اطلاعات روی جعبه گوشی Mi 6 شیائومی حکایت از استفاده از یک دوربین 30 مگاپیکسلی دارد

گوشی Mi 6 شیائومی در طول چندین روز آینده (اشاره به تاریخ 27 فروردین‎ماه شده است) رونمایی خواهد شد و حجم شایعات و اطلاعات به بیرون راه یافته فراوان است. در همین خصوص تصویری از جعبه‎ی فروش گوشی Mi 6 منتشر شده است که در پشت آن اوراق مشخصات این گوشی به طول کامل مشاهده […]

گوشی Mi 6 شیائومی در طول چندین روز آینده (اشاره به تاریخ 27 فروردین‎ماه شده است) رونمایی خواهد شد و حجم شایعات و اطلاعات به بیرون راه یافته فراوان است.

در همین خصوص تصویری از جعبه‎ی فروش گوشی Mi 6 منتشر شده است که در پشت آن اوراق مشخصات این گوشی به طول کامل مشاهده می‎شود و فورا توجه‎ی افراد به عدد 3000 جلب می‎شود. اگر این عبارت چینی را ترجمه کنیم متوجه می‎شویم منظور یک دوربین 30 مگاپیکسلی است تا با تعداد زیادی پیکسل روبرو باشیم.

تاکنون چنین جزئیاتی در رابطه با دوربین گوشی Mi 6 منتشر نشده بود و نمی‎توان نسبت به این خبر جدید نظری داد. سونی از یک سنسور 24.8 مگاپیکسلی در نسل Xperia Z5 خود و سپس XZ به کار برد ولی این بیشترین شمارش پیکسلی بوده است که اخیرا دیده‎ایم و حتی این شرکت در دوربین گوشی‎های XZs و XZ Premium خود از دوربین با رزولوشن کمتر 19 مگاپیکسلی استفاده کرده است تا مگاپیکسل‎ها هدف اصلی نباشد. و با آن‎که آن سنسور 24.8 مگاپیکسلی تا الان بزرگترین پیکسل‎ها را داشته است، 30 مگاپیکسل یا به معنای پیکسل‎های کوچک یا یک سنسور (نسبتا) بزرگ با تاکید بر طراحی لنزها و ابعاد دوربین است. شاید هم منظور دو دوربین 15 مگاپیکسلی است چون استفاده از سیستم دوربین دوگانه در گوشی Mi 6 یکی از احتمالات به شمار می‎رود.

در طول روزهای آینده یقینا اخبار زیادی در این خصوص شنیده می‎شود. اگر جعبه‎ی فروش این گوشی را بار دیگر بررسی کنیم به عدد جالب دیگری بر می‎خوریم که بیشتر برای عموم جالب است و آن یک سلول 4000 میلی‎آمپرساعتی برای گوشی 5.15 اینچی Mi 6 است تا انتظار عمر باتری واقعا عالی را داشته باشیم. ترکیب این موارد به همراه چیپست 10 نانومتری اسنپ‎دراگون 835 باعث می‎شود تا با گوشی قدرتمندی روبرو باشیم. این جعبه هم‎چنین به شکل خاصی اشاره می‎کند که این دستگاه به همراه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‎داخلی ارائه می‎شود، بنابراین این مشخصات برای مدل رده‎بالاتر است و بایستی انتظار وجود مدلی با 4 گیگابایت رم را نیز داشته باشیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال