هدفون ۱۰۰ تومنی نخرید

پیاده‌روی، ورزش، فیلم، پادکست، مترو و خیلی از کارهای روزمره با هدفون جذاب‌تر است. هدفون، لحظات زندگی را جذاب‌تر می‌کند. اما چه هدفونی؟ ۱۰۰ تومنی یا ۲ میلیون تومنی؟! فرق بین یک هدفون معمولی (غالباً ارزان) و یک هدفون خوب (معمولاً گران) چیست؟ چرا یک هدفون خوب؟ هدفون خوب، جزییات صدا را پخش می‌کند (نت‌های […]

پیاده‌روی، ورزش، فیلم، پادکست، مترو و خیلی از کارهای روزمره با هدفون جذاب‌تر است. هدفون، لحظات زندگی را جذاب‌تر می‌کند.

اما چه هدفونی؟

۱۰۰ تومنی یا ۲ میلیون تومنی؟! فرق بین یک هدفون معمولی (غالباً ارزان) و یک هدفون خوب (معمولاً گران) چیست؟

چرا یک هدفون خوب؟

  • هدفون خوب، جزییات صدا را پخش می‌کند (نت‌های ظریف و حتی نفس‌های آرام خواننده!)
  • هدفون خوب، ایزوله است؛ اجازه نمی‌دهد صدای بیرون به درون نفوذ کند.
  • هدفون خوب، باسی قوی و حجیم دارد.
  • هدفون خوب، تمرکزتان را روی کار بیشتر می‌کند.
  • هدفون خوب، نویز کنسلینگ دارد (حتی بدون آهنگ، صدای زیادی به داخل درز نمی‌کند).
  • هدفون خوب، جنس خوبی دارد؛ در استفاده طولانی‌مدت خسته‌کننده نیست.
  • هدفون خوب، سریعاً با دستگاه Pair می‌شود.
  • هدفون خوب، اپلیکیشنی برای کنترل صدا و شخصی‌سازی عملکردها دارد.
  • هدفون خوب، دستیار صوتی دارد.
  • هدفون خوب، ضد آب یا لااقل مقاوم در برابر آب است.

هدفون خوب، افق جدیدی از موسیقی آشکار می‌کند و از شما یک شنونده حرفه‌ای می‌سازد.

چه بخریم؟

به عنوان یک متخصص، به هیچ‌عنوان سراغ برندهای متفرقه و چینی نروید! هدفون خوب را از میان برندهای تخصصی انتخاب کنید؛ از جمله: جِی بی ال (JBL)، بیتس (Beats)، ‌بوز (Bose) و بنگ اند اولوفسن (Bang & Olufsen). هیچ برند مشهوری برای کسب سود مقطعی، موقعیت خود را با ساخت یک محصول نامناسب به خطر نمی‌اندازد.

مسلما تکنولوژی‌ بروز، امکانات منحصر به فرد و از همه مهم‌تر صدایی شفاف و باکیفیت را فقط در برندهای تخصصی که در حیطه صدا فعالیت میکنند می‌یابید. طراحی ارگونومیک و صدای به اندازه این محصولات از آسیب به گوش و سر شما جلوگیری میکند و باعث میشود ساعت‌های زیادی بتوانید به موسیقی باکیفیت گوش فرادهید.

همچنین هیچ برند متفرقه‌ای تنظیماتی در اختیار شما نمیگذارد، در حالی که برندهای تخصصی با نیازسنجی و امتحان محصول با ژانرها و انواع موسیقی، تنظیمات متنوعی را در اختیار شما قرار میدهند؛ حتی بعضی از این محصولات از نرم‌افزارهایی بر روی گوشی موبایل و کامپیوتر بهره میبرند که تنظیمات بسیار زیادی برای اکولایزر و نوع صدای خروجی در اختیار شما قرار میدهند و میتوانید امکانات دیگر هدفون را نیز با آن کنترل کنید.

همچنین محصولات اورجینال با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و بارها آزمون و خطا، کالایی را در اختیار شما قرار میدهند که کارایی و توانایی بالایی را از لحاظ بدنه‌ای دارد. این هدفون با بدترین نوع استفاده نیز سال‌ها دوام خواهد آورد و به مانند دوستی خوب در تمام شرایط همراه شما خواهد بود.

از کجا بخریم؟

نکته مهم بعدی در خرید هدفون یا هر کالای دیگری، خرید از یک فروشگاه معتبر است. تهران‌اسپیکر مفتخر است به عنوان اولین مرجع تخصصی اسپیکر و هدفون در خدمت هموطنان عزیز باشد.

ما اینجا از اولین مراحل خرید تا تحویل محصول و چگونگی استفاده از آن در کنارتان هستیم. مشاورین فنی ما به تمام سوالات شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ خواهند داد. تمام کالاها اورجینال، دارای ضمانت معتبر و ۷ روز مهلت تست هستند.

فرق ما با سایر فروشگاه‌های معتبر این است که به صورت تخصصی در حوزه اسپیکر و هدفون فعالیت می‌کنیم؛ این موضوع به ما اجازه می‌دهد تا با تمرکز بیشتری وارد این حوزه شویم و اطلاعات دقیق‌تری در مورد محصولات ارائه دهیم؛ این یعنی توضیحات دقیق‌تر، مشاوره بهتر و نهایتاً خرید بهتر.


این مقاله رپرتاژ خبری تبلیغاتی میباشد و پایگاه اخبار فناوری تکنا مسئولیتی در قبال محتوا، محصول و خدمات معرفی شده ندارد.