پنل اس ام اس چیست و چه کاربردی دارد؟

حتما همه ی شما تا الان پیامک تبلیغاتی مختلفی را روی گوشی تلفن همراه خودتان دریافت کرده اید . پنل اس ام اس یک نرم افزار است که کمک می کند تا بتوانید برای افراد مختلف پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنید. در این مقاله به معرفی کامل پنل اس ام اس و امکانات ان می […]

حتما همه ی شما تا الان پیامک تبلیغاتی مختلفی را روی گوشی تلفن همراه خودتان دریافت کرده اید . پنل اس ام اس یک نرم افزار است که کمک می کند تا بتوانید برای افراد مختلف پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنید.

در این مقاله به معرفی کامل پنل اس ام اس و امکانات ان می پردازیم . همچنین به این سوال پاسخ می دهیم که آیا پنل اس ام اس چه کاربردی برای شما دارد.

پنل اس ام اس چیست؟

پنل اس ام اس یا سامانه پیامکی ، یک نرم افزار تحت وب است . نرم افزار تحت وب (یا همان وب سایت اینترنتی ) مزیتی که دارد این است که نیاز به نصب نرم افزار بر روی کامپیوتر و یا موبایل خودتان ندارید. از جمله بهترین پنل اس ام اس های خارجی bulksms و بهترین پنل اس ام اس ایرانی سایت پیام رسان می باشد.

پنل اس ام اس چه کاربردی دارد؟

کسب و کار ها و افراد می توانند از پنل اس ام اس استفاده های زیادی داشته باشند . چرا که بازاریابی پیامکی می تواند هم به صورت مستقل و هم به صورت یک روش مکمل تبلغاتی استفاده شود  . به طور کلی 3 کاربرد مهم پنل اس ام اس عبارت است از :

  1. ارسال پیامک تبلیغاتی
  2. ارسال پیامک های اطلاع رسانی
  3. حفط ارتباط و تعامل با مشتریان

امکانات پنل اس ام اس

در ادامه به صورت مفصل درباره امکانات پنل اس ام اس توضیح خواهیم داد.

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه

از جمله قابلیت های مهم پنل اس ام اس این است که  می توانید با استفاده از آن اس ام اس تبلیغاتی تکی و انبوه بفرستید .

ارسال پیام صوتی

سامانه پیامکی پیام رسان با ارائه یک سامانه ارسال پیام صوتی رایگان ، به شما اجازه می دهد تا بتوانی تماس صوتی انبوه برقرار کنید.

ارسال پیامک منطقه ای

پیامک های منطقه ای از پیشرفته ترین امکانات است که خودش شامل چندین روش است. ارسال پیامک از روی نقشه، ارسال پیامک به شهر و استان، ارسال بر اساس کد پستی ، ارسال به دکل آنتن bts و … تمامی این روش ها در ارسال منطقه ای پیشرفته قابل دسترسی است.

پنل اس ام اسارسال پیامک مشاغل

برای کسب و کار هایی که جامعه هدف آن ها مشاغل و اصناف هستند ، ارسال مشاغل بسیار مناسب است . پنل های اس ام اس با در اختیار داشتن بانک شماره موبایل های تفکیک شده این امکان را برای کاربرانشان فراهم می کند .

برگزاری مسابقه و نظرسنجی پیامکی

همانطور که گفته شد سامانه پیامکی در تعامل با مشتریان کاربرد دارد . برای اینکار می توانید از امکان برگزاری مسابقه و نظرسنجی پیامکی بهره ببرید .

پنل اس ام اس چه کمکی به شما می کند ؟

اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید ، پنل اس ام اس به شما کمک می کند تا مشتریان جدیدی را جذب کنید . همچنین مشتریان قدیمی را حفظ کرده و به تعامل با آنها بپردازید. همچنین می تواند به عنوان یک روش ارزان جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی مورد استفاده قرار بگیرد .

نحوه خرید پنل اس ام اس

جهت خرید پنل اس ام اس ، ابتدا باید یک پنل اس ام اس خوب ایرانی را پیدا کرده و سپس در آن سامانه ثبت نام کنید . سامانه پیامکی پیام رسان یک از بهترین سامانه ارسال پیامک در ایران است که با سابقه ای بیش از 13 سال در حال ارائه خدمات بازاریابی پیامکی است.

از مهم ترین دلایلی که باعث می شود تا پیام رسان به عنوان سامانه پیامکی مناسب شما معرفی شود این است که یک پنل اس ام اس رایگان با تمامی امکانات فعال ارائه می کند.

این یعنی لازم نیست تا حتما پنل اس ام اس غیر رایگان بخرید ! جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه کنید :

payam-resan.com

تعرفه خرید پنل اس ام اس

پنل های اس ام اس در سامانه های پیامکی مختلف ، قیمت های مختلفی دارد . رنج قیمتی جهت خرید پنل اس ام اس در سال 1401 از 100 هزار تومان الی 700 هزار تومان است. البته که پنل اس ام اس 100 هزار تومانی امکانات محدودتری نسبت به سایر ارائه می کند.

ارسال پیامک انبوه از سیم کارت شخصی بهتره یا پنل اس ام اس ؟

ارسال پیامک تبلیغاتی از شماره‌های شخصی از مصادیق پیامک انبوه بوده و طبق مصوبه شورای عالی فضای مجازی، ارایه‌کنندگان خدمات ارتباطی باید امکان فعال‌سازی و یا غیر فعال‌نمودن دریافت پیامک‌های انبوه از  این طریق را برای کاربران فراهم کنند.

پنل اس ام اس ها به عنوان نمایندگان اپراتور و مخابرات این اجازه را دارند تا بتوانند روزانه پیامک های انبوه تبلیغاتی ارسال کنند . بنابراین بهترین راه حل برای اینکار این است که از یک پنل اس ام اس رایگان تهیه کنید.

پنل اس ام اس

پنل اس ام اس ؛ ابزاری برای رشد کسب و کار شما

در این مقاله به صورت کامل درباره پنل اس ام اس توضیح دادیم . اگر سوالی برایتان پش آمده خوشحال می شویم که بتوانیم به شما پاسخگو باشیم. می توانید با شماره 02174912 تماس بگیرید و از کارشناسان تلفنی ما یک مشاوره رایگان برای مارکتینگ و تبلیغات کسب و کارتان دریافت کنید. جهت دریافت پنل اس ام اس رایگان نیز و عضویت در خانواده 300 هزار نفری پیام رسان می توانید عدد 111 را به 500020600 پیامک کنید.