات مختلف بررسی کردیم که کدام روش برای خرید عمده مناسب است. همانطور که بالاتر اشاره کردیم بهترین راه برای خرید عمده، خرید از سایت های فعال در این زمینه هستند. اما هر سایتی شایستگی لازم را ندارد. ما پس ا تحقیقات فراوان فهمیدیم که سایت تهران جانبی در این زمینه بهترین سایت است. با خیالی راحت به سایت تهرانجانبی مراجعه کنید و خرید عمده خود را به صورت جور انجام دهید.