Avast قصد دارد شرکت AVG را به ارزش 1.3 میلیارد دلار خریداری کند

زمانی که در مورد آنتی‌ویریس‌های رایگان صحبت می‌شود بسیاری از کاربران نام شرکت‌های Avast و AVG را به یاد می‌آورند، شرکت‌هایی که علاوه بر عملکرد بسیار خوب خود در این زمینه، رقبای جدی یکدیگر نیز به حساب می‌آیند. البته به نظر می‌رسد که این موضوع بیش از این ادامه نداشته باشد چرا که به تازگی […]

زمانی که در مورد آنتی‌ویریس‌های رایگان صحبت می‌شود بسیاری از کاربران نام شرکت‌های Avast و AVG را به یاد می‌آورند، شرکت‌هایی که علاوه بر عملکرد بسیار خوب خود در این زمینه، رقبای جدی یکدیگر نیز به حساب می‌آیند. البته به نظر می‌رسد که این موضوع بیش از این ادامه نداشته باشد چرا که به تازگی شرکت Avast از پیشنهاد 1.3 میلیارد دلاری خود برای خرید شرکت AVG خبر داده است.

اینطور که مشخص شده در حال حاضر سرمایه‌گذاران شرکت AVG به ازای هر واحد فروش، 25 دلار دریافت می‌کنند که میزان بالاییست. حال مدیران Avast می‌خواهند با ترکیب کردن عملکرد این دو آنتی‌ویریس با یکدیگر، این سود را بیشتر از گذشته نمایند. هر چند نباید تصور کنید که قرار است نام AVG برای همیشه حذف شود، بلکه این دو شرکت قرار است تحت یک سیستم واحد به فعالیت خود ادامه دهند. در نتیجه مشترکین این آنتی‌ویروس می‌توانند ممطئن باشند که مشکلی برای اشتراک آنها به وجود نخواهد آمد.

مدیر ارشد شرکت AVG، آقای Gary Kovacs طی بیانه‌ای اعلام کرده که این قرارداد می‌تواند به شرکت AVG کمک کرده و به برنامه‌های آنها برای پیشبرد هدف‌هایشان کمک بسزایی نماید چرا که شرکت Avast، شرکتی خصوصی با منابع مالی و پشتوانه‌ای بسیار قدرتمند بوده و می‌تواند در این زمینه نیز به شرکت AVG کمک کند. این همکاری می‌تواند علاوه بر بهبود دادن وضعیت شرکت AVG، به پیشبرد برنامه‌های هر دو شرکت در فضای بازار نیز کمک شایانی نماید.

اگر این توافق بدون مشکل پیش رود، احتمالا در بین ماه‌های سپتامبر و اکتبر سال جاری شاهد انجام این قرارداد باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال