تبلت ایسوس با اندروید نوقا 7.0 در بنچمارک GFXBench رویت شد

اگر قصد خرید تبلت جدیدی را دارید بایستی به استحضار شما برسانیم که ایسوس در حال ساخت تبلت جدیدی است. براساس آخرین لیستی که در بنچمارک GFXBench رویت شده است، تبلت مرموزی با برند ایسوس و مجهز به اندروید 7.0 نوقا به چشم می‎خورد که به عقیده‎ی افراد مختلف می‎تواند دستگاه جدید این شرکت باشد. […]

اگر قصد خرید تبلت جدیدی را دارید بایستی به استحضار شما برسانیم که ایسوس در حال ساخت تبلت جدیدی است. براساس آخرین لیستی که در بنچمارک GFXBench رویت شده است، تبلت مرموزی با برند ایسوس و مجهز به اندروید 7.0 نوقا به چشم می‎خورد که به عقیده‎ی افراد مختلف می‎تواند دستگاه جدید این شرکت باشد.

براساس اطلاعات بنچمارک‎ها، تبلت مورد نظر از یک نمایشگر 9.6 اینچی با رزولوشن 2085 در 1536 پیکسل بهره می‎برد و در قلب آن چیپست 12 هسته‎ای با فرکانس 2.1 گیگاهرتز قرار دارد. این تبلت در بخش گرافیک مجهز به فناوری‎ها و پردازنده‎ی گرافیکی  PowerVR Rogue GX6250 GPU به همراه 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه‎داخلی، دوربین پشتی 7 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 4.7 مگاپیکسلی است.

مشخصات این تبلت نشان از یک دستگاه میان‎رده را دارد، گرچه مطمئن نیستیم که جزو کدام سری از محصولات ایسوس قرار می‎گیرد. در هر صورت ممکن است هنوز خیلی زود باشد تا بتوانیم مدل این تبلت یا زمان رونمایی آن از سوی ایسوس را مشخص کنیم، ولی بایستی اشاره کنیم که گاهی اوقات اطلاعات بنچمارک‎ها می‎تواند اشتباه باشد و گاهی اوقات شرکت‎ها از آن‎ها برای محک زدن دستگاه‎هایی استفاده می‎کنند که ممکن است تحت تولید نهایی قرار نگیرند.

هم‎چنین این احتمال وجود دارد که در زمان عرضه‎ی نسخه‎ی نهایی این مشخصات تغییر پیدا کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال