گوشی ایسوس زنفون 4 پرو در ایتالیا رویت شد

در یک وبسایت ایتالیایی تصویری شامل سه گوشی هوشمند ایسوس منتشر شده که نشان می‌دهد این سه گوشی نسل بعدی گوشی‌های سریZenfone 4  هستند. اطلاعات دیگری هنوز منتشر نشده است اما گزارش‌ها حاکی از این است که اولین گوشی زنفون 4 خواهد بود، در حالیکه سومین آنها نسخه پرو است. دومین گوشی نیز ممکن است […]

در یک وبسایت ایتالیایی تصویری شامل سه گوشی هوشمند ایسوس منتشر شده که نشان می‌دهد این سه گوشی نسل بعدی گوشی‌های سریZenfone 4  هستند.

اطلاعات دیگری هنوز منتشر نشده است اما گزارش‌ها حاکی از این است که اولین گوشی زنفون 4 خواهد بود، در حالیکه سومین آنها نسخه پرو است. دومین گوشی نیز ممکن است زنفون 4اس باشد.

ایسوس اعلام کرده بود که شش نوع گوشی زنفون 4 در نیمه دوم سال 2017 عرضه خواهد شد. زنفون 4 مکس اولین آنها بود که در اوایل تیرماه به صورت رسمی رونمایی شد. در حال حاضر زنفون 4 پرو نیز رویت شده است.

انتظار می‌رود گوشی پرو پرچمدار تمام گوشی‌های سری زنفون 4 باشد و به نظر می‌رسد که ویژگی‌های قابل قبولی داشته باشد. این گوشی دارای چیپست اسنپدراگون 835 با حافظه رم 6 گیگابایت است. صفحه نمایش این گوشی نیز 5.7 اینچ AMOLED با رزولوشن QHD است.

دوربین دوگانه این گوشی از قابلیت زوم دوگانه برخوردار است. سیستم عامل گوشی اندروید نوقا 7.1.1 است. در تصاویر منتشر شده این گوشی با یک قاب امنیتی گرفته شده است بنابراین طراحی آن هنوز هم مشخص نیست.