لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر را از ای جی کالا بخرید

همه کسانی که موبایل دارند می‌دانند از موبایل مهم‌تر، لوازم جانبی مربوط به آن است. در واقع موبایل با لوازم جانبی‌اش است که کامل می‌شود و در غیر این صورت به شدت محدود می‌شود و حتی ممکن است از کار بیافتد! این مسئله در مورد کامپیوتر نیز صدق می‌کند. به همین دلیل است که فروشگاه‌های […]

همه کسانی که موبایل دارند می‌دانند از موبایل مهم‌تر، لوازم جانبی مربوط به آن است. در واقع موبایل با لوازم جانبی‌اش است که کامل می‌شود و در غیر این صورت به شدت محدود می‌شود و حتی ممکن است از کار بیافتد! این مسئله در مورد کامپیوتر نیز صدق می‌کند. به همین دلیل است که فروشگاه‌های لوازم جانبی در حال افزایش و خدمت‌رسانی هستند اما در مورد چنین لوازمی وجود فروشگاه‌ معتبر که به عرضه‌ی لوازم اصل مشغول باشد بسیار حائز اهمیت است چرا که محصولات غیر اصل نه تنها زود از کار می‌ا‌فتند بلکه حتی ممکن به سایر قطعات نیز آسیب برسانند. فروشگاه ای جی کالا فروشگاهی معتبر در این زمینه است که با ارائه محصولات اصل، تنها به دنبال جلب رضایت مشتریان می‌باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا محصولات متنوع ای جی کالا را به شما معرفی کنیم.

  • شارژر و کابل شارژر

شارژر را می‌توان اولین مورد در لیست حیاتی‌ترین لوازم جانبی در نظر گرفت. به نظر می‌رسد خرابی شارژر مسئله‌ای بسیار متداول و شایع است و خرابی کابل شارژر از آن شایع‌تر! در چنین حالتی، خرید یک شارژر یا کابل اصل هدف هر شخصی است چرا که شارژرهای غیر اصل می‌توانند باتری گوشی را خراب کنند و ضررهای بسیاری را وارد کنند. در این شرایط پیشنهاد ما به شما مراجعه به ای جی کالا و تهیه یک شارژر با ضمانت اصالت کالاست.

گوش دادن به موسیقی قطعاً در دسته لذت بخش‌ترین کارهای دنیا قرار دارد اما امان از وقتی که صدای گوشی همراهتان با نیاز موسیقیایی شما همخوانی نداشته باشد! غالباً اسپیکرهای گوشی‌های موبایل، فراهم کننده ولومی کم هستند که تنها در فاصله کم جواب می‌دهند. این مسئله برای عاشقان موسیقی که حتی برای انجام کارهای خانه نیز نیازمند پخش موسیقی در پس زمینه هستند بسیار آزار دهنده است. اگر شما هم از این دسته افراد هستید با اختراعی نجاتگر و نه چندان جدید آشنا شوید؛ اسپیکر بلوتوثی!

این اسپیکر همانطور که از نامش پیداست از طریق اتصال بلوتوث عمل می‌کند و صدایی چندین برابر دستگاهی که به آن متصل است را فراهم می‌سازد. این اسپیکرها علاوه بر کارایی مؤثری که دارند ظاهرهای متنوع و جالبی نیز دارند. اگر نیاز به یک اسپیکر بلوتوثی را در زندگی خود حس می‌کنید با کیفیت‌ترین نوع آن را می‌توانید با ضمانت اصل بودن کالا از ای جی کالا تهیه کنید.

گاهی تنها چیزی که می‌تواند حال و هوا را عوض کند شنیدن موسیقی است. گوش کردن به آهنگ‌ها با هندزفری، انتخابی است که تنها محدود به زمان پیاده روی صبحگاهی و ورزش نیست بلکه در هر حالی، گوش دادن با هندزفری حس و حال آهنگ را بهتر به افراد منتقل می‌کند. اگر با آهنگ‌های چند بعدی آشنایی دارید و طرفدار آن‌ها هستید قطعاً می‌دانید که گوش دادن و لذت بردن از این دست آهنگ‌ها تنها از طریق هندزفری میسر است. خبر بد این که جدیداً خریداران گوشی‌های موبایل با کارتن خالی از هندزفری روبرو می‌شوند! در گذشته‌ای نه چندان دور، خرید هندزفری تنها اقدامی لازم برای مواقع گم شدن، خراب شدن یک گوش آن یا پاره شدن سیم آن و مواردی مشابه بود، اما امروزه حتی هنگام خرید گوشی موبایل جدید نیز باید به دنبال خرید هندزفری بود!

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که نمی‌توانید حتی یک روز بدون هندزفری سر کنید و آن را از شارژر شب برای گوشی واجب‌تر می‌دانید؛ می‌توانید با خرید هندزفری‌های با سیم و بدون سیم اصل و با کیفیت ای جی کالا از دغدغه‌های خود بکاهید.

  • کیبورد

کیبوردها تنها برای تایپ کردن نیستند. اگر به خوبی با کامپیوترها و نحوه عملکرد آن‌ها آشنا باشید قطعاً می‌دانید که کاربرد کیبورد فراتر از تنها تایپ کردن است به حدی که اگر به خوبی با دکمه‌ها و کاربردشان آشنایی داشته باشید می‌توانید حتی بدون وجود ماوس نیز با کامپیوتر کار کنید و به مشکلی برنخورید! در هر صورت، کامپیوتر بدون کیبورد مانند آشپزخانه بدون یخچال است! کیبوردها نیز مانند سایر لوازم جانبی، روزی خراب می‌شوند. در چنین روزی خرید یک کیبورد جایگزینِ با سیم یا بدون سیم از ای جی کالا، با ضمانت اصالت، تصمیمی درست و منطقی است.

موارد معرفی شده تنها برخی از محصولات متنوع موجود در ایجی کالا هستند. علاوه بر محصولات گفته شده می‌توانید انواع موس (با سیم و بدون سیم)، پاور بانک، فلش، چند راهی برق و … را نیز از ایجی کالا تهیه کنید. برای خرید از ای جی کالا، فروشگاهی دارای رابط کاربری ساده و راحت و همچنین پشتیبانی ۲۴ ساعته، به نشانی اینترنتی https://agkalait.ir مراجعه نمایید و خریدی رضایت بخش را تجربه کنید.