تغییر نحوه ورود به متاورس با کمک هدست های واقعیت مجازی Quest

متا قصد دارد از ماه آینده نحوه ورود به متاورس را برای کاربرانی که از هدست های واقعیت مجازی استفاده می کنند تغییر دهد. به این ترتیب کاربران دیگر بدون نیاز به حساب فیسبوک تنها با یک حساب متا می‌توانند به دنیای متاورس و بازی های واقعیت مجازی وارد شوند. به گزارش سرویس اخبار فناوری […]

متا قصد دارد از ماه آینده نحوه ورود به متاورس را برای کاربرانی که از هدست های واقعیت مجازی استفاده می کنند تغییر دهد. به این ترتیب کاربران دیگر بدون نیاز به حساب فیسبوک تنها با یک حساب متا می‌توانند به دنیای متاورس و بازی های واقعیت مجازی وارد شوند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در سیستم جدید معرفی شده به عنوان حساب متا تنها کاربرانی که از حساب فیسبوک خود استفاده می کردند باید حساب متا خود را نیز ایجاد کنند.

مارک زاکربرگ در مورد این تغییر نحوه ورود در یک پست فیسبوک میگوید: در حال حاضر متا برای دارندگان هدست واقعیت مجازی حساب های جدیدی را راه اندازی خواهد کرد تا به جای حساب فیسبوک استفاده شود. به گفته وی به تمام کاربران اجازه داده خواهد شد در مورد نحوه ورود و حضور در متاورس انتخاب بیشتری داشته باشند. در پست وبلاگ Quest نیز در این مورد جزئیات بیشتری منتشر شده است. در روش جدید پروفایل Oculus کاربران به Meta Horizon تغییر می کند و کاربران می توانند آن را شخصی سازی کنند. همچنین دوستان در این پروفایل به دنبال کنندگان همانند اینستاگرام تبدیل می شود. علاوه بر آن امکان اضافه کردن حساب فیسبوک و اینستاگرام نیز به این پروفایل وجود دارد.

ایجاد این گزینه برای کاربران سال گذشته توسط زاکربرگ اعلام شده بود. زیرا بسیاری از کاربران در استفاده از حساب فیسبوک اعلام نارضایتی کرده بودند. به گفته متا با حساب کاربری متا در آینده می توان از سایر دستگاه های این شرکت نیز استفاده کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال