اچ‌پی رسما گوشی‌هوشمند Elite X3 را معرفی کرد: ویندوز 10، 4 گیگابایت حافظه رم، اسنپ‌دراگون 820

به‌دنبال رونمایی اکثر شرکت‌های دست‌اندرکار در صنعت گوشی‌های هوشمند از محصولات جدیدشان در کنگره جهانی موبایل بارسلون، نوبت به اچ‌پی رسیده تا این شرکت از آخرین گوشی خود مبتنی بر ویندوز 10 موسوم به Elite X3 رونمایی کند که به عقیده بسیاری از کاربران از آن می‌توان به یک لپ‌تاپ تمام عیار استفاده کرد. این […]

به‌دنبال رونمایی اکثر شرکت‌های دست‌اندرکار در صنعت گوشی‌های هوشمند از محصولات جدیدشان در کنگره جهانی موبایل بارسلون، نوبت به اچ‌پی رسیده تا این شرکت از آخرین گوشی خود مبتنی بر ویندوز 10 موسوم به Elite X3 رونمایی کند که به عقیده بسیاری از کاربران از آن می‌توان به یک لپ‌تاپ تمام عیار استفاده کرد. این محصول تازه‌نفس اچ‌پی دارای سخت‌افزاری رده‌بالا نظیر چیپست قدرتمند اسنپ‌دراگون 820 و 4 گیگابایت حافظه رم است.

HP Elite x3

Elite X3 از حافظه داخلی 64 گیگابایتی برخوردار بوده که می‌توان از طریق کارت حافظه میکرو‌اس‌دی آن را تا 2 ترابایت ارتقا داد. یک باتری 4150 میلی‌آمپرساعتی که قابلیت شارژ بی‌سیم را نیز دارد، وظیفه تامین انرژی موردنیاز سخت‌افزار دستگاه را به عهده دارد. این گوشی دارای تجهیزات بیومتریک بوده که در همین راستا یک اسکنر عنبیه چشم در جلوی آن و یک حسگر اثر انگشت در قاب پشتی دستگاه برای استفاده در مسائل امنیتی تعبیه شده است.( مورد دوم در کنگره جهانی موبایل به نمایش درنیامد)

HP Elite x3-1

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تعبیه شده در Elite X3، قابلیت کوانتینیوم ویندوز 10 است که همان‌طور که استحضار دارید و در آخرین لومیای مایکروسافت شاهد آن بودیم، از طریق یک داک می‌توان گشوی را تبدیل به یک رایانه شخصی کرده و در هر زمان و مکان از این رایانه استفاده کرد.باید توجه داشت که یکی از مشکلاتی مهمی که گوشی‌های مبتنی بر ویندوز 10 دارند عدم توانایی در اجرای تمام اپلیکیشن‌های دسکتاپ است. اچ‌پی به طبع از این مشکل آگاه بوده و در پی رفع آن، یک اپلیکیشن کاتالوگ را موسوم به HP Workspace ارائه داده که در آن می‌توان به‌صورت مجازی به تمام اپلیکیشن‌ها دسترسی پیدا کرده و از آن‌ها استفاده کرد.

HP Elite x3-2

اچ‌پی از سوی دیگر یک جفت لوازم جانبی را برای این گوشی ارائه داده که البته تهیه آن‌ها اختیاری است. اولی که Desk Dock نام دارد، مجهز به یک پورت برای نمایشگر، 2 پورت یواس‌بی نوع A، یک پورت یواس‌بی نوع C و یک پورت شبکه یا Ethernet است. دومی که Mobile Extender نام دارد، در واقع یک نمایشگر 12.5 اینچی مورب نوت‌بوک است که با اتصال بی‌سیم به گوشی Elite X3 تجربه یک لپ‌تاپ واقعی را برای کاربر تداعی می‌کند.

اچ‌پی اعلام کرده که این گوشی از تابستان سال‌ آینده روانه بازار خواهد شد. زمان دقیق و قیمت دستگاه تا این لحظه اعلام نشده و احتمالا در همان تاریخ عرضه مشخص خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال