E3 2016: یوبی‎سافت از بازی جدید Steep رونمایی کرد

هیجان نمایشگاه E3 به شنیدن خبرهای جدید است، بعضی از این خبرها در مورد بازی‎های اخیرا مطرح شده و بعضی‎ در مورد بازی‎های کاملا ناشناخته است. شرکت یوبی‎سافت در کنفرانس مطبوعاتی خود از طریق یک‎سری تریلر از بازی Steep جدید خود رونمایی کردند. [aparat]http://www.aparat.com/v/YstWq[/aparat] Steep یک بازی ورزشی اکشن در جهانی باز است که به […]

هیجان نمایشگاه E3 به شنیدن خبرهای جدید است، بعضی از این خبرها در مورد بازی‎های اخیرا مطرح شده و بعضی‎ در مورد بازی‎های کاملا ناشناخته است. شرکت یوبی‎سافت در کنفرانس مطبوعاتی خود از طریق یک‎سری تریلر از بازی Steep جدید خود رونمایی کردند.

[aparat]http://www.aparat.com/v/YstWq[/aparat]

Steep یک بازی ورزشی اکشن در جهانی باز است که به شما اجازه می‎دهد که با ورزش‎هایی نظیر اسکی، پاراگلایدینگ و اسنوبوردینگ از کوه‎های مختلف عبور کنید.

در اولین تریلر و دموی گیم‎پلی این بازی، با محیطی جذاب روبرو هستیم که در آن شما سری به رشته کوه‎های آلپ‎ می‎زنید و بعد از عرضه‎ی این بازی در قالب یک آپدیت رایگان رشته کوه‎های آلاسکا نیز اضافه خواهند شد.

[aparat]http://www.aparat.com/v/MxKgB[/aparat]

چیزی که واقعا جالب به نظر می‎رسد توانایی انجام بدل‎کاری و به اشتراک‎گذاری آن‎ها در این بازی با سایر کاربران جهانی بازی است که هیجان بازی را بالاتر می‎برد.

بازی Steep برای کنسول‎های ایکس‎باکس وان، PS4 و کامپیوتر در ماه آذر ارائه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال