سری عناوین Assassin’s Creed دیگر به صورت سالانه عرضه نخواهند شد

پیش از این مشخص شده و ما می‌دانیم که در سال 2016 خبری از عرضه‌ی نسخه‌ی جدید بازی Assassin’s Creed نخواهد بود. شرکت یوبی‌سافت نیز این موضوع را مجددا تایید و حتی اعلام کرده در مورد برخی از عناوین اصلی خود نیز قصد انجام چنین کاری را داشته و می‌خواهد عناوین خود را با قدرت بالاتری […]

پیش از این مشخص شده و ما می‌دانیم که در سال 2016 خبری از عرضه‌ی نسخه‌ی جدید بازی Assassin’s Creed نخواهد بود. شرکت یوبی‌سافت نیز این موضوع را مجددا تایید و حتی اعلام کرده در مورد برخی از عناوین اصلی خود نیز قصد انجام چنین کاری را داشته و می‌خواهد عناوین خود را با قدرت بالاتری نسبت به قبل، در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

در آخرین جلسه‌ی پرسش و پاسخی که مدیر ارشد اجرایی این شرکت، آقای Yves Guillemot با خبرنگاران داشت، رسما اعلام کرد که تا اوایل سال 2017 خبری از نسخه‌ی جدید این فرانچایز نخواهد بود. وی اذعان داشت که هدف اصلی سازندگان عرضه کردن این بازی تنها به صورت سالانه نیست چرا که اخیرا آنها متوجه شده‌اند که تیم توسعه‌دهنده در این شرایط نمی‌توان توانایی واقعی خویش را به نمایش بگذارد. به همین جهت آنها زمان بیشتری را برای توسعه این بازی و آماده کردن آن لازم دارند و می‌خواهند هر بار که نسخه‌ی جدیدی از این بازی عرضه می‌شود، سطح آن یک درجه نسبت به قبل بالاتر رفته باشد.

انتشار چنین خبری از سویی برای علاقه‌مندان به این بازی می‌تواند ناراحت‌کننده نیز باشد چرا که دیگر نمی‌توانیم به صورت سالانه، یک نسخه جدید از این بازی را انجام دهیم. با این‌حال تلاش مدیران یوبی‌سافت برای عرضه‌ی عنوانی با کمترین اشکال ممکن و همینطور ساختار پیشرفته و فوق‌العاده، می‌تواند ستودنی باشد. نباید فراموش کنیم که در سال‌های اخیر سری بازی‌های Assassin’s Creed مخصوصا عنوان Unity تا چه حدی ایرادات فنی داشته است.

سری بازی‌های Assassin’s Creed از زمان انتشار نسخه‌ی اول آن در سال 2007 تا کنون، از محبوب‌ترین بازی‌های کامپیوتری بازار به حساب می‌آیند که نوآوری‌ها و سبک‌ فوق‌العاده‌ای که این بازی دارد، باعث شده تا دیگر سازندگان نیز به فکر روی آوردن به تولید و توسعه چنین عناوینی باشند. یوبی‌سافت عرضه‌ی نسخه‌های اول از این بازی را با قدرتی بسیار بالا آغاز کرد و رفته‌رفته از اهداف اصلی خود دور شد. اما حالا به نظر می‌رسد که این شرکت می‌خواهد همانند گذشته عمل کند و باز هم اهداف اصلی خود را دنبال نماید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال