تبلت Chuwi Vi10 همزمان قابلیت اجرای دو سیستم عامل را دارد

کمپانی چینی Chuwi تبلت جدیدی را معرفی کرده که با داشتن قابلیتی جالب می‌تواند دو سیستم عامل ویندوز و اندروید را به صورت جداگانه اجرا کند. این کمپانی این تبلت را در حالی معرفی کرده که کاربر می‌تواند در هنگام بوت شدن تبلت سیستم مورد نیاز خود را انتخاب کرده و از آن استفاده کند.

کمپانی چینی Chuwi تبلت جدیدی را معرفی کرده که با داشتن قابلیتی جالب می‌تواند دو سیستم عامل ویندوز و اندروید را به صورت جداگانه اجرا کند. این کمپانی این تبلت را در حالی معرفی کرده که کاربر می‌تواند در هنگام بوت شدن تبلت سیستم مورد نیاز خود را انتخاب کرده و از آن استفاده کند.

تبلت Chuwi Vi10 در ابتدا در چین با قیمت 129 دلار برای فروش در دسترس قرار می‌گیرد که آپشن کیبورد چرمی نیز قیمت آن را تا 145 دلار افزایش می‌دهد.

این تبلت می‌تواند همزمان اندروید 4.4 و ویندوز 8.1 را اجرا کند. بر اساس گزارش‌ها کمپانی Chuwi قصد دارد تا جدیدترین سیستم عامل گوگل را نیز بر روی این تبلت اجرا کند. چیپست کمپانی اینتل Atom Z3736F Bay Trail به همراه 2 گیگابایت رم بر روی این تبلت قرار گرفته‌ است. حافظه‌ی داخلی دستگاه 32 گیگابایت بوده و درگاه میکرو SD قابلیت افزایش این حافظه را تا 128 گیگابایت فراهم می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این تبلت دو سیستم عاملی می‌توان به ورودی Micro USB و خروجی HDMI به همراه باتری قدرت‌مند 8000 میلی آمپری اشاره کرد. فعلا مشخص نیست که این کمپانی در چه زمانی این تبلت را به صورت جهانی عرضه می‌کند یا این که اصلا این تبلت برای عرضه‌ی جهانی آماده می‌شود یا خیر. به هر حال، در صورتی که خبرهای بیشتری از این تبلت به دست ما برسد ما آن را با شما به اشتراک می‌گذاریم.