آگهی کسب و کارها

آموزشگاه پل؛ اولین آموزشگاه برگزار کننده دوره‌های فنی در ایران

یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین اقدامات برای موفقیت در مشاغل فنی، آپدیت مهارت‌ها و شرکت در دوره‌های فنی مطابق با تکنولوژی روز است. اگر شما نیز در این قبیل از مشاغل مشغول به کار هستید، بهتر است هرازچندگاهی برای محک زدن خود و افزایش توانایی و مهارت‌ها در دوره‌های فنی شرکت کنید. ما در این […]

یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین اقدامات برای موفقیت در مشاغل فنی، آپدیت مهارت‌ها و شرکت در دوره‌های فنی مطابق با تکنولوژی روز است. اگر شما نیز در این قبیل از مشاغل مشغول به کار هستید، بهتر است هرازچندگاهی برای محک زدن خود و افزایش توانایی و مهارت‌ها در دوره‌های فنی شرکت کنید. ما در این مقاله برای شما عزیزان به معرفی اولین آموزشگاه برگزار کننده دوره‌های فنی در ایران می‌پردازیم.

آشنایی با آموزشگاه پل به‌عنوان بهترین و برترین برگزارکننده دوره فنی

اگر در زمینه تعمیرات تخصصی موبایل، لپ تاپ یا نصب دوربین مدار بسته فعال باشید، حتماً آموزشگاه پل برایتان نام آشنا است. این آموزشگاه با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه برگزاری دوره و کلاس‌های آموزشی مهارت‌های فنی، جزء پیش‌گامان در این حوزه محسوب می‌شود. شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر دربارۀ آموزشگاه پل می‌توانید به لینک https://poul.academy/ مراجعه کرده و دربارۀ دوره‌ها اطلاعات دقیقی به دست آورید.

چرا دوره‌های آموزشگاه پل، جزء بهترین دوره‌های فنی است؟

اگر با آموزشگاه پل آشنایی نداشته باشید، ممکن است سؤال عنوان شده برای شما نیز مطرح شود. در پاسخ این پرسش لازم می‌دانیم که به بررسی مزایای شرکت در دوره‌های جامع آموزشگاه پل به عنوان اولین آموزشگاه برگزار کننده دوره‌های فنی در ایران بپردازیم. موارد زیر از جمله رایج‌ترین مزایای شرکت در این دوره‌ها محسوب می‌شوند:

تنوع بالای دوره‌های آموزشی

جالب است بدانید که دوره‌های آموزشگاه پل صرفاً به کلاس‌های آموزشی تعمیرات موبایل خلاصه نشده و در زمینه تعمیرات تخصصی لپ تاپ و سیستم‌های کامپیوتری و آموزش نصب دوربین مدار بسته نیز دوره‌های جامعی برگزار می‌گردد.

تدریس دروس توسط برترین اساتید کشوری

کلیۀ دروسی که در قالب ویدئوهای آموزشی ضبط شده و در دسترس شرکت کنندگان قرار می‌گیرند، توسط اساتید مجرب و متخصص ضبط شده‌اند. آموزشگاه پل از برترین اساتید کشوری در این زمینه کمک گرفته و از بابت جامع بودن و کیفیت دوره جای شکی و شبهه‌ای باقی نمی‌ماند.

کیفیت بالای ویدئوهای آموزشی و دسترسی دائم به آنها

مباحث دوره در قالب ویدئوهایی باکیفیت آماده شده و شرکت کنندگان در دوره‌های غیرحضوری آموزشگاه پل به شکل دائم به این ویدئوها دسترسی خواهند داشت. بنابراین شما می‌توانید هر زمان که نیاز داشتید مباحث آموزشی را دوره و بررسی کنید. لازم به ذکر است که امکان دسترسی به آپدیت‌های دوره را نیز خواهید داشت.

قیمت ارزان و مقرون‌به‌صرفه دوره‌های فنی

باتوجه‌به سرفصل‌های دوره و جامع بودن آن می‌توان گفت که دوره‌های آموزشگاه پل از نظر تعرفه و قیمت کاملاً مقرون‌به‌صرفه بوده و با شرکت در این دوره‌ها نیازمند ثبت نام در سایر دوره‌های حضوری نخواهید بود. در واقع با شرکت در دوره‌های آنلاین و غیرضروری در هزینه رفت و آمد، اسکان و وقت خود صرفه‌جویی کرده و می‌توانید این مبلغ را برای خرید تجهیزات لازم برای کار پس‌انداز کنید.

جامع بودن کلاس‌های آموزشی و مباحث فنی

مباحث آموزشی که در آموزشگاه پل تدریس می‌شوند، طبق سرفصل‌های مشخص و تعیین شده بوده و شامل صفر تا صد مباحث تئوری و عملی می‌شوند. اگرچه شما در کلاس‌های حضوری شرکت ندارید؛ اما مباحث به‌صورت عملی محور بوده و هرآنچه که لازم است دربارۀ تعمیرات رشته فنی خود بدانید، خواهید آموخت.

بهره‌مندی از خدمات پشتیبانی دوره آموزشی

از دیگر مزایای این دوره‌های فنی و آموزشی می‌توان به پشتیبانی یک الی دو ساله دوره اشاره کرد. چنانچه در زمینه تعمیرات با چالشی مواجه شوید می‌توانید از اساتید دوره مشورت و راهنمایی گرفته و مشکلات خود را رفع کنید.

عدم محدودیت برای ثبت نام در دوره‌ها

هدف آموزشگاه پل از برگزاری دوره‌های آنلاین و غیرحضوری، حمایت از افرادی است که در اقصی نقاط ایران ساکن بوده و شرایط شرکت در دوره‌های حضوری را ندارند. این قبیل از دوره‌های آنلاین مهارت‌های فنی آموزشگاه پل بسیار جامع بوده و افراد با هر میزان از سطح دانش و توانایی می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

ضمانت بازگشت وجه کارآموزان در صورت عدم رضایت

چنانچه در دوره‌های صفر تا صد تعمیرات آموزشگاه پل ثبت نام کرده و از کیفیت ویدئوها یا سایر مسائل مربوط به دوره رضایت نداشته باشید، هزینه دوره به‌صورت کامل به شما پرداخت شده و از بابت هزینه‌ای که پرداخته‌اید جای نگرانی نخواهید داشت.

معرفی کارآموزان به بازار کار

آن دسته از کارآموزان فعال و توانا که با موفقیت دوره‌های آموزشی را پشت‌سر گذاشته و موفق به دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای می‌شوند، به عنوان کارآموزان برتر به بازار کار معرفی می‌شوند. لازم به ذکر است که آموزشگاه پل علاوه بر مدرک فنی و حرفه‌ای به شرکت کنندگان دوره‌های جامع مدرک بین المللی و مدرک دانشگاهی نیز اعطا می‌کند.

بررسی شرایط شرکت در دوره‌های آموزشی جامع آموزشگاه پل

برای استفاده بهینه از مطالب دوره آموزشی تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر، چند نکته اساسی وجود دارد که باید موردتوجه قرار گیرند.

ابتدا، فضای آرام و مناسبی برای مطالعه و تمرین انتخاب کنید. محیطی که از حداقل پرتی برخوردار باشد تا تمرکز شما حداکثری باشد.

دوم، تجهیزات لازم برای تعمیرات را فراهم کنید. این تجهیزات ممکن است شامل هویه، مولتی‌متر، پیچ‌گوشتی‌های مخصوص و سایر ابزارهای تعمیر باشد.

سوم، با برنامه‌ریزی منظم و تعیین زمان مشخص برای مطالعه و تمرین، می‌توانید از مطالب دوره بهترین بهره را ببرید.

چهارم، به ویدئوهای آموزشی دقت کنید و سعی کنید مراحل نشان‌داده‌شده را به طور عملی انجام دهید. تمرین عملی مهم‌ترین بخش یادگیری در تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر است.

پنجم، در صورت بروز هرگونه سؤال یا ابهام، از پشتیبانی دوره استفاده کنید. این امکان به شما کمک می‌کند تا درک دقیق‌تری از موضوعات دشوار داشته باشید و از تجربه اساتید بهره ببرید.

شرایط ارائه شده را برای یکی از دوره ها به عنوان مثال توضیح داده‌ایم و شرایط برای مابقی دوره های سایت مانند آموزش تعمیرات موبایل و آموزش نصب دوربین یکی می باشد و بسیار حائز اهمیت است.

جمع‌بندی و سخن پایانی

امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده و با آموزشگاه پل اولین آموزشگاه برگزار کننده دوره‌های فنی در ایران به اندازه کافی آشنا شده باشید. بدون شک ثبت نام در دوره‌های فنی آموزشگاه پل از هر نظر برای کارآموزان و افراد مبتدی در حوزه تعمیرات لپ تاپ، موبایل و نصب دوربین مدار بسته کاربردی بوده و این افراد را از شرکت در سایر دوره‌های تخصصی بی‌نیاز می‌کند.

salb-techna