لپ‌تاپ جدید گیمینگ ایسوس به نام G501 معرفی شد

لپ‌تاپ جدید گیمینگ شرکت ایسوس به نام G501 به صورت رسمی معرفی شد. این لپ‌تاپ با داشتن رزولوشن 4K و صفحه نمایشی 15.6 اینچی IPS به همراه یک سخت افزار قدرت‌مند مناسب اجرای بازی‌های امروزی می‌باشد.

لپ‌تاپ جدید گیمینگ شرکت ایسوس به نام G501 به صورت رسمی معرفی شد. این لپ‌تاپ با داشتن رزولوشن 4K و صفحه نمایشی 15.6 اینچی  IPS به همراه یک سخت افزار قدرت‌مند مناسب اجرای بازی‌های امروزی می‌باشد. در قلب این لپتاپ، از پردازنده‌ی قدرتمند Core i7-4720HQ شرکت اینتل استفاده شده است که فرکانس 2.6 گیگاهرتزی آن در حالت توربو به 3.6 گیگاهرتز هم می‌رسد و با حافظه رم 16 گیگابایتی سخت افزار این لپ‌تاپ را کامل‌ و کامل‌تر می‌کند. کارت گرافیک GTX 960M شرکت NVIDIA نیز که جدیدترین تکنولوژی‌های این شرکت را در خود دارد، به خوبی از عهده‌ی اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها بر می‌آید. حافظه‌ی اختصاصی این کارت گرافیک 4 گیگابایت GDDR5 می‌باشد.

 

سبک بودن این لپ‌تاپ هم بسیار چشم گیر است. وزن 2.04 کیلوگرمی G501 با ابعاد 15.07 × 10.04 × 0.81 اینچی یکی از سبکترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ را معرفی می‌کند. باتری 96وات ساعتی هم برای این لپ‌تاپ در نظر گرفته شده که نویدبخش عمرباتری خوب در مصارف عادی خواهد بود. تکنولوژی به کار رفته در این لپ‌تاپ نیز برای خنک نگه داشتن آن Hyper Cool می‌باشد.

درنهایت باید گفت، لپ‌تاپ جدید ایسوس یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ این شرکت است، به شرطی که قیمت آن برایتان بالا نباشد! چرا که Asus G501 به زودی با قیمت 1999 دلار وارد بازار خواهد شد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال