بازی Assassin’s Creed Syndicate دارای قابلیت بازی چند نفره نخواهد بود

این هفته‌ خبر‌های مربوط به سری جدید بازی Assassin’s Creed بسیار داغ بوده است. امروز یوبیسافت اعلام کرد که این بازی فقط دارای بخش داستانی می‌باشد و خبری از بخش چند نفره در این سری نخواهد بود. مدیرعامل شرکت یوبیسافت Yves Guillemot در رابطه با این خبر اعلام کرد: نسخه‌ی جدید اساسینز کرید فقط دارای بخش تک […]

این هفته‌ خبر‌های مربوط به سری جدید بازی Assassin’s Creed بسیار داغ بوده است. امروز یوبیسافت اعلام کرد که این بازی فقط دارای بخش داستانی می‌باشد و خبری از بخش چند نفره در این سری نخواهد بود.

مدیرعامل شرکت یوبیسافت Yves Guillemot در رابطه با این خبر اعلام کرد:

نسخه‌ی جدید اساسینز کرید فقط دارای بخش تک نفره می‌باشد و فاقد بخش چند نفره خواهد بود. علت این امر هم کاملا مشخص است. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که کاربران ما بهترین بخش داستانی سری اساسینز کرید را بازی خواهند کرد و تمرکز اصلی خود را بر روی آن گذاشته‌ایم.

Assassin’s Creed Syndicate دارای بخش چند نفره نخواهد بود

او همچنین اعلام کرد که بخش چند نفره در آینده‌ی این فرنچایز نقش بسیار مهمی را ایفا خواهد کرد اما فعلا به این بخش در این سری از بازی نیازی نیست.

شاید یوبیسافت از تاخیر خوردن بازی‌های اخیرش نظیر Rainbow درس عبرتی گرفته و قصد دارد تا تمرکز خود را بر روی زیبایی بازی بگذارد. بازی‌هایی نظیر Far Cry 4، The Crew و Assassin’s Creed: Unity با این که دارای بخش چند نفره بودند اما بخش داستانی آن‌ها نتوانست به موفقیت زیادی برسد و می‌توان گفت که یوبیسافت سال خوبی را پشت سر نگذاشته است.

شاید شما هم از شنیدن این خبر خوشحال شده باشید چرا که بخش چند نفره‌ی این فرنچایز هیچ وقت به زیبایی بخش داستانی آن نبوده. اساسینز کرید: سیندیکیت در سال 1870 و در لندن اتفاق می‌افتد و داستان آن زمان را برای شما تعریف می‌کند.

همانطور که می‌دانید سری جدید بازی اساسینز کرید برای پلتفرم‌های PC.PS4 و Xbox One در تاریخ 23 اکتبر منتشر خواهد شد.

Assassin’s Creed Syndicate دارای بخش چند نفره نخواهد بود

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال