تصاویر جدیدی از گوشی Moto M موتورولا منتشر شد

بعد از اینکه مشخصات فنی گوشی Moto M موتورولا در بنچمارک AnTuTu فاش شد حالا نوبت به تصاویر این گوشی رسیده تا بر روی وب‌سایت‌های مختلف دیده شوند که در یکی از این تصاویر چیپست به کار گرفته شده برای این گوشی نیز مشخص شده است. برهمین اساس، گوشی Moto M از چیپست Helio P15 […]

بعد از اینکه مشخصات فنی گوشی Moto M موتورولا در بنچمارک AnTuTu فاش شد حالا نوبت به تصاویر این گوشی رسیده تا بر روی وب‌سایت‌های مختلف دیده شوند که در یکی از این تصاویر چیپست به کار گرفته شده برای این گوشی نیز مشخص شده است. برهمین اساس، گوشی Moto M از چیپست Helio P15 و هشت هسته پردازنده‌ی Cortex-A53 به همراه پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T860 MP2 پشتیبانی می‌کند.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به 4 گیگابایت رم، 32 گیگابایت فضای داخلی به همراه پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی تا 128 گیگابایت و دو سنسور 13 و 8 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و جلوی گوشی اشاره کرد. تمامی موارد گفته شده توسط باتری با ظرفیت 3050 میلی‌آمپری پشتیبانی می‌شوند. درنهایت موتورولا بر روی این گوشی اندروید 6 را به صورت پیش‌فرض قرار داده است.

تصاویر جدیدی از گوشی Moto M موتورولا منتشر شد

تصاویری که مشاهده می‌کنید نشان می‌دهند که سنسور اثر انگشت این گوشی بر روی قاب پشتی قرار گرفته و درگاه یو‌اس‌بی Type-C نیز در قسمت پایین گوشی تعبیه شده است. این گوشی از محافظ P2i نیز بهره می‌برد تا در مقابل باران‌ و آب بسیار کم عمق مقاوم باشد.

تصاویر جدیدی از گوشی Moto M موتورولا منتشر شد

نسخه‌ای که موتورولا قرار است برای کشور چین عرضه کند از برنامه‌های مایکروسافت به صورت پیش‌فرض پشتیبانی خواهد کرد. بنابراین، برنامه‌هایی نظیر اسکایپ و آفیس به صورت پیش‌فرض در این نسخه نصب خواهند شد. این گوشی تنها تا چند روز دیگر به صورت رسمی معرفی خواهد شد و نام کد رمز آن نیز به طرز عجیبی Kung Fu انتخاب شده است.

تصاویر جدیدی از گوشی Moto M موتورولا منتشر شد

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال