در نسل بعدی خودروهای کادیلاک منتظر حضور نمایشگر منحنی OLED باشید

کادیلاک به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در تولید خودروهای لوکس شناخته می‌شود و از این رو سرمایه‌گذاری زیادی در بهبود محصولات خود کرده است تا بتواند به رقابت با بزرگان این رده بپردازد و به روز‌های اوج خود نیز بازگردد. هم اکنون این شرکت تصویری از کابین خودروی مفهومی خود را منتشر کرده است. این […]

کادیلاک به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در تولید خودروهای لوکس شناخته می‌شود و از این رو سرمایه‌گذاری زیادی در بهبود محصولات خود کرده است تا بتواند به رقابت با بزرگان این رده بپردازد و به روز‌های اوج خود نیز بازگردد. هم اکنون این شرکت تصویری از کابین خودروی مفهومی خود را منتشر کرده است. این خودرو هفته‌ی آینده در فستیوال سالانه‌‌ی Monterey Car Week در کالیفرنیا رونمایی ‌خواهد شد. این خودروی مفهومی در داخل کابین خود از حداقل سه عدد نمایشگر منحنی OLED روی داشبورد بهره می‌برد. نمایشگری که در مقابل راننده قرار دارد اطلاعاتی مانند سرعت، وضعیت خودرو و سایر اطلاعاتی مورد نیاز، را به راننده نمایش می‌دهد. در دو سمت نمایشگر اصلی، دو نمایشگر منحنی دیگر از نوع OLED قرار دارند که اطلاعاتی مانند سیستم مکان‌یابی ماهواره‌ای و اطلاعات تلفن هوشمند را نشان می‌دهند. این دو نمایشگر به شکل زیبایی با نمایشگر مقابل خود ترکیب شده‌اند.

براساس گفته‌های کادیلاک، تکنولوژی‌های موجود در این خودروی مفهومی با همکاری ال‌جی (LG Electronics) تولید شده است و این فناوری‌ها در خودروهای آینده‌ شرکت کادیلاک به کار خواهند رفت. در سال‌های اخیر کادیلاک تلاش کرده است تا کابین خودروهای خود را به فناوری‌های پیشرفته‌ی زیادی مجهز کند. در حال حاضر بسیاری از مدل‌های این شرکت از کلید‌های لمسی خازنی روی داشبورد و سیستم اطلاع رسانی و سرگرمی نه چندان محبوب Vue استفاده می‌کنند. این برند همچنین به تازگی از تکنولوژی جدیدی با نام دوربین‌های جانبی با قابلیت ضبط تصاویر و آینه عقب با زاویه دید باز و گسترده نیز رونمایی به عمل آورده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال