مشخصات و تصاویر دوربین EOS 80D کنون لو رفت

بر اساس یکی از گزارشات منتشر شده در سال پیشین میلادی،‌ شرکت ژاپنی کنون در حال کار بر روی دو محصول جدید بود تا بتواند آنها را در سال جدید میلادی مورد رونمایی قرار دهد. یکی از این محصولات با نام EOS 1D X MK II، چندی پیش توسط این کمپانی مورد رونمایی و پرده […]

بر اساس یکی از گزارشات منتشر شده در سال پیشین میلادی،‌ شرکت ژاپنی کنون در حال کار بر روی دو محصول جدید بود تا بتواند آنها را در سال جدید میلادی مورد رونمایی قرار دهد. یکی از این محصولات با نام EOS 1D X MK II، چندی پیش توسط این کمپانی مورد رونمایی و پرده برداری قرار گرفت. اما دوربین دوم در حال طراحی این شرکت،‌ بر اساس شایعات منتشر شده احتمالا قرار است با نام EOS 80D به بازارهای جهانی عرضه گردد. در نتیجه به احتمال بسیار زیاد در روزهای آینده شاهد اجرای مراسمی رسمی از سوی این کمپانی ژاپنی خواهیم بود. اخبار و شایعات مربوط به این محصول جدید توسط وبسایت digicame-info منتشر گشته است و هم اینک می‌توانید در لینک وبسایت photorumors نیز تصاویر کامل‌تری به همراه مشخصات دقیق این دوربین را مشاهده نمایید.

canon_eos80D_b001

وبسایت خبری Digicame-info قبلا هم در زمینه انتشار این گونه خبرها و شایعات فعالیت گسترده‌ای داشته و از این نظر که این شایعه امکان تبدیل شدن به یک واقعیت مسلم را داشته باشد، می‌توان به این وبسایت به طور کامل اطمینان و اعتماد داشت. اما در نهایت این سوال برایتان پیش خواهد آمد که مشخصات فنی این دوربین حدید شامل چه مواردی می‌باشد. برای شروع باید گفت که این دوربین جدید از یک حسگر با ابعاد APS-C CMOS با دقت 24.2 مگاپیکسل بهره‌مند است و در کنار آن از قابلیت dual pixel CMOS AF نیز استفاده خواهد کرد.

canon_eos80D_t001

این دوربین در زمینه عکاسی متوالی و پیوسته قادر به ثبت 7 عکس به صورت پشت سر هم خواهد بود. علاوه بر آن سیستم فوکوس خودکار این دوربین از نوع 45 نقطه‌ای و 7560 پیکسل RGB بوده و از حسگر مادون قرمز نیز به منظور تعیین نور محیط استفاده می‌کند. گستره میزان حساسیت سنسور (ISO) این دوربین برابر 100 تا 16000 بوده و منظره‌یاب آن نیز تا 100 درصد میدان دید تصویر را پوشش خواهد داد. ابعاد نمایشگر این دوربین برابر 3.0 اینچ بوده و از نوع لمسی می‌باشد. در کنار آن این دوربین قادر است با دقت فول اچ‌دی با نرخ 60 فریم بر ثانیه به ضبط فیلم اقدام نماید. عکاسی HDR به همراه وای‌فای داخلی و NFC از دیگر ویژگی‌های این محصول جدید خواهد بود. علاوه بر آن به همراه این دوربین،‌اپلیکیشن‌هایی جهت کنترل دستگاه توسط گوشی هوشمند نیز عرضه خواهد شد.

هنوز هیچ خبر و صحبتی در مورد زمان معرفی و یا عرضه این دوربین جهت در رسانه‌های خبری منتشر نگشته است. اما از آنجایی که معمولا وبسایت خبری Digicame-info،‌ اخبار مربوط به محصولات آینده شرکت‌ها را در فاصله زمانی بسیار کمی نسبت به مراسمی معرفی‌ آنها منتشر می‌کند،‌ پس به احتمال بسیار زیاد تا تاریخ معرفی رسمی این محصول جدید از سوی کمپانی کنون فرصت خیلی زیادی باقی نمانده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال