پرچمدار 440 دلاری کمپانی Vivo رسما معرفی شد: Vivo X5Pro

شایعات بسیار زیادی در مورد پرچمدار بعدی کمپانی چینی Vivo به گوش می‌رسید تا این که ویوو تصمیم گرفت امروز پرچمدار خود را به صورت رسمی معرفی کند. پرچمدار جدید این کمپانی Vivo X5Pro نام گرفته و 440 دلار قیمت دارد. مشخصات این گوشی شایعات گذشته را تا حدودی تایید می‌کند. نمایشگر 5.2 اینچی Super AMOLED گوشی […]

شایعات بسیار زیادی در مورد پرچمدار بعدی کمپانی چینی Vivo به گوش می‌رسید تا این که ویوو تصمیم گرفت امروز پرچمدار خود را به صورت رسمی معرفی کند. پرچمدار جدید این کمپانی Vivo X5Pro نام گرفته و 440 دلار قیمت دارد.

مشخصات این گوشی شایعات گذشته را تا حدودی تایید می‌کند. نمایشگر 5.2 اینچی Super AMOLED گوشی دارای رزولوشن فول اچ دی بوده و از پوشش شیشه‌ای و خمیده‌ی 2.5 بعدی گوریلا گلاس استفاده می‌کند. بدنه‌ی فلزی گوشی به همراه اسپیکر‌های آن بدون شک شما را یاد آیفون 6 می‌اندازد.

چیپست 64 بیتی اسنپدراگون 615 گوشی دارای هشت هسته‌ی پردازشی بوده و با 2 گیگابایت حافظه رم ترکیب شده تا بتواند به بهترین شکل ممکن برنامه‌ها را برای شما اجرا کند. حافظه‌ی داخلی دستگاه 16 گیگابایت بوده که توسط مموری کارت microSD قابل افزایش است.

پرچمدار 440 دلاری کمپانی Vivo رسما معرفی شد

دوربین اصلی گوشی دارای سنسور 13 مگاپیسکلی و دیافراگم 2.2 بوده که باعث می‌شود در شرایط کم نور بهتر عمل کند. سنسور 8 مگاپیسکلی قرار گرفته برای دوربین جلو از تکنولوژی خاصی استفاده می‌کند که قادر است تصاویری تا 32 مگاپیسکل نیز ثبت کند. در نتیجه این گوشی می‌تواند انتخاب اول علاقه‌مندان گرفتن سلفی باشد. برای بهبود عملکرد امنیتی دستگاه، این گوشی دارای حسگر تشخیص چشم نیز می‌باشد.

پرچمدار جدید کمپانی Vivo دارای سیستم عامل منحصر به فرد این شرکت به نام Funtouch OS 2.1 می‌باشد که به همراه اندروید لالی پاپ می‌تواند تجربه‌ی خوبی را به شما انتقال دهد. باتری قرار گرفته بر روی این گوشی تنها 2,300 میلی آمپر است که کمی ضعیف به نظر می‌رسد. همچنین این گوشی دو سیم کارته بوده و قابلیت ارتباطی 4G LTE نیز بر روی آن قرار گرفته.

قیمت این گوشی هنوز به طور رسمی معلوم نشده، اما بر طبق پیش بینی‌ها این گوشی حدود 440 دلار قیمت گذاری خواهد شد. هنوز اطلاعاتی از عرضه‌ی جهانی گوشی به دست ما نرسیده است، اما قطعا این کمپانی برای رسیدن به موفقیت باید خارج از چین هم کار خود را گسترش دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال