حضور ابرخودروی هوشمند و خودران LeSee در نمایشگاه خودرو پکن 2016

پس از رونمایی رسمی شرکت LeEco از ابرخودروی هوشمند LeSee، حالا این خودرو در نمایشگاه خودرو پکن نیز حضور پیدا کرده و سازندگان از معرفی آن قصد مقابله با خودرویی همانند Tesla Model S را دارند. این محصول جدید که توسط شرکت جدید و نوپای LeEco و همچنین مهندسین داخلی کشور چین تولید شده است، […]

پس از رونمایی رسمی شرکت LeEco از ابرخودروی هوشمند LeSee، حالا این خودرو در نمایشگاه خودرو پکن نیز حضور پیدا کرده و سازندگان از معرفی آن قصد مقابله با خودرویی همانند Tesla Model S را دارند. این محصول جدید که توسط شرکت جدید و نوپای LeEco و همچنین مهندسین داخلی کشور چین تولید شده است، قرار است به زودی وارد خیابان‌های کشور چین نیز شود.

همانطور که پیشتر نیز اشاره داشته‌ایم، این خودروی جدید با قابلیت‌های بسیار زیاد و سیستم‌های اتصال پیشرفته، یک محصول واقعا هوشمند و قابلیت‌های حرکت خودکار بوده و می‌تواند رقیبی سرسخت و جدی برای دیگر شرکت‌ها باشد. یکی از مواردی که باعث شده تا توجه بسیاری از تحلیل‌گران و کاربران نسبت به خودروی LeSee جلب گردد، صحبت‌های مدیر ارشد اجرایی این شرکت در رابطه با شیوه عرضه کردن این خودرو می‌باشد. چرا که LeEco قصد دارد به محض آماده‌ شدن خودروی هوشمند LeSee آن را به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار دهد! آنها قصد ندارند پولی بابت هزینه‌های تولید دریافت کنند بلکه با توسعه نرم‌افزاری و سیستم‌هایی که در این خودرو به کار خواهند گرفت، کسب درآمد می‌کنند.

متاسفانه اطلاعات چندان زیادی در مورد مشخصات فنی این خودرو منتشر نشده و حتی اجازه‌ی عکس‌برداری از بخش‌ داخلی خودرو نیز داده نشده است. به هر شکل در ادامه می‌توانید تصاویری که در نمایشگاه خودرو پکن از خودروی هوشمند ثبت شده است را مشاهده نمایید.

LeEco-LeSee-1 LeEco-LeSee-2 LeEco-LeSee-4

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال