کنون از دوربین DSLR پایین رده 1300D خود رونمایی کرد

شرکت کنون به تازگی از دوربین DSLR سطح مبتدی جدید خود با نام Rebel T6 (که البته با نام EOS 1300D در بعضی دیگر از کشورها شناخته می‌شود) رونمایی به عمل آورد. به طور خلاصه باید گفت که نمی‌بایست از این دوربین جدید انتظارات زیادی داشته باشید و در واقع تغییرات چشمگیر، انقلابی یا خاصی بر […]

شرکت کنون به تازگی از دوربین DSLR سطح مبتدی جدید خود با نام Rebel T6 (که البته با نام EOS 1300D در بعضی دیگر از کشورها شناخته می‌شود) رونمایی به عمل آورد. به طور خلاصه باید گفت که نمی‌بایست از این دوربین جدید انتظارات زیادی داشته باشید و در واقع تغییرات چشمگیر، انقلابی یا خاصی بر روی این دستگاه نسبت به نسل قبلی اعمال نشده است.

در واقع باید گفت که این دوربین جدید، بروزرسانی خفیفی از نسل پیشین یعنی دوربین Rebel T5 (یا همان EOS 1200D) به حساب می‌آید. ویژگی‌هایی همچون حسگر APS-C با دقت 18 مگاپیکسل، سیستم فوکوس خودکار 9 نقطه‌ای و همچنین قابلیت فیلم‌برداری با دقت 1080p از جمله قابلیت‌هایی هستند که نسبت به نسل قبلی در این نسخه نیز بی‌تغییر باقی مانده‌اند.

canont6back

در واقع باید گفت که در این دوربین جدید، بجای استفاده از تراشه DIGIC 4 در نسخه پیشین، از پردازنده +DIGIC 4 استفاده شده است که نسخه بروز شده آن به حساب می‌آید. دقت نمایشگر LCD آن نیز افزایش یافته و از 460 هزار به 920 هزار نقطه باکیفیت‌‌تر گشته است. از طرفی این دوربین جدید دارای مودی به نام White Priority در بخش تراز سفیدی دستگاه نیز می‌باشد که در صورت عکاسی در زیر نور لامپ‌ها و در محیط‌های بسته، تصاویر بسیار باکیفیت‌تری را به ثبت خواهد رساند. وجود قابلیت‌های ارتباطی بیسیم همچون وای‌فای و NFC از جمله دیگر ویژگی‌های جدید این دوربین به حساب می‌آید.

sideviews

از طرفی بر روی پیچ تنظیم این دوربین حالتی جدید به نام Food Mode نیز قرار گرفته است که به منظور عکاسی از غذا (که این روزها ثبت این گونه تصاویر و انتشار آنها در شبکه‌های اجتماعی رواج دارد) خواهد بود. کنون ادعا کرده است که با استفاده از این حالت، غلظت رنگ‌ها و همچنین روشنایی تصویر بهبود بخشیده خواهد شد و در نهایت تصاویر به بهترین شکل ممکن به جهت به اشتراک گذاری مهیا خواهند شد.

canont6top

دیگر ویژگی‌های موجود در این دوربین شامل ISO (میزان حساسیت سنسور) 100 تا 6400 واحد (قابل افزایش تا 12800 در حالت‌های خاص)، عکاسی متوالی 3 فریم بر ثانیه، مود خودکار وابسته به صحنه (میزان نوردهی بر اساس موقعیت مکانی . منظره مورد نظر به شکلی هوشمند تنظیم خواهد شد)، فلاش بالا جهنده و همچنین فیلتر‌های خلاقانه می‌باشد.

popup

دوربین جدید 1300D کنون در ماه آوریل سال 2016 میلادی و با قیمت 550 دلار به همراه کیت لنز 55-18 میلی‌متری آماده فروش جهانی خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال