آگهی کسب و کارها

چه سرفصل‌هایی باید در دوره تخصصی تعمیرات موبایل آموزش داده شود؟

دوره آموزش تعمیر موبایل از جمله کارگاه مهارت‌های فنی در اقصی نقاط کشو محسوب می‌شود که متقاضیان بالایی دارد. از آنجایی که حرفه تعمیرات موبایل جزء مشاغل پردرآمد محسوب می‌شود، افراد تمایل به یادگیری این مهارت فنی دارند. اگر شما نیز جزء این دسته از افراد هستید، بهتر است دربارۀ سرفصل‌های دوره تخصصی تعمیرات موبایل […]

دوره آموزش تعمیر موبایل از جمله کارگاه مهارت‌های فنی در اقصی نقاط کشو محسوب می‌شود که متقاضیان بالایی دارد. از آنجایی که حرفه تعمیرات موبایل جزء مشاغل پردرآمد محسوب می‌شود، افراد تمایل به یادگیری این مهارت فنی دارند. اگر شما نیز جزء این دسته از افراد هستید، بهتر است دربارۀ سرفصل‌های دوره تخصصی تعمیرات موبایل اطلاعات جامعی به دست آورده و سپس اقدام به ثبت نام کنید.

در این مطلب ضمن معرفی بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل دربارۀ کلیه سرفصل‌های آموزشی که در این دوره تخصصی تعمیرات موبایل آموزش داده می‌شوند، صحبت کرده و اطلاعات جامعی در اختیارتان می‌گذاریم.

چه سرفصل‌هایی باید در دوره تخصصی تعمیرات موبایل آموزش داده شود؟

معرفی آموزشگاه تعمیرات موبایل پل

بهتر است برای شرکت در دوره آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل به سراغ شناخته شده‌ترین آموزشگاه‌های سراسر کشور بروید. در این راستا می‌توانیم به آموزش تعمیر موبایل در این سایت اشاره کنیم. آموزشگاه پل با 22 سال سابقه درخشان در زمینه تدریس مهارت‌های فنی، یکی از پیش‌گامان آموزش تعمیر موبایل در ایران محسوب می‌شود.

شما با شرکت در این دوره تضمینی آموزش تعمیرات موبایل علیرغم اینکه مهارت تعمیرات موبایل را به صورت کاملاً تخصصی یاد گرفته‌اید، در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده‌اید و بعد از دوره، از خدمات پشیبانی و آموزش‌های آپدیت گوشی‌های جدید در پنل اختصاصی خود بهره‌مند می‌شوید و می‌توانید همواره جز تعمیرکارانی باشید که در سریع‌ترین زمان ممکن به جدیدترین قلق‌های تعمیراتی گوشی‌های جدید دسترسی داشته باشید تا نسبت به سایر تعمیرکاران مزیت رقابتی بالاتری داشته باشید و همینطور درآمد بیشتری کسب نمایید.

بررسی سرفصل‌های تخصصی دوره تعمیرات موبایل

در کلاس‌های آموزش تخصصی تعمیرات موبایل شما عزیزان با جامع‌ترین سرفصل‌های آموزش تعمیرات موبایل مواجه خواهید شد. لازم به ذکر است که این سرفصل‌های آموزشی صرفاً شامل مباحث تئوری نشده و دربرگیرنده مباحث عملی نیز می‌شود. از طرفی در آموزش تعمیرات موبایل از مبتدی تا حرفه ای مباحث مربوط به سخت افزار و نرم افزار تعمیرات موبایل نیز آموزش داده می‌شود. موارد زیر از جمله شایع‌ترین سرفصل‌های آموزش تعمیرات موبایل با مدرک بین المللی محسوب می‌شوند:

آشنایی با سطوح مختلف تعمیرات موبایل در بخش‌های سخت افزار و نرم افزار

شناخت و بررسی نحوه عملکرد اجزا و قطعات تشکیل دهنده گوشی‌های موبایل

آموزش کار با ابزارآلات مورد نیاز در تعمیرات تلفن همراه

آموزش تعمیرات روی برد موبایل

تست بررسی و تعویض انواع سوکت‌های شارژ روی برد موبایل

نحوه جداسازی و نصب اجزای چسبی موبایل به کمک گرما و اسپری حلال چسب

تعمیرات تخصصی و پیشرفته موبایل (عیب یابی و تعمیر برد موبایل به صورت تخصصی)

آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل (مقدماتی)

آموزش تعمیرات مقدماتی آیفون

مواردی که نام بردیم بخشی از سرفصل‌های آموزش فوق تخصصی تعمیرات موبایل در آموزشگاه پل بودند. برای بررسی جزئیات این سرفصل‌ها می‌توانید به سایت آموزشگاه نامبرده مراجعه کنید. به صورت کلی می‌توانیم این اطمینان را به شما عزیزان بدهیم که با شرکت در این دوره جامع از سایر دوره‌های تخصصی موبایل بی‌نیاز خواهید شد.

بررسی سرفصل‌های تخصصی دوره تعمیرات موبایل

مزایای شرکت در دوره تخصصی تعمیرات موبایل

اگر آموزشگاه پل را برای شرکت در دوره تعمیرات موبایل انتخاب کرده‌اید، باید بگوییم که از مزیت‌های منحصربه‌فردی بهره‌مند خواهید شد. برخی از این مزایا به شرح زیر هستند:

1- یادگیری در حضور برترین اساتید کشوری

کلیه اساتیدی که در آموزشگاه پل تدریس می‌کنند، جزء بهترین مدرسین کشوری بوده و با سابقه کاری درخشانی که دارند، صفر تا صد تعمیرات موبایل را به شما عزیزان آموزش می‌دهند.

2- شرکت در دوره فشرده با تضمین یادگیری

جالب است بدانید که آموزش در 2 هفته و 72 ساعت انجام شده و شما عزیزان در وقت خود نیز بدین طریق صرفه‌جویی می‌کنید. اگر دلتان می‌خواهد بدون اتلاف وقت برای یادگیری مهارت‌های تخصصی تعمیر موبایل اقدام کنید؛ دوره نامبرده بهترین انتخاب پیش روی شما است.

3- بهره‌مندی از پشتیبانی دوره آموزشی به مدت 1 سال

بعد از برگزاری و اتمام دوره کارآموزان به مدت 1 سال از خدمات پشتیبانی دوره آموزشی نیز بهره‌مند خواهند شد. برای مثال اگر در زمینه تعمیر برد گوشی با مشکلی مواجه شوند، اساتید دوره تخصصی موبایل آماده ارائه مشورت و راهنمایی به آنها هستند.

4- برگزاری کلاس‌های دوره تعمیرات موبایل در کارگاه‌های مجهز

برای شرکت در این دوره آموزشی شما عزیزان به هیچ گونه تجهیزات اولیه‌ای نیاز ندارید. کلاس‌های دوره در کارگاه‌هایی مجهز برگزار شده و شما عزیزان می‌توانید از این قبیل ابزار آلات استفاده کرده و به صورت عملی آموزش‌های داده شده را اجرایی کنید.

5- امکان بهره‌مندی از اقامت رایگان در رشت

آن دسته از کارآموزانی که از اقصی نقاط ایران برای ثبت نام در این دوره شرکت می‌کنند، نگرانی از بابت اسکان خود نیز نخواهند داشت؛ زیرا می‌توانند از خوابگاه مجهز رایگان استفاده کرده و صرفاً تمرکز خود را به روی یادگیری دوره بگذارند.

6- جامع بودن آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل

فرقی نمی‌کند که در چه سطحی تعمیرات موبایل هستید. سرفصل‌های این دوره برای افراد مبتدی تا حرفه ای کاربردی بوده و افراد می‌توانند نهایت بهره را از این آموزش جامع و کاربردی ببرند. با این نگاه کلی به سرفصل‌های این دوره جامع متوجه این مسئله خواهید شد که این دوره برای افراد آماتور و حتی حرفه‌ای کاربردی است.

جامع بودن آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل

7- ارائه مدارک فنی و حرفه ای تعمیرات تخصصی موبایل و سایر مدارک معتبر

کلیه کارآموزانی که موفق به پشت سر گذاشتن دوره تخصصی تعمیرات موبایل در آموزشگاه پل می‌شوند، مدرک فنی و حرفه ای تعمیرات موبایل نیز دریافت می‌کنند. به این منظور افراد موظف به شرکت در آزمون تئوری و عملی فنی و حرفه‌ای هستند. چنانچه در این آزمون‌ها نمره قبولی کسب کنند، مدرک فنی و حرفه ای تعمیر موبایل به آنها اعطا می‌گردد. از طرفی می‌توانند برای دریافت مدرک دانشگاهی مورد تایید وزارت علوم و مدرک بین المللی نیز اقدام کنند.

8- هزینه مقرون به صرفه دوره با امکان بازگشت وجه در صورت نارضایتی

چنانچه هزینه آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه پل را با سایر دوره‌های آموزشی مقایسه کنید، متوجه منصفانه بودن تعرفه دوره خواهید شد. جالب است بدانید که اگر کارآموزان دوره از کیفیت آن رضایت نداشته باشند، امکان بازگشت وجه پرداخت شده نیز وجود دارد. از طرفی شما عزیزان می‌توانید از شرایط پرداخت اقساطی هزینه دوره نیز بهره‌مند شوید.

9- امکان معرفی کارآموزان به بازار کار

آن دسته از کارآموزانی که هیچ‌گونه سابقه کاری و رزومه قویی ندارند، صرفاً به شرط شرکت در دوره تعمیرات موبایل آموزشگاه پل و دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای به بازار کار مرتبط با این حوزه معرفی شده و می‌توانند مشغول به کار شوند.

جمع‌بندی و سخن پایانی

در این مطلب برای شما عزیزان دربارۀ دوره تخصصی تعمیرات موبایل صحبت کرده و سرفصل‌های جامعی را که در این دوره آموزشی، تدریس می‌شوند، شرح دادیم. حال به خوبی می‌دانید که چه مهارت‌های سخت افزاری و نرم افزاری را با شرکت در این دوره می‌آموزید. بدون شک برای متخصص تعمیر موبایل شدن، یادگیری سرفصل‌های نامبرده ضروری است. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در اسرع وقت برای شرکت در این دوره جامع اقدام نمایید.

salb-techna