شانگهای قصد دارد سالانه ۵۰ موشک و ۶۰۰ ماهواره تجاری تولید کند

از اهداف شانگهای افزایش تولید سالانه موشک‌ها و ماهواره‌های تجاری و برنامه‌ریزی برای استفاده از آنها خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، برنامه‌ریزی‌های منتشر شده در مورد دولت چین نشان می‌دهد این کشور قصد دارد یک زنجیره صنعتی برای تولید موشک‌های تجاری ایجاد کند و با کمک آن سالانه به تولید […]

از اهداف شانگهای افزایش تولید سالانه موشک‌ها و ماهواره‌های تجاری و برنامه‌ریزی برای استفاده از آنها خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، برنامه‌ریزی‌های منتشر شده در مورد دولت چین نشان می‌دهد این کشور قصد دارد یک زنجیره صنعتی برای تولید موشک‌های تجاری ایجاد کند و با کمک آن سالانه به تولید ۵۰ موشک تجاری و ۶۰۰ ماهواره تجاری بپردازد.

طبق طرح منتشر شده طرح دیگری از قبیل تولید و پرتاب ماهواره تجهیزات سیستم‌های زمینی برنامه‌های اطلاعات مکانی نیز مورد نظر خواهد بود تا توسعه یکپارچه ارتباطات ماهواره‌ای تقویت شود.

همچنین تمرکز اصلی روی توسعه سه محصول از جمله نسل جدید موشک‌های متوسط و بزرگ به همراه ماهواره‌های کم هزینه با پایانه‌های کاربردی هوشمند و یکپارچه خواهد بود. شانگهای به دنبال ایجاد یک زنجیره صنعتی کامل از موشک‌ها و ماهواره‌ها است. شهرداری شانگهای نیز در اوایل ماه آوریل از ایجاد یک سیستم صنعتی اطلاعات مکانی کامل در این شهر خبر داده بود.

این شهر قصد دارد کاربردهای فناوری‌های فضایی و خدمات داده را در بخش‌هایی از قبیل مدیریت شهری حمل و نقل‌های دریایی انرژی و مالی و همچنین ایمنی مورد استفاده قرار دهد. در سال جاری نیز صنعت فضایی تجاری چین دارای توسعه رو به رشد بوده و شرکت‌های خصوصی بیشتری موفق به پرتاب بخش‌های ماهواره‌ای و موشکی خود شدند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال