آیا ASUS به دنبال عرضه‌ی 30 میلیون دستگاه ZenFone 2 در سال 2015 می‌باشد؟

به زودی فروش نسل دوم از گوشی‌هوشمند ZenFone 2 آغاز می‌شود و ایسوس اعلام کرده که 30 میلیون دستگاه از این گوشی‌هوشمند را در سال 2015 به فروش خواهد رساند. در حال حاضر، این گوشی در دو مدل مختلف در اختیار کاربران قرار گرفته که یکی از آنها، 4 گیگابایت حافظه‌ی رم دارد. در واقع، […]

به زودی فروش نسل دوم از گوشی‌هوشمند ZenFone 2 آغاز می‌شود و ایسوس اعلام کرده که 30 میلیون دستگاه از این گوشی‌هوشمند را در سال 2015 به فروش خواهد رساند. در حال حاضر، این گوشی در دو مدل مختلف در اختیار کاربران قرار گرفته که یکی از آنها، 4 گیگابایت حافظه‌ی رم دارد. در واقع، ایسوس اولین شرکتی است که از حافظه‌ی رم 4 گیگابایتی برای تلفن‌های هوشمند استفاده کرده که آن را در نمایشگاه CES 2015 معرفی کرده بود.

ایسوس اعلام کرده که در ماه می، 2 میلیون دستگاه ZenFone 2 را عرضه خواهد کرد و برای ماه ژوئن، این میزان به 2.5 تا 3 میلیون دستگاه خواهد رسید. طبق گزارشات منبعی که اخباری موثق در مورد این گوشی را منتشر می‌کند، ایسوس اگر تعداد بالایی از گوشی ZenFone 2 را تولید و عرضه کند، قیمت مواد اولیه‌ برایش ارزان‌تر تمام می‌شود. این منبع در ادامه اضافه کرده که ایسوس قصد دارد تا همزمان، 300,000 تا 500,000 دستگاه از ساعت‌های هوشمند ZenWatch و VivoWatch را نیز روانه‌ی بازار نماید.

اما ZenFone 2 به پردازنده‌ی 64-بیتی و 4-هسته‌ای Intel Atom Z3580 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز مجهز خواهد شد که شایعات نشان می‌دهند در آینده، ایسوس به دنبال همکاری با شرکت کوآلکام و استفاده از چیپ‌های این شرکت می‌باشد. البته این خبر، شاید نتواند جای خالی و از دست رفته‌ی چیپ‌های Galaxy S6 و Galaxy S6 edge را پر کند اما خبر خوبی برای این شرکت به حساب می‌آید.

ایسوس آمار بیشتری در مورد گوشی‌هایی را که قصد دارد عرضه کند، منتشر نساخته اما فکر می‌کنید غول دنیای کامپیوتر، ASUS، قادر خواهد بود تا این تعداد ZenFone 2 را تا پایان سال جاری به فروش برساند؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال