ایسوس تبلت ZenPad 3S 10 را به طور رسمی معرفی کرد

بازار دنیای تبلت‌ها که در چند سال اخیر افت شدیدی را شاهد بوده دیگر همچون گذشته فعال نیست و به نظر می‌رسد که کاربران علاقه‌ای به تبلت‌های جدید معرفی شده نداشته باشند؛ اما این امر باعث نشده تا برخی از سازندگان دست به تولید تبلت‌های جدید نزنند چراکه امروز در تایوان، شرکت ایسوس تبلت جدیدی […]

بازار دنیای تبلت‌ها که در چند سال اخیر افت شدیدی را شاهد بوده دیگر همچون گذشته فعال نیست و به نظر می‌رسد که کاربران علاقه‌ای به تبلت‌های جدید معرفی شده نداشته باشند؛ اما این امر باعث نشده تا برخی از سازندگان دست به تولید تبلت‌های جدید نزنند چراکه امروز در تایوان، شرکت ایسوس تبلت جدیدی را معرفی کرده است. بعد از شایعات فراوان پیرامون این تبلت و چیپست اسنپ‌دراگون 821 که قرار است در گوشی زن‌فون 3 Deluxe به کار گرفته شود، ایسوس نهایتا تبلت جدید خود را موسوم به ZenPad 3S 10 معرفی کرده است.

تبلت ZenPad 3S شرکت ایسوس، دارای نمایشگری 9.7 اینچی با رزولوشن 2048 در 1536 پیکسل در اینچ است؛ تبلت تازه‌وارد شرکت ایسوس، چیپست MT8176 شرکت مدیاتک با پردازنده‌ای شش هسته‌ای و به همراه 4 گیگابایت حافظه‌ی رم را در سینه‌ی خود گنجانده و پردازش گرافیکی این محصول را چیپست PowerVR GX6250 برعهده گرفته است. در دپارتمان دوربین این تبلت، تنها دو سنسر 8 و 5 مگاپیکسلی به ترتیب برای دوربین اصلی و جلوی آن دیده می‌شوند. از دیگر مشخصه‌های تبلت جدید ایسوس می‌توان به پشتیبانی از 3 گیگابایت فضای داخلی اشاره کرد که همانند اکثر محصولات این شرکت، تا 128 گیگابایت نیز توسط کارت حافظه‌ی جانبی قابل افزایش است. ایسوس در این تبلت ویژگی‌های مدرنی را نیز گنجانده که می‌توان از مهم‌ترین این ویژگی‌ها، درگاه یو‌اس‌بی Type-C، حسگر اثر انگشت، اندروید 6 و پشتیبانی از سیستم شارژ سریع کوالکام نسخه‌ی 3 برای باتری 5900 میلی‌آمپر ساعتی این تبلت نام برد.

گفته می‌شود این تبلت از ماه آینده در بازارهای کشور تایوان دیده خواهد شد هرچند ایسوس هنوز به طور رسمی این مطلب را تایید نکرده است؛ این تبلت که فعلا نسخه‌ی وای‌فای آن تایید شده در کشور تایوان با قیمتی معادل 342 دلار به فروش خواهد رسید. فعلا ایسوس برنامه‌ی خود را برای عرضه‌ی ZenPad 3S 10 در دیگر مناطق مشخص نکرده اما با عرضه‌ی این تبلت در تایوان، می‌توان انتظار داشت که در دیگر مناطق نیز شاهد تبلت ZenPad 3S 10 باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال