نسخه Nike+ ساعت هوشمند اپل هفتم آبان‌ماه عرضه می‌شود

در حالی‌که در ماه گذشته آیفون 7 و آیفون 7 پلاس دو ستاره برتر اپل بودند ولی سری دوم ساعت هوشمند اپل، نیز در نوع خود قابل توجه و نسبت به ساعت‌های هوشمند سابق اپل کاملاً برتری دارند.  همانند سری قبلی این سری جدید نیز همراه با برند یک مجموع دیگر ارائه شده که این بار […]

در حالی‌که در ماه گذشته آیفون 7 و آیفون 7 پلاس دو ستاره برتر اپل بودند ولی سری دوم ساعت هوشمند اپل، نیز در نوع خود قابل توجه و نسبت به ساعت‌های هوشمند سابق اپل کاملاً برتری دارند.  همانند سری قبلی این سری جدید نیز همراه با برند یک مجموع دیگر ارائه شده که این بار با نوع Nike+ وارد بازار می شود.

ساعت هوشمند Nike+ تمام ویژگی‌ها و امکانات ساعت‌های هوشمند سری دوم را داشته با این تفاوت که دارای یک بند ساعت ورزشی نایک، مقاوم و دارای قابلیت تهویه هوا در طی تمرینات ورزشی، صفحه ساعت نشان دهنده اطلاعاتی درباره دویدن و همچنین Nike+ Run Club با اطلاعاتی بیشتری درباره فعالیت بدنی در حین دویدن است. در واقع این ساعت هوشمند بیشتر بطور خاص برای دوندگان ارائه شده است. اگر چه این ساعت بویژه برای دوندگان بسیار جالب به نظر می رسد ولی تا ارئه آن به بازار نمی توان درباره آن نظر داد.

کمپانی اپل امروز اعلام کرد که این ساعت در هفتم آبان ماه به بازار عرضه می شود و قیمت آن مشابه با ساعت‌های هوشمند سری دوم اپل،  برای نوع 38 میلی متری 369 دلار و برای نوع 42 میلیمتری 399 دلار خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال