آگهی کسب و کارها

معرفی فروشگاه پروژکتور برتر

پروژکتور برتر یکی از فروشگاه های تخصصی ویدئو پروژکتور می باشد که حدود 10 سال در زمینه فروش پروژکتور و لوازم جانبی پروژکتور از جمله پرده نمایش، برد هوشمند و پایه پروژکتور فعالیت دارد. این مجموعه واردات پروژکتور را به صورت مستقیم انجام می دهد و بیشتر محصولات ارائه شده در این فروشگاه دارای گارانتی و […]

پروژکتور برتر یکی از فروشگاه های تخصصی ویدئو پروژکتور می باشد که حدود 10 سال در زمینه فروش پروژکتور و لوازم جانبی پروژکتور از جمله پرده نمایش، برد هوشمند و پایه پروژکتور فعالیت دارد.

این مجموعه واردات پروژکتور را به صورت مستقیم انجام می دهد و بیشتر محصولات ارائه شده در این فروشگاه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش در همین فروشگاه هستند. مزیت اصلی خرید محصولات ارائه شده در زمینه هوشمندسازی از این فروشگاه، قیمت مناسبتر مجموعه نسبت به مجموعه های دیگر می باشد که همین موضوع نیز باعث شده تا واسطه ها از بین رفته و بتوانید با قیمت مناسبی محصول مورد نظر خودتان را خریداری کنید.

محصولات موجود در این فروشگاه شامل چه مواردی هستند؟

دسته بندی های مختلفی از محصولات در فروشگاه برتر ارائه شده اند. البته که تمرکز این مجموعه بر روی فروش دیتا پروژکتور، پرده نمایش، برد هوشمند، لوازج جانبی پروژکتور و دیگر تجهیزات مرتبط با پروژکتور است:

ویدئو پروژکتور

ویدئو پروژکتور های موجود در فروشگاه پروژکتور برتر، ساخت برند های معتبر هستند و تمامی محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نیز می باشند. در صورتی که نیاز به تعمیر ویدئو پروژکتور داشته باشید نیز این فروشگاه مرکز تعمیر پروژکتور های برند های معتبر است و می توانید خدمات مورد نیاز خود را از این مجموعه دریافت کنید.

محصولات سایت پروژکتور برتر

برند هایی از ویدئو پروژکتور که در این مجموعه موجود می باشند شامل:

  • اپسون
  • اپتما
  • پاناسونیک
  • بنکیو
  • شیائومی
  • ونبو
  • ویوسونیک
  • سونی
  • هیتاچی

و برخی از برند های دیگر می باشد. البته که محصولات برند هایی مانند NEC، ریکو، ایسر و مکسل نیز در این مجموعه موجود هستند، اما واردات این محصولات محدود شده است و یا پروژکتور های این برند در سالهای گذشته توسط تولید کننده اصلی، در برخی از کشور ها ارائه شده اند و همین موضوع نیز باعث شده تا بیشتر محصولات این برند ها در بازار ناموجود باشد.

معرفی فروشگاه پروژکتور برتر

پرده نمایش پروژکتور

پرده نمایش یکی از مهمترین تجهیزاتی است که باید در کنار ویدئو پروژکتور خریداری آن را انجام دهید. بسیاری از افراد فکر می کنند که تصویر پروژکتور می تواند بر روی دیوار نیز قرار بگیرد. البته که این موضوع صحیح است و شما می توانید تصویر پروژکتور را روی هر سطح صافی پخش کنید، اما این موضوع باعث می شود تا کیفیت تصویر پروژکتور کاهش پیدا کند.

به همین دلیل نیز پیشنهاد می شود تا در کنار پروژکتور، خرید پرده نمایش را نیز از پروژکتور برتر انجام دهید. انواع پرده پروژکتور در این فروشگاه موجود شده است که شامل موارد زیر می باشند:

  • پرده نمایش دستی
  • پرده نمایش برقی
  • پرده نمایش پایه دار

عموم پرده های موجود  در این فروشگاه ساخت برند اسکوپ می باشند که یکی از بهترین و با کیفیت ترین برند های پرده نمایش به شمار می رود.

برد هوشمند

برد هوشمند یا تخته هوشمند، یکی از تجهیزات هوشمند سازی می باشد که بیشتر در محیط های آموزشی و برخی از محیط های اداری تجاری مورد استفاده قرار میگیرد. این محصولات امکان مشارکت در کلاس درس را افزایش داده و باعث افزایش یادگیری در کلاس می شوند.

لوازم جانبی سایت پروژکتور برتر

همچنین در محیط های اداری نیز می توانید فایل های ارائه خود را با کیفیت بالاتر به کارفرما یا مشتری خود ارائه کنید.

مجموعه برتر پروژکتور، نماینده و عامل فروش برد هوشمند های پروگرس، ای برد، پروسنس، هیتاچی، دیتوس، ای ویژن، سی تاچ و جی پلاس می باشد.

لوازم جانبی ویدئو پروژکتور

با توجه به اینکه مجموعه به صورت تخصصی در زمینه ویدئو پروژکتور فعالیت دارد، لوازج جانبی مورد نیاز برای راه اندازی ویدئو پروژکتور نیز در این مجموعه موجود شده است:

پایه ویدئو پروژکتور

برای نمایش تصویر، باید پروژکتور خود را در یک فضای درست نصب کنید. نصب پروژکتور معمولا با استفاده از پایه های مخصوص این دستگاه ها انجام می شود:

  • پایه سقفی پروژکتور: اگر نیاز به نصب پروژکتور بر روی سقف داشته باشید، استفاده از پایه سقفی پروژکتور برای شما مناسب است.
  • پایه زمینی پروژکتور: در صورتی که قصد نصب پروژکتور بر روی سطح زمین را داشته باشید بهترین گزینه پایه زمینی پروژکتور یا سه پایه پروژکتور می باشد که امکان نگه داشتم پروژکتور در ارتفاع مورد نظر را برای شما فراهم می کند.

کابل مناسب پروژکتور

برای برقراری ارتباط پروژکتور و منبع تصویر، نیاز به انواع کابل ها یا انواع دانگل وایرلس دارید. در فروشگاه پروژکتور برتر، شما می توانید انواع کابل های HDMI و VGA مناسب پروژکتور را یافت کنید.

همچنین در صورتی که نیاز به اتصال بی سیم با پروژکتور داشته باشید و یا بخواهید پروژکتور خود را به موبایل وصل کنید، می توانید از دانگل وای فای موجود در فروشگاه استفاده کنید.

اندروید تی وی باکس

از دیگر تجهیزاتی که می توانید با بهترین قیمت خریداری کنید، تی وی باکس های موجود در فروشگاه هستند. اندروید باکس یا تی وی باکس کمک می کند تا ویدئو پروژکتور یا تلویزیون قدیمی خود را به یک دستگاه هوشمند تبدیل کنید و با استفاده از آن وبگردی، باز کردن انواع برنامه های اندروید، پخش ویدئو و … را انجام دهید.

مرکز تعمیرات ویدئو پروژکتور خانگی

علاوه بر محصولات مورد نظر که در بالا بررسی کردیم، شما می توانید تعمیرات ویدئو پروژکتور خود را نیز به این مجموعه واگذار کنید. در نظر داشته باشید که تمامی برند های ویدئو پروژکتور در این فروشگاه برای تعمیر پذیرفته می شوند.

حتی در صورتی که نیاز به تهیه لامپ ویدئو پروژکتور دارید، می توانید لامپ یا لوازج جانبی دیگری که مورد نیاز پروژکتور شما می باشد را از این فروشگاه تهیه کنید و سرویس و نگهداری پروژکتور خود را انجام دهید. پروژکتور برتر، بزرگترین مرکز تعمیر ویدئو پروژکتور می باشد که شامل تیم تخصصی در این بخش است.

بهترین برند های ویدئو پروژکتور از نظر تیم تخصصی پروژکتور برتر

یکی از سوالاتی که برای بیشتر مشتریان در زمان خرید پروژکتور پیش می آید این است که بهترین برند ویدئو پروژکتور کدام است و پروژکتور مورد نظر خود را از کدام برند ها تهیه کنیم. در پاسخ به این سوال باید بدانید که برند های معتبر محصولات مختلفی دارند که بهتر است محصولات برند های معتبر را با توجه به نیاز های بسنجید و سپس خرید محصولات مورد نظر خود را انجام دهید.

اما بهترین برند هایی که در حال حاضر در بازار ایران وجود دارند شامل:

  • پروژکتور اپسون EPSON
  • پروژکتور OPTOMA
  • پاناسونیک
  • بنکیو
  • شیائومی
  • ونبو
  • ویوسونیک

شما می توانید محصولات مختلفی از این برند ها را در سایت پروژکتور برتر مشاهده کنید و در صورت نیاز خرید با بهترین قیمت را از این فروشگاه انجام دهید.

salb-techna