رونمایی شرکت چینی LeEco از ابرخودروی هوشمند LeSee

بار دیگر شاهد معرفی شدن یک خودروی الکتریکی و هوشمند توسط یک شرکت چینی هستیم و این‌بار شرکت LeEco با رونمایی از یک خودروی تمام‌الکتریکی، قصد دارد با شرکت تسلا و خودروی Model S آنها رقابت نماید. این ابرخودروی الکتریکی و هوشمند پیش از آغاز شدن نمایشگاه خودرو پکن رونمایی شده و انتظار می‌رود در این […]

بار دیگر شاهد معرفی شدن یک خودروی الکتریکی و هوشمند توسط یک شرکت چینی هستیم و این‌بار شرکت LeEco با رونمایی از یک خودروی تمام‌الکتریکی، قصد دارد با شرکت تسلا و خودروی Model S آنها رقابت نماید. این ابرخودروی الکتریکی و هوشمند پیش از آغاز شدن نمایشگاه خودرو پکن رونمایی شده و انتظار می‌رود در این نمایشگاه نیز به شکل بسیار ویژه‌تری با آن ملاقات کنیم.

نام این خودروی مفهومی LeSee بوده و سازندگان آن اعلام کرده‌اند که این خودرو تنها یک اتومبیل الکتریکی نیست که بدون بنزین کار کند، بلکه محصولی هوشمند و خودران بوده که می‌تواند با داشتن تکنولوژی‌های بسیار پیشرفته، با دیگر محصولات مشابه موجود در بازار رقابت کند. البته این تنها شرکت LeEco نیست که قصد دارد در بازار خودروهای هوشمند و الکتریکی چنین گرد و خاکی را به پا کند و بسیاری از استارت‌آپ‌های چینی هستند که می‌خواهند با معرفی کردن خودروهای هوشمند خویش، علاوه بر گسترش دادن این صنعت، نبوغ خود را نیز به رخ دیگر شرکت‌ها بکشانند.

download

یکی از موسسنی شرکت LeEco، آقای Jia Yueting اعلام کرده که این خودروی هوشمند با هدف توسعه دادن صنعت خودرو کشور چین طراحی شده و اگر این محصول توانست نیازهای کاربران کشور چین را برطرف سازد، سازندگان آن را وارد بازار کشورهای خارجی نیز خواهند کرد. همچنین وی اشاره داشته که بسیاری از افراد تصور می‌کنند که آنها توانایی تولید چنین محصولی را نداشته و نمی‌توانند با بزرگان این صعنت رقابت کنند. در این مورد وی بسیار خوش‌بین بوده و اذعان داشته که باید منتظر معرفی کامل LeSee در نمایشگاه خودروی پکن باشیم.

Yueting در ادامه‌ی صحبت‌های خود از برنامه‌های LeEco برای راه‌اندازی طرح به اشتراک‌گذاری خودروها خبر داده و تلاش دارد تا بتواند برنامه‌های این شرکت پیرامون خودروهای سبز و هوای پاک را نیز عملی کند. همچنین آنها قصد دارند ویژگی‌های بسیار خوب و پیشرفته‌ای را در این خودرو بگنجانند که در آینده می‌تواند در موضوع سیستم متصل بودن خودروهای هوشمند به یکدیگر و برقراری ارتباط با آنها نیز عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

هدفی که شرکت LeEco دارد واقعا فراتر از چیزیست که ما تصور می‌کنیم. آنها قصد دارند قیمت‌گذاری این خودروهای هوشمند را تا حدی کاهش دهند که برای خریدن آنها پولی را پرداخت کنید که برای خرید یک گوشی‌هوشمند و یا یک تلویزیون پرداخت می‌کنید! Jia Yueting معتقد است که این اتفاق خواهد افتاد و حتی روزی فرا خواهد رسید که آنها خودروهای هوشمند خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار خواهند داد، اما مشخص نیست که آن روز کِی خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال