سازندگان تراشه در آمریکا خواستار فعالیت در دوران قرنطینه‌اند

تعداد زیادی از تولیدکنندگان صنعت تراشه از مقام های دولتی آمریکا درخواست کرده اند تا در دوران قرنطینه به فعالیت های خود ادامه دهند. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، تعدای از صنایع نیمه هادی در ایالات متحده از دولت این کشور درخواست کرده اند تا این صنایع را در جمع صنایع ضروری به شمار […]

تعداد زیادی از تولیدکنندگان صنعت تراشه از مقام های دولتی آمریکا درخواست کرده اند تا در دوران قرنطینه به فعالیت های خود ادامه دهند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، تعدای از صنایع نیمه هادی در ایالات متحده از دولت این کشور درخواست کرده اند تا این صنایع را در جمع صنایع ضروری به شمار آورده تا بتوانند به فعالیت های خود در دوران قرنطینه نیز ادامه دهند. اتحادیه صنایع فناوری نیمه هادی آمریکا به نام Semiconductor Industry Association به کلیه صنایع موجود در این اتحادیه اعلام کرده که در حال رایزنی با وزارت امنیت داخلی آمریکا بوده تا بتواند این نهاد را به باز کردن این صنایع راضی کند. جان نویفر، رئیس این اتحادیه در درخواست خود برای بازگایی صنایع نیمه هادی به وزارت امنیت داخلی اعلام کرد که صنایع موردنظر زیرمجموعه صنعت فناوری اطلاعات در این کشور بوده و نقشی حیاتی در صنایع زیرساخت خواهد داشت.

در این درخواست از فعالیت صنایع نیمه هادی به عنوان چرخه ای کوچکتر در مقابل چرخه ای بزرگ تر نام برده شده که در آینده نیازی حیاتی به آن خواهیم داشت. از صنایع موجود در این اتحادیه می توان به شرکت هایی مانند اینتل و میکرون نام برد. اکثر کشورهای عضو این اتحادیه آمادگی و وجود مواد اولیه خود را برای تولید در این شرایط اعلام کرده اند.

 

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال