گوشی Mi 6 شیائومی تا دو ماه آینده معرفی می‌شود

با موفقیت‌هایی که گوشی Mi 5 برای شیائومی به‌وجود آورد، حالا مشخص شده است که این شرکت درحال کار بروی گوشی جدید خود با نام Mi 6 می‌باشد. انتظار می‌رود که این گوشی در سال 2017 معرفی شود. زمان دقیق معرفی آن هنوز مشخص نشده است و شایعات جدید منتشر شده درمورد آن نیز چندان به مشخص […]

با موفقیت‌هایی که گوشی Mi 5 برای شیائومی به‌وجود آورد، حالا مشخص شده است که این شرکت درحال کار بروی گوشی جدید خود با نام Mi 6 می‌باشد. انتظار می‌رود که این گوشی در سال 2017 معرفی شود. زمان دقیق معرفی آن هنوز مشخص نشده است و شایعات جدید منتشر شده درمورد آن نیز چندان به مشخص شدن این زمان کمکی نمی‌کند.

ماه گذشته شنیدیم که که Mi 6 بصورت رسمی در ماه مارچ سال 2017 معرفی خواهد شد. ولی حالا اخبار ضدونقیض دیگری منتشر شده است که ادعا می‌کند این اتفاق در زمان گفته شده نخواهد افتاد. به گفته یکی از افراد آگاه در Weibo، گوشی جدید شیائومی قرار است 24 دی‌ماه معرفی شود. این شخص همچنین، برای تایید ادعای خود یکی از عکس‌های دعوت مراسم معرفی این گوشی در این تاریخ را نیز منتشر کرده است.

از طرفی دیگر، برخی از افراد Weibo اعتقاد دارند که این گوشی بهمن‌ماه معرفی خواهد شد. دلیلی که برای این تاخیر در معرفی ذکر شده است، عدم ساخت به موقع چیپ Snapdragon 835 بوسیله سامسونگ است (چیپ بعدی شرکت کوالکام با نام Snapdragon 835 را سامسونگ تولید خواهد کرد). همچنین، ظرفیت پایین تولید سامسونگ برای تولید Snapdragon 835، پرچمدار بعدی خود این شرکت یعنی گلگسی اس8 را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد. گلگسی اس8 برای سفارش برخی مناطق با چیپ اگزینوس و برای سفارش برخی مناطق دیگر با چیپ Snapdragon 835 عرضه خواهد شد. برای حل این مشکل ممکن است در تولیدات ابتدایی گلگسی اس 8 بصورت محدودی از Snapdragon 835 استفاده شود.

گوشی Mi 6 بنا بر گفته‌ها قرار است از یک فریم فوق باریک و چهار آنتن ( همانند پرچمداران سال 2016 شرکت سامسونگ ) به همراه دوربین دوگانه بعنوان دوربین اصلی آن و قابلیت شارژ سریع بهره گیرد.

البته که هیچ‌یک از این اطلاعات رسمی نیستند و از سوی شیائومی ارائه نشده‌اند. بنابراین راهی وجود ندارد که بتوانیم مطمئن شویم زمان دقیق این معرفی چه زمانی خواهد بود و برای تایید آن بوسیله شیائومی باید منتظر بمانیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال