EOS M5 جدیدترین دوربین بدون آینه‌ی کنون

به تازگی کمپانی کنون اقدام به معرفی مدل M5 از سری دوربین‌های EOS کرده است. اولین نکته‌ای که در مورد این دوربین کاربران را به وجد می‌آورد، ظاهر متفاوت با دوربین‌های قبلی سری M می‌باشد و به گونه‌ای به نظر می‌رسد که به صورت کاملا اختصاصی طراحی شده است. از لحاظ مشخصات فنی باید بگوییم که EOS […]

به تازگی کمپانی کنون اقدام به معرفی مدل M5 از سری دوربین‌های EOS کرده است. اولین نکته‌ای که در مورد این دوربین کاربران را به وجد می‌آورد، ظاهر متفاوت با دوربین‌های قبلی سری M می‌باشد و به گونه‌ای به نظر می‌رسد که به صورت کاملا اختصاصی طراحی شده است.

از لحاظ مشخصات فنی باید بگوییم که EOS M5 دارای یک سنسور 23.2 مگاپیکسلی از نوع APS-C می‌باشد. تثبیت کننده تصویر یا همان لرزشگیر دیجیتال 5 محور این دوربین، این امکان را فراهم می‌کند تا هنگام فیلمبرداری، فیلمهایی با کیفیت بسیار بهتر بگیرید. وجود پردازنده DIGIC 7 و همچنین بهره بردن از بلوتوث، وای‌فای و NFC قابلیت برقراری ارتباط با گوشی های هوشمند را امکان‌پذیر می‌کند.

در مورد قیمت M5 نیز باید گفت که در حال حاضر این دوربین 979.99$ دلار قیمت گذاری شده است که البته این قیمت تنها برای دوربین در نظر گرفته شده و برای خریداری لنز باید هزینه‌ای جداگانه پرداخت نمایید.

این دوربین می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای عکاسانی باشد که به دنبال تهیه عکس‌هایی حرفه‌ای و با وضوح بسیار بالا با دوربینی نچندان بزرگ هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال